reklama

Ake nove kategorie mam pridat ?


reklama

Dievcata, uz mi doslo zopar mailov od vas, aby som pridala nejake nove kategorie pre obrazky, pre nove techniky .... Nestiahm, neviem kde mi hlava stoji, ale uz by bolo nacase nieco pridat, tak sksute prosim tu v komentaroch navrhnu zopar novych kategorii, ktore vam tu chybaju, len prosim zvazte,, take rozsirenejsie techniky, co zoaj nie je velmi kam zaradit, aby tu toho nebolo zase strasne vela. Dakujem.


reklama


reklama

Komentáre

Myslím, že pletenie z papiera by mohlo mať svoju osobitnú kategóriu. Potom sa tu často vyskytuje modelovanie z fima, moduritu alebo iných hmôt - možno by tam mohlo patriť aj odlievanie zo sádry. Posledná novinka asi je carving - vyrezávanie do potravín, neviem posúdiť, či sa uchytí. A možno ešte niečo ako "práca s papierom" - mali sme tu už výrobu vlastného papiera, ozdobné knihy a scrapbook. Ešte "plstenie" Veľký úsmev a keď som sa troška prehrabala kategóriou rôzne, tak mi prišlo na um, že by možno mohla byť aj osobitná kategória bábiky - väčšina je síce šitá, ale už sa tu objavuje aj šúpolie, kofoláčikovia, maňušky... No a videla som aj frivolitky, ktoré sa do háčkovanej čipky určite zaradiť nedajú, keďže sa robia člnkami. Faktom je, že ich zase nie je až toľko.

Fany, St, 14.10.2009 - 08:56

Prikláňam sa hlavne k samostatnej kategórii na papierové pletenie alebo všeobecne - práca z papierom. Slnko
A tiež, ako tu už bolo písané, samostatný oddiel pre Tvorivé deti - zaslúžia si to.
A asi by tiež bolo dobré urobiť podkategóri, napr. patchwork - pravý, falošný, alebo pletené košíky - pedig, pa-plet...

Kamila, St, 14.10.2009 - 10:25

Tie podkateriu, by mali byt prehladne, al e po skusenostiach s tortami, je s tym velky problem, casto dievcata davaju detske torticky do hlavnej kategorie a nie do podkategorii a je z toho gulas. Na druhej strane tu pri servitkovej technike, to bolo trochu lepsie, skusit mozeme a raz za cas poprehadzujem.

Fany, Št, 15.10.2009 - 09:43

No veď by si mohla vyzvať dievčatá, aby si každá upratala svoje príspevky. Keď napr. vytvoríš skupinu papierového pletenia, ja osobne nemám problém preklikať si svoje príspevky a pa-plet presunúť z pletených košíkov do správnej kolonky.
Takto by sa to aspoň zčasti upratalo.

Nejaký hromadný mail s upozornením by bol možno fajn. Lebo ak tu niekto nebol pár mesiacov, tak nebude ani tušiť, že sa tu niečo prerába a asi ho ani nenapadne "upratať si" Veľký úsmev. A najmenej prácne by asi bolo, keby si to každý urobil sám.

java, Ut, 13.10.2009 - 09:25

ja by som slané cesto zmenila na modelovanie, lebo sú tam aj dielka z keraplastu...Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok

Ahojky! Nevie či to tu patrí, ale mne vyslovene chýbajú NÁVODY. Napr strihy na zvieratká, bábiky atd. Viem že sú tu fotopostupy, ale chcelo by to niečo kde si začiatočníčky (ako jaVeľký úsmev )môžu stiahnuť základný strih, alebo iný postup na tvorbu. Inak inšpirácie je tu dosť, len tá prax chýba. PAPÍK a pekný deň.Kvietok

So zverejnením strihu by mohol byť problém kvôli autorským právam, každá žena väčšinou čerpá z nejakej literatúry, máloktorá si vytvorí vlastný strih. Na druhej strane, keď niekto niečo konkrétne chce, tak myslím, že si píšeme cez kontakty a dokážeme si poslať. Ja mám skôr pocit, že keby sme dávali aj strihy a podrobné postupy ku všetkému, tak sa asi dosť zaplavíme.

Nelka, Ut, 13.10.2009 - 10:50

ak mozem za seba povedat, ja by som privitala kategoriu RECYKLACIA, alebo recyklovane, na fler sa mi paci nazov recy-veci.
proste kategoriu,kde by sa pridavali vselijake ozdoby,predmety dennej potreby,opraveny,zrecyklovany nabytok,oblecenie a to vsetko za pouzitia recyklovanych, resp.starych materialov.
To co sa do inej kategorie bud nehodi,alebo ked chce zhotovovatelka upozornit/zdoraznit prave na fakt,ze ide o recyklovany predmet.
CO VY NA TO? Slnko Slnko Slnko Kvietok Kvietok Kvietok

paci sa mi recyklacia. a urcite mi chyba nejaka praca s papierom. ja sama mam spustu rucne robenych pohladnic, ale nechcem to tu zahlcovat, kedze to pojde do nejakej vseobecnej kategorie. Asi by som navrhla dat zvlast paplet - toho je naozaj neurekom, a potom este zvlast ine prace z papiera. ci je toho uz moc?

alebo ten papier mozno vyriesit podkategoriami. spolocny nazov - praca s papierom (napriklad) a ked na to kliknem, otvoria sa dalsie moznosti - napriklad paplet, pohladnice, scrapbooking... ktovie co este tu je uverejnene. Ale neviem, ci je to mozne technicky,je to mozno zlozite.

Iwa, Ut, 13.10.2009 - 12:26

... vystrihovacky, filigrany, skladacky...
Áno Áno Áno papierova kategoria

Kamila bolo by dobre zaradit ARTYČOKOVÚ METODU pretože patchwork je o niečom inom.Už som dávnejšie chcela napísat.Dakujem Valika

HanaH, Ut, 13.10.2009 - 14:53

Prikláňam sa k Valike a som za to, aby patchwork(klasika) bol samostatná kategória a aby sa vytvorila nová kategória - falošný patchwork. Ďakujem.

aj ja si myslim ze falosny patchwork by mal mat vlastnu kategoriu

Dasa_, Ut, 13.10.2009 - 11:28

Navrhovala by som košíky rozdeliť na papierové a všetky ostatné.

pridať kategóriu papier - možno aj s podkategóriami

a recyklácia je tiež super. Aj ked potom bude možno bude jeden výrobok zase zasahovať do viacerých kategorii a tiež bude problém Úsmev

Ahojte dievčence Chichocem sa Ja robím asambláž, tak by som uvítala Kategóriu ASAMBLÁŽ Slnko hm?

Nelka, Ut, 13.10.2009 - 17:09

asamblaz je tvorba obrazkov/obrazov v 3D efekte, ked sa ku klasickej malbe na platne,alebo inom povrchu aplikuju,nalepia rozne dalsie materialy, napr. textil,drevo,koza,susene kvety a pod.
vytvara sa tym akysi reliefny povrch a zaujimave obrazceÚsmev

Iwa, Ut, 13.10.2009 - 12:31

Mohla by sa pridat kategoria PAPIER, papierove pletenie osobitne alebo ako podkategoria, Slane cesto premenovat na Modelovanie, ako pisala Java a este by som zrusila Tvorme s detmi a pre deti a nahradila kategoriou Detske tvorenie (nech sa mozu aj ratolesti pochvalit). Chyba mi aj kategoria na vyrobky z dreva a prirodnych materialov (napr. supolienky, slamene obrazky...)

nezabudnime na plstenie, teraz na jeseň sa to dosť rozbieha a neviem, či by nebolo fajn z maľovaného textilu vyčleniť alebo pridať podkategóriu maľba na hodvábe (maľba, šibori, batika, eucanastika,...)mohlo by to byť pod jedným maľba na hodvábe čo nato povieš kamilka ?

ano ano, tiez si myslim, ze by bolo dobre oddelit hodvab od textilu vseobecneho. Slnko

Já bych uvítala, kdyby se při každém vyhlášení nového swapu objevila jeho nová podkolonka, tj. Letní swap, Pohlednicový swap, Podzimní swap, případně Soukromý swap.
Když se míchal dohromady letní s pohlednicovým, byly to docela zmatky. "Aktuální swap" už není dostatečně aktuální Chichocem sa .

Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok

moga, St, 14.10.2009 - 23:33

tiež som sa v tom motala a strácala,takže sa pridávam aj k tomuto návrhu Zlomené srdce

Dasa_, Ut, 13.10.2009 - 16:26

Ja sa len obávam, aby sme si príliš veľkým počtom kategórii neskomplikovali niektoré veci Úsmev Úsmev Aby sme potom nemuseli riešiť čo kam vlastne malo ísť.

Tomu sa asi nikdy nevyhneme. A sem tam sa aj pri dobrej vôli pritrafí, resp. niekomu sa nepodarí na prvý krát (a zavše ani na druhý a tretí Veľký úsmev). Myslím, že hlavné je, aby sme si vedeli pri náprave poradiť.

niekedy sa kategorie prekryvaju. ja som vcera riesila, kam zaradit servitkovany obrazok Troch kralov - do servitkovych obrazkov alebo vianocnych kreacii? dala som prednost teme pred technikou, cize je to vo Vianociach. ale niekto mozno bude namietat. tak kam teda obrazok patri?

Pri témach ako Vianoce a Veľká noc to je podľa mňa o voľbe, pretože výrobky z tejto kolónky aj tak patria zároveň do nejakej techniky. Horšie je ak sa klasická torta vyskytne v aranžovaní Veľký úsmev, alebo paličkovaná čipka vo vyšívaní a tak. Na niektoré dielo človek použije aj viac techník, tak si už podľa mňa tiež musí sám navoliť, čo prevažuje.

uvítala by som ENCAUSTICU - maľovanie voskom.nie je toho zatial vela, ale je to zahrnuté v obrazoch a potom to tam clovek nevie najst.Ale podkategoriami ku mnohym kategoriam by sa dost vyriesilo, aj v tomto pripade: Obrazy: - asamblaz
- encaustica
- olejomalba
- slamene obr.
- suchy pastel .............. (uz ma viac nenapadá Chichocem sa )
Tvoríme s detmi a pre deti by som ponechala tak (prepac Iwa)su tam dobre napady pre deti ale aj veci detmi samotnymi vytvorene, tak je to fain Mrkám
este plstenie by bolo ok a aj to papierove tvorenie s podkategoriami Kvietok Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko

Kamilka, drzim palce, zacina tych napadov byt celkom dost Slnko ale berme to pozitivne, ved je to vlastne prejav zaujmu od nas vsetkych. Kvietok snad sa z toho nejak vysomaris.

Kamilka, veru tak, dali sme ti dosť práce, tak nech sa ti darí - zo Zlomené srdce a s úsmevom Úsmev

Myslím si, že papier, plstenie a recyklované veci by si zaslúžili vlastný poriestor a som rada, že sa konečne môžem poďakovať niekomu, kto pre nás všetkých vytvoril tento prekrásny priestor, kde sa môžme prezentovať, vymieňať si skúsenosti a navzájom sa podporovať. Ďakujem, KamilkaZlomené srdce

moga, St, 14.10.2009 - 23:30

Mno,ja,ako rodená recybabaVáľam sa od smiechu po podlahe , určite by som privítala samostatnú kategóriu RECYKLÁCIA (moc sa mi páči hravý názov recy-veci z fleru,ale podľa mňa na to patent majú oni Plačem )...tiež si myslím,že minimum spoločná kategória PAPIER tiež má už svoje opodstatnenie. Ďalej by som uvítala oddelené kategórie MAĽOVANIE NA TEXTIL / v kt. by bolo všetko,čo je skutočne maľované hociakou technikou na všetky druhy textilu mimo hodvábu / a HODVÁB,ako taký, nezávisle zase na technike,aj keď to najčastejšie bude zrejme maľba. Ja osobne PATCHWORK by som extra nedelila na podkategórie,nakoľko na prvý pohľad sú diametrálne rozdielne, teda falošný,nešitý patchwork sa ani z diaľky nepodobá na ten pravý/šitý Hambím sa. FIMO tu zlvášť nie je,ale podľa mňa by stačila hlavná kategória MODELOVANIE, v kt. by boli napr. mimo fima aj veci z iných hmót/sádra,hlina.../. A nakoľko celkom sa dostáva do módy aj PLSTENIE, podľa mňa aj toto by zaslúžilo zvlášť svoju kategóriu. Mrkám Slnko Hambím sa

Kamila, Št, 15.10.2009 - 08:08

Dievcata, dakujem za vase navrhy, ked sa u nas v rodine utisi, uragan skusim sa na to pozriet. Ak vas este nieco napadne piste.

AtaArt, Št, 15.10.2009 - 08:42

Myslím si,že dievčatá to tu vystihli,prikláňam sa k ich názorom.Dávam na zváženie či vytvoriť kategóriu "Carving",pozerala som,okrem mojej tvorby som tu videla výtvory aj od iných dievčat.Takisto poprosím zvážiť, či by sa nedala vytvoriť podkategória gravírovanie skla.Kamilka ,ďakujem za túto úžasnú stránku,ďakujem za našu kamarátku,za našu ART MAMUKvietok Kvietok Kvietok Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

grevka, Št, 15.10.2009 - 09:47

Ja som egoisticky poprosila o samostatnú kategóriu pre frivolitky, lebo sama tam chcem povkladať viacero fotiek.
Lenže potom som si uvedomila,že rovnako nie sú samostatné kategórie pre iné - napr.tie nádherné umelecké vyrezávané vajíčka, omotávané fľaše a kopec podobných druhov ručných prác. Nemôžeme mať každá svoju vlastnú kategóriu.
Je toho strašne veľa.
Možno spraviť nejaké nové prerozdelenie -
napr. ČIPKY a tam podkategória paličkovanie, hačkovanie a keď tam aj nebude samostatne frivolitkovanie, aspoň budú čipky medzi čipkami..
Páči sa mi aj nápad s recykláciou - ale potom pletenie z papiera by som hľadala v recyklácii a nie medzi pletením košíkov..Úsmev

A ďakujeme za krásnu stránku jej tvorkyni Úsmev

Len nech sa egoisticky vytvorí Veľký úsmev. Ja tam potom tiež niečo pridám. Podľa mňa je to tak špecifická kategória, že sa to pod nič iné nedá dať. Myslím, že by ju začali časom robiť aj iné artmamy, ale takto frivolitky zanikajú v kope a fakt je, že mám sama člnky a roky som ich nepoužila, lebo som jednoducho nikde nenatrafila na námet. A z frivolitiek sa pritom dajú urobiť také krásne vianočné ozdoby. Dajú sa nimi zdobiť kraslice, dajú sa pužiť ako aplikácia na látku... a stavím sa, že by časom niekto objavil nejakú ďalšiu zaujímavú funkciu. ten nápad s tými čipkami a podkategóriami sa mi zdá byť úplne skvelý.

Ja pracujem na vysivacom/sijacom stroji. Vsetky moje rucne prace - cipky, palickovanie, krizikova vysivka, richelieu, obrazky - su strojova praca. Verim, ze sa to casom viac rozvinie a pridaju sa dalsie nadsenkyne. Muzi maju hromadu svojich high-tech hraciek, je na case aby aj zeny vstupili rucnymi pracami do 21. storocia. Rada by som ukazala, co vsetko sa na tychto novych strojoch da vytvorit. Obdivujem a vazim si zrucnost, trpezlivost a tvorivost vsetkych autoriek rucnych prac. Prave preto neviem, kde vlastne mam uverejnit moje vyrobky - sitie alebo vysivanie, palickovanie, vyroba cipiek? Akosi sa mi to nezda...Tak ak by bol zaujem, bola by som rada, keby sa vytvorila kategoria "Prace na vysivacom stroji", (Machine embroidery - Strojove vysivanie?)

napíšem svoj postreh z poľskej stránky babskiehobby.nmj.pl
majú podobné kategórie ako aj tu,ako napríklad majú hlavnú kategóriu šitie,podkategórie patchwork,odev,ozdoby,do domu,kabelky a galanteria,je to dobre čitateľné,čo chcem si pozrieť viem,že je v tom prehľad a každá podkategória má na začiatku linky na tvorenie

Kamilka, este ma napadlo, ze mi chyba nejaka kategoria na svetielka - sviecky, lampiony, svietniky. Teraz aj ide cas svetielok, urcite este nejake pribudnu. aj odo mnaSlnko

mna napadla Kamilka Objímam burza detských vecí tie sa najviac obmienajú......

annie, Ut, 20.10.2009 - 18:44

Ja by som sa tiež chcela vyjadriť. Dovoľte mi vyjadriť nesúhlas s myšlienkou kategórie "recyklácia". Veľmi veľa výtvorov, ktoré sa tu objavujú sú vlastne recykláciou starých vecí. Spomeniem patchworkové deky, papierové pletenie, batikovanie, servítková technika (napr. fľaše, dózy od kávy, vlastne aj samotné využitie servítky na iný účel ako bola vytvorená sa dá svojím spôsobom nazvať recykláciou) a mnoho iného.... Preto jednoznačne nesúhlasím s touto kategóriou, sama neviem kam by som niektoré výtvory umiestnila. Bolo by dobré zjednodušiť kategorizáciu čo najviac tak, aby to bolo prehľadné a aby sme bez problémov našli to čo hľadáme. Uvediem príklad: potrebujem háčkované vianočné zvončeky. Neviem či to mám hľadať v háčkovaní alebo vianočné kreácie. To je len jeden príklad z mnohých. Bolo by dobré spraviť to tak, aby nedochádzalo k tomu, že prispievateľ sa musí rozhodovať medzi dvomi niekedy tromi kategóriami kam zaradiť výrobok. Ja by som si to predstavovala tak, že napríklad kliknem na háčkovanie a pod tým bude podponuka obrusy, oblečenie, vianočné, veľkonočné, ostatné. Alebo napríklad aranžovanie - slávnostné, vianočné, veľkonočné, na bežný deň, ostatné. Pergamano - svadobné, blahoželanie, vianočné, ostatné. Modelovanie - slané cesto, keraplast, hlina, modurit, ostatné. Vyšívanie - krížikové, richellie, plný steh, ostatné. A tak ďalej. Tým pádom by mohli vypadnúť kategórie vianočné a veľkonočné kreácie. Mám pocit že v týchto kategóriách sú tie techniky veľmi pomiešané. Viem že to čo som napísala je dosť zložité a možno by aj dlho trvalo kým by sme si na to zvykli, ale v každom prípade by sa ľahšie vyhľadávali niektoré výtvory a ako som už spomínala, nemali by sme taký problém rozhodovať sa medzi viacerými kategóriami. Jooj akosi som sa rozpísala. Ešte na záver jedna vec - tiež si myslím že by bolo dobré rozdeliť swapy aby boli prehľadnejšie a aby neboli zmiešané dokopy. Vďaka že ste to dočítali až do konca Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Kamila, Ut, 20.10.2009 - 20:20

Len pri tolkych kategoriach by sa asi dost zle vyberalo z padesiatich moznosti, bolo by toho velmi vela.

Kamila, Ut, 27.10.2009 - 11:18

Devy myslim na vas, ale az po strtenuti sa do toho pustim, teraz nestiham, mozme aj v Jasnej pokecat, co a ako.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama