program na tvorbu predloh PCStitch

Prosim o zmazanie celej temy, nema to zmysel...

Komentáre

Pozor, tento program nie je

Pozor, tento program nie je legálny. Legálna verzia je platená. Dá sa stiahnuť demo verzia zadarmo, ale nie je plne funkčná, tu je v zložke Crack program, ktorý nelegálne obchádza zabezpečenie voči zneužitiu.

no a? ked za to chcete

no a? ked za to chcete platit, tak kludne, toto sa bezne robi s programami.

(bez predmetu)

Pohoda

(bez predmetu)

Kvietok Kvietok Kvietok

ok, berem to spat, kto bude

ok, berem to spat, kto bude mat o to zaujem, nech ma kontaktuje na mail...ved da sa to nainstalovat len na chvilu, urobit si predlohy, vytlacit ich a program odinstalovat z pocitaca. Ja som len chcela pomoct.

vieš ja Ti verím, že si

vieš ja Ti verím, že si chcela pomôcť, ale určite Ťa nenapadlo, že Kamilka by z toho mohla mať problémy, keďže pirátstvo je v našej krajine stále trestné, mohli by ju postihovať.

ja viem, neuvedomila som si

ja viem, neuvedomila som si ze toto nie je warez forum Úsmev mam to pre istotu stiahnut uplne?

ja osobne by som to určite

ja osobne by som to určite nezverejnila na takomto fóre, ale toto je na Tebe, a ako vravíš určite si chcela pomôcť.

Každý softvér niekto vytvoril

Každý softvér niekto vytvoril a s najväčšou pravdepodobnosťou chce získať vložené úsilie, námahu a vedomosti späť vo forme ocenenia jeho práce a tým je cena softvéru. Demo verzie sú viac menej určené na to, aby si človek prácu s programom vyskúšal a nekupoval mačku vo vreci - ak pri práci s demom zistí, že program je presne to, čo hľadal, kúpi si ho. Ak mu v niečom nevyhovuje, tak ho nekúpi. Okrem toho existujú rôzne freewary - programy zdarma, tie však môžu byť infikované alebo sú veľmi prosté v porovnaní s platenými programami.
A každopádne, ako píše makovicka, softvérové pirátstvo je trestné.

Keď sa prihlásiš do svojho

Keď sa prihlásiš do svojho účtu, vyhľadaj si túto tému, klikni na ňu, hore zvoľ záložku upraviť, dole na spodu príspevku máš odstrániť.

no to som uz skusala uz aj

no to som uz skusala uz aj predtym ale ziadne odstranit tam nevidim nikde, je tam len ulozit a nahlad.

tak potom napíš cez kontakty

tak potom napíš cez kontakty Kamilke priamo na meil, lebo určite nestíha sledovať všetky príspevky na stránke, určite to vymaže.
http://www.artmama.sk/users/kamila

Ahojte,neviete nahodou kde by

Ahojte,neviete nahodou kde by som mohla stiahnut resp.ci sa to vobec da program pattern maker for cross stitch.Zatial som nasla len vsetky co chcu licencny kluc.

Samozrejme ze to nieje

Samozrejme ze to nieje legalne - zakladatelka vlakna to asi nevedela ...... ALE.... na druhej strane - 99 percent predloh ktore si tu preposielate alebo zverejnujete linky na ich stiahnutie je cinnost taktiez nelegalna. Zverejnovanie - sirenie komercnych predloh ktore niesu vyslovene FREE je presne tak isto ako sirenie softu aj chranene autorskym zakonom..... takze ja len tak - na okraj...

http://www.pic2pat.com/index.

http://www.pic2pat.com/index.cs.html CO TOTO BABY? TO BY SLO A BEZ INTALACIE, MAM VYSKUSANE....

Odporúčame