Prenos obrázkov

1. Pripravíme si podklad, na ktorý budeme obrázok prenášať. Ja som najprv naniesla čiernu farbu, potom kraje natrela čajovou sviečkou (tam farba nebude chytať) a potom natrela bielu farbu (niekoľko vrstiev). Kým ešte nie je farba úplne suchá, ale ani mokrá, vezmeme lepiacu pásku a na tých krajoch postupne bielu farbu sťahujeme, čiže prilepíme lepiacu pásku a rýchlo potiahneme.
2.Na kancelársky papier som nalepila (lepiacou páskou) papier na pečenie. Je jedno, či biely alebo hnedý- Stačí ho prichytiť len v hornej časti. Tak vložíme do laserovej tlačiarne a vytlačíme obrázok aký chceme (aj farebný, ak máme farebnú tlačiareň). Ak tlačíme aj písmo, nezabudnite to vytlačiť zrkadlovo!!!
3.Vystrihneme a priložíme na povrch -tou vytlačenou tmavšou stranou dole, aby sa to prenieslo na drevo. Prilepíme napr. papierovou páskou, ale môže aj lepiacou.
4. Obrázok prenesieme žehličkou, ja dávam na stredný bod tepla. A len špičkou žehličky -akoby sme zoškrabávali. Ono to bude vidieť, ako pekne ide farba na drevo. Ak si chcete overiť, či prešla všetka farba, stačí trošku poodhaliť, nakuknúť a znova priložiť a prežehliť.
5.Hotovo, takto si môžete preniesť rôzne obrázky, aj fotky, dokonca aj na sklo, či textil, tam už treba najprv naniesť lepidlo (napr. na servítkovú techniku), aby sa farba mala o čo zachytiť, ale chytá to aj bez lepidla, len to nie je také trváce.

Fotopostupy: 

Komentáre

Úsmev juch, juch, jupííí! Toto som potrebovala vedieť, ako na to . Len či moja radosť nie je predčasná Smútok . Tlačiareň mám totiž atramentovú. S ňou by to nešlo ? Aspoň čiernobiele obrázky.
Za fotopostup ďakujem. Srdce

Sklamem Ťa, ale s atramentovou to nefunguje. Smútok

ozaj perfektný postup, Nelinka vďaka...

super postup, dakujem velmi pekne, urcite vyskusam (clap)(clap)(clap)KvietokKvietokKvietokKvietok

žiaľ, s atramentovou je vraj problem Smútok

žiaľ atrament sa v lepidle rozpíja, preto by sa Ti obrázky rozmazali.

Úsmev Pompadur, nelinka, makovička = nepotešili ste ma. Ale skúsim rozhodiť siete medzi známych, zistím, kto má laserovú tlačiareň MrkámPohoda

V´daka (clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)

ÁnoÁnoÁno

chcem sa opýtať, to tlačíš rovno na papier na pečenie? nerozumiem na čo je ten kancelársky papier,,,postup je super Áno , len ja som asi nepochopila Mlčím

Na kancelársky papier prilepíš lepiacou páskou papier na pečenie. Ten je sám osebe tenký a tlačiareň by ho mohla pokrčiť.Kancelársky je ako podklad na spevnenie. Úsmev

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.