reklama

som v šoku

Hjaja , 19.04.2015 - 02:25

reklama

tak takto sa zneuzivaju prace uverejnene na tejto stranke
mila slecna si bez okolov dovolila pouzit nase diela-papierove kabelky na svoju zaverecnu pracu
toto je mozne len u nas

som si vedoma ze zverejnenim fotky davam moznost na inšpiráciu ,ale aby to niekto takto zneuzil je nehorazne
nehovoriac uz o tom ze dokonca si dovolila priradit aj akesi vymyslene ceny
poradte co stym

uz som niektore odstranila a vymazem asi vsetko

http://burcikova.studenthosting.sk


reklama


reklama

Komentáre

Evonka, Ne, 19.04.2015 - 06:51

Zial je to chore,priam nehorazne drze,urcite by som to tak nenechala!Vsak mas moznost napisat jej komentar na tu zaverecnu sklolsku pracu.Ja by som jej veru narobila,ze by sa mila slecna spamätala.je to smutne,ked sa prezentuje takymto spinavym sposobom.Drzim palce,verim,ze to nejako poriesis.

Dasa_, Ne, 19.04.2015 - 07:55

Dievčatá, dajte konkrétne linky na vaše fotky, aby sa to dalo ďalej riešiť

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie priserne nieco Smútok Smútok Smútok Smútok mna by aj zaujimalo ako ste na to prisli? nahodou,ci nejaky tip? ludia su svine..ako pardon za vyraz,ale je to tak... Smútok Smútok Smútok Smútok

no parada...ja si davam iba nick cez skicar,dufam,ze nikto nebude mat naladu sa hrajkat aby to vymazal...vodoznak si neviem dat,mam aj program,kde sa to da realizovat,ale som asi tupelo mne to neide ani tak ani nijak Hambím sa aj vy ste mali a napriek tomu....nuz vela stastia,aby ste to nejako vyriesili vo svoj prospech Kvietok Objímam

ahojky vespolek, to že slečna použila bez dovolení fotky některých tvořilek, je sice dost velká drzost, nicméně, to není skutečný eshop, dotyčná patrně studuje programátorství a měla za ukol vytvořit stránky. Když si totiž vložíte produkt do košíku a chcete k pokladně, tak už vás to nepustí dál. Možná by měly postižené napsat slečně, že takhle se nejedná, ale co to přinese netuším, protože pokud je majitelkou stránek, může i negativní komentáře obratem ruky smazat. Ale to ji samozřemě neomlouvá, že bez dovolení použila cizí fotky. Jediná obrana, je že si na vaše fotky pořídíte vodotisk, než je zveřejníte.

obuska, Ne, 19.04.2015 - 13:11

Pred 33 rokmi som písala diplomovku. Mnohé z Vás, rovesníčky moje, si pamätáte - nebol internet, nebola možnosť dvoma prstami Ctrl+C a Ctrl+v čokoľvek z voľne dostupných stránok skopírovať a vložiť. Za mojich čias som musela absolvovať trojmesačné pôsobenie vo firme, preloziť jednotlivé oddelenia a získavať informácie, aby som potom vo svojej naivite mohla navrhnúť automatizáciu riadenia - dnes sa na výsledok mojej diplomovky samozrejme pozerám ako na idealistickú fikciu, ale pri jej obhajobe som sa cítila na udelenie Nobelovej ceny Úsmev.
Nepaušalizujem - veľa mladých, múdrych a perspektívnych ľudí poctivo pracuje na svojich záverečných prácach, diplomovkách. Je na škodu práve týchto šikovných a poctivých, že sa potom objaví takáto osoba, ktorá poprie základné princípy slušnosti.
Krátke vysvetlenie v úvode celej práce mohlo byť - v tom zmysle, že : je to záverečná práca, týka sa propagácie obchodu, diela vystavené na stránke sú autorským a duševným vlastníctvom autoriek, od ktorých som získala súhlas s použitím fotografií, ceny som si vymyslela .....
Je mi z dnešnej doby smutno.

Veľmi držím palce, aby sa slečna aspoň ospravedlnila, vysvetlila alebo doplnila svoju prácu.

Hjajka, Tvoju kabelku opatrujem ako zlato - a priznám sa, že som veľmi rada, že sa v práci dotyčnej neobjavila. Tá moja je proste pre mňa jedinečná. Objímam

Hjaja, Ne, 19.04.2015 - 13:51

Olinka dik
ved prave o to ide,aj ja ked som robila dipl.pracu a aj moji studenti museli vdzy uviest zdroj odkial cerpali iformacie inac sa mohlo kludne stat ze ich prace neboli uznane
no tato slecna neracila ani len mailom poziadat o suhlas o uvedeni autoriek uz ani nehovorim
nechcem byt zla ale ak by sme sli dosledne po tom tak min.by jej tuto pracu nemali uznat
napisala som jej mail ale mrtvy chrobak

inac ja vodoznak na kabelkach mam ,ale sikovne ho schovala

Dasa_, Ne, 19.04.2015 - 14:20

Nuž, je veľmi nešťastné začínať svoju programátorskú karieru tým, že použijem cudzie fotky.
Keby bola chcela, iste mohla ktorejkoľvek napísať mail a požiadať o zverejnenie. Ale takto by sa to nemalo robiť. V žiadnom prípade.

Uplne chápem Vaše rozhorčenie, ale ako študent informatiky Vam mozem povedať, ze som si uprimne ista, že tá dievcina len proste nerozmýšlala :) Mladá baba, sústredená na dokončenie projektu, nie celkom jej došlo, ako veľa pre Vás Vaše výrobky znamenajú. Prosím odpustite je Zlomené srdce

Internet je miesto, kde nie každému dojde, že za každou zverejnenou fotografiou je aj reálny človek z mäsa a kostí.
Zlomené srdce

Dasa_, Ne, 19.04.2015 - 15:23

Maruška, pekne si to napísala. Len treba podotknúť, že pre ďalšiu profesionálnu karieru nádejnej programátorky je dôležité dať všetko do poriadku a poučiť sa pre budúcnosť.

obuska, Ne, 19.04.2015 - 15:42

Maruška, bolo by to pekné, keby "len nerozmýšľala" - ale ak na fotografiách bol vodoznak, tak si musela dať námahu ho skryť - a pokiaľ ma moje chabé znalosti z prezerania obrázkov na internete neklamú, každý obrázok má odkaz na stránku - či už Pinterest, Rajče, Artmama, blogy, weby .... nuž nemyslím si, že ide o "nerozmýšľanie" - skôr o "veľmi dobré rozmýšľanie" vo svoj prospech a uľahčenie si práce.
V každom prípade si zlatá, že si sa pokúsila ju ospravedlniť. Vidíš, Ty patríš do tej skupiny študákov, ktorí to berú vážne a poctivo. Zlomené srdce

A ja verím, že sa ešte ozve na majlíka, ktorý jej Hjajka poslala.

Hjaja, Po, 20.04.2015 - 14:25

tak je to slecna

Alena Burčikova a byva v SD Hrobonova 4
ak ju poznate odkazte prosim nech ma cim skor kontaktuje

Maruska to pekne napisala
ja sa neviem rozhodnut ci ta slecna sla drzo za svjim, alebo len rychlo nahanala podklady pre svoju pracu a sla hlava-nehlava a skutocne jej nedoslo ze za tym je praca niekoho...
treba jej odpustit a verit ze raz vyzreje na dospelu a bude si cenit pracu inych
Áno

obuska, Ne, 19.04.2015 - 17:04

zmazala som svoj príspevok spred minútky - slečna tam má uvedené že ide o školský projekt ... skoro som jej tu naložilaÚsmev ešte viac ....

zumka, Ne, 19.04.2015 - 19:25

Aj ja som v šoku, z tých nenávistných a zlostných komentárov.... Koľko z nás alebo z našich detí použilo niekedy obrázok niekoho iného???? Ak raz zverejním obrázok na nete, je v podstate verejný, pretože málokto z nás je natoľko počítačovo znalý, aby si ho ošetril proti stiahnutiu. A o aké zneužitie ide? Podľa mňa o žiadne, je to vec do školy, deti bežne využívajú cudzie obrázky. Upozorniť na zdroj - to áno, ale nemusíte to prežívať ako do neba volajúce zneužitie. Môžete byť rady, že sa niekomu fotka/práca páči. Osobne mám tu zverejnené veci (aj keď nič extra, asi si to nikto nestiahne) a mám za sebou aj 2 diplomové práce, poznám to z oboch strán. Upozorniť slečnu by bolo treba, ale tie komentáre...., niekedy to tu na AM už vyzerá ako klub čarodejníc, pre všetko sú tu urážky a pohoršovanie, až sa bojím v poslednej dobe aj niečo opýtať....

Hjaja, Ne, 19.04.2015 - 19:44

draha Zuzanka ,aky klub carodejnic
ano obrazky sa stahuju ale ak niekto stiahne a sikovne ukryje vase oznacenie tak je aspon slusne autora upozornit toboz ak to je zo stranky kde su dostupne viacere adresy na vase kontaktovanie

ak ste robila dipl.prace tak vam musi byt jasne ze od vas vyzadovali uviest zdroj odkial ste to ci ono cerpali
tiez to pozman z oboch stran ako autor dipl.prace aj ako pedagog
prave preto ma to tym viac zarazilo na tej skole to je jedno?
alebo to nase skolstvo je uz na tom fakt tak zle

obuska, Ne, 19.04.2015 - 22:23

Znova a znova som si čítala komentáre k tejto téme, ale ani nenávisť, ani zlosť som tam nenašla. Pobúrenie, zhrozenie, že sa niekto uchýli k "prisvojeniu" si výrobkov, nahodenie "fiktívnej ceny" do svojej školskej práce - bez toho, aby uviedol zdroj - to je proti slušnosti! Ale tá sa zrejme nenosí - čoho dôkazom môže byť aj tvoje zaradenie tu prispievajúcich do "klubu čarodejníc". Prepáč mi Zumka, nemyslím si že to, čo sa tu popísalo, bolo nejaké urážlivé. Pohoršenie áno, ale dôvodné. Klub čarodejníc (prečo tu nie je smajlík čarodejnice?) môže tiež pripadať urážlivý, pohoršujúci. Mňa rozosmial Váľam sa od smiechu po podlahe .
Žiadna z tu prítomných dievčinu ani nekameňovala, ani sa nevyhrážala - jednoducho vyjadrila svoj názor.

no ja osobne mam zaplaveny pocitac stiahnutymi obrazkami rozneho druhu,ale iba pre moju osobnu potrebu a inspiraciu a v zivote by ma nenapadlo to pouzit dalej na nete..a ze mozem byt rada,ze sa niekomu pacia moje fotky alebo praca? Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie tak na toto nebudem radsej reagovat.
a aj ja sa uz bojim v poslednej dobe nieco napisat,lebo ked sa vyslovene nebudes podlizovat,ale dovolis si aj pohorsit sa,tak si za bosorku... Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk
pekny dnik a uz sa necerti Kvietok Kvietok

Evonka, Ne, 19.04.2015 - 19:51

jednoznacne som zvedava,ci sa slecna ospravedlni,alebo bude v utajeni,ako keby sa to jej netykalo Prekvapenie

prekvapuje ma to. I ja som robila bakalarku a musela som uviesť všetky zdroje.
Tolerancia je spravna vec, avšak rovnako ako slušnosť. Slečna sa ,,pozabudla,, opýtať autoriek kabeliek, či jej dovolia použiť fatografie na školský projekt.
Stačí tak málo - slušná otázka a vysvetlenie o čo ide. A nemala by problémy. Chýba tu morálka...
Pokiaľ slečnu na to nik neupozorní, môže sa to v budúcnosti opakovať. Ano, možno si neuvedomila svoje konanie, no to neznamena, že to treba nechať nepovšimnuté.

Adri, Po, 20.04.2015 - 08:42

tiež som robievala seminárne práce, bakalárku aj diplomovku. Pracovala som ako s literatúrou, tak s internetom. Moji pedagógovia neváhali upozorniť každého študenta na nutnosť uviesť zdroj informácií. Dokonca som žiadala o súhlas so zverejnením - uvedením aj keď všeobecne známych a dostupných informácií, ale predsa osobných. Ak som nemala uvedené zdroje, v tom lepšom prípade mi pedagóg kázal doplniť a doniesť, v horšom napísal rovno Fx. Podotýkam, že zdroj som zabudla uviesť v počiatkoch môjho štúdia. Neskôr som si dávala sakramentské bacha na takéto veci. Takže "jaképak copak"... Súhlasím, že na porušovanie práv treba upozorniť.

zumka, Po, 20.04.2015 - 11:17

ja sa nečertím, skôr je to výsledok komentárov a diskusií za posledný asi rok. Kedysi som túto stránku hltala každý deň, teraz ma veľmi mrzí, keď čítam niektoré debaty, lebo sme sa stali dosť ... no neviem to opísať, ale niekedy mám pocit, že sa tu možno pochváliť, ale nie urobiť to isté, ak chce niekto radu, nesmie byť začiatočník, musí mať profil a obrázky. Ja stále verím v dobro v ľuďoch, že každý to myslí dobre a slušne, a že to ako sa správam sa mi vráti. (ak ste si všimli aj ja som v klube)

Ambra, Po, 20.04.2015 - 14:06

Absolutne suhlasim s hjajou, necudujem sa , ze je rozhorcena z toho , akym sposobom si slecna pomohla...vobec ju pritom nezaujimalo, ze konala absolutne nekorektne. A to uz len vobec pouzitim fotografii, ked nespomeniem dalsiu nehoraznost a to odstranenie vodoznaku, ci uverejnenie akychsi fiktivnych cien...vobec ju nezaujimalo, aky to moze mat dosah na dalsiu pracu autoriek. Toto vsetko urobila drzo a sofistikovane pre svoj prospech.... to neboli fotky anonymnych autorov stiahnute z internetu...sú to obrazky diel "živych" autorov a toto sa nerobi.
Vsimla som si ze Gitka - gitart ma tu na AM v profile uz len jednu fotku, keby tam mala aj ostatne, tak slecna by ich stiahla urcite...coleur a Marylin este stihla...

Hjaja, Po, 20.04.2015 - 19:13

tak dievcata

slecna sa neozvala ,ale stranka je zablokovana
to znamena ze moje maily dostala
velmi pekne co?

Hjaja, Po, 20.04.2015 - 19:13

tak dievcata

slecna sa neozvala ,ale stranka je zablokovana
to znamena ze moje maily dostala
velmi pekne co?

narcis, Ut, 21.04.2015 - 11:38

V plnom rozsahu, absolutne suhlasim so zumkou. Vyzera to tu ako u "sejkspira" Vela kriku pre nic. Dievcatu po prstoch klepnu urcite jej pedagogovia. V tom smere by som to neriesila. Mnoho z vas to bude z mojej strany pokladat az za kacirske (ked uz sme tie bosorky), ale mne takmer vypichli oci prave pismenka o nehoraznych cenach. Myslim si, ze prave "ceny" spustili celu kauzu a cely sok. Inac: Obrazky su prekrasne, nadherne a excelentne. Ako nakoniec temer vsetko na tejto stranke. Zdravim a prajem vam prijemnejsi den ako mam ja

obuska, Ut, 21.04.2015 - 18:23

A nech som najväčšia bosorka, ale aj tak si ešte trošku popíšem - Narciska, rovesníčka moja, krásne háčkujúca - ja s tebou tak celkom nebudem súhlasiť. Najmä s tou časťou o nehoráznych cenách. Tu vôbec nejde o ceny, ale o princíp. Použila diela viacerých Artmamiek, ktoré tieto diela prezentujú na web stránkach, s uvedením svojho mena, kontaktu či už mailového, telefonického. Ani jednu Artmamu neoslovila, nepožiadala o súhlas. Dobre, povieš - veď preboha nebuďme skostnatené, dievča malo nápad, páčia sa jej kabelky, využila obrázky a spracovala ročníkovku. Zavesila na internet. Čo také sa stalo?
No, budem domýšľať - nejaká žienka začne hľadať papierovú kabelku, čoby darček pre svokru. Hľadá (alebo ako sa dnes vraví surfuje) si po nete, a narazí na jej stránku. Hneď klikne na ponuku (načo čítať nejaké písmenká o školskom projekte), uvidí kabelku za 35 €, zdá sa jej to veľa, hľadá ďalej, náhodou natrafí na originál web stránku Artmamky, tá istá kabelka 45 €, pohorší sa, začne niekde na fóre vyprávať, ako "predraženo" predáva dotyčná, pričom tú istú videla za 35 € - a to je len jeden príklad, čo ma práve napadol.
Predstav si inú situáciu - a ja to poviem na svojom prípade - háčkujem posledné roky pre svoje vnúčence hračky - od medvedíkov po zajacov ... zo začiatku som si návody, podľa ktorých som sa učila, poctivo kupovala. Dnes už robím z hlavy. Dokonca som vyrobila dva autorské projekty - návody, ktoré som ochotná bezplatne na požiadanie poslať. A dozvedela som sa, že jedna z mojich háčkovaných hračiek sa objavila na Facebooku, ako dielo inej osoby. Keďže túto sociálnu sieť nevyužívam, nemám tam účet, požiadala som cez nevestu (práve tá na to prišla, lebo hračku mala odo mňa doma) aby dotyčnej napísala. Dáma sa ospravedlnila, uviedla vec na správnu mieru a ja som to považovala za vybavené. Ale pár nahnevaných dní som teda mala!
Stále je to celé o slušnosti, ako tu už bolo napísané - keď urobím hračku podľa návodu z ruských stránok, uvediem to. Dokonca keď som na ruských stránkach prezentovala svojich Ferdov a dala som k nim obrázok z knižky Ondreja Sekoru, na porovnanie, bola som adminom upozornená, že obrázok musím odstrániť, lebo je chránený práve spisovateľom. Odstránila som.

Už končím - chápem v plnej miere Hjaju, aj iné dievčatá, že ich táto situácia pohoršila. Stačilo tak málo - a ja naivná bosorka stále dúfam, že sa mládež všeobecne aj na takýchto chybách poučí.

Všetci mi prepáčte za "rozkecanie sa". Aj tak si myslím, že táto stránka spája všetky ženy a chlapcov, ktorí majú radi život, prácu a najmä ručné práce akéhokoľvek druhu. Viac, ako seriály, hlúpe reklamy a prázdny život.

Ďakujem za túto stránku.
Olga

No čo Vám poviem, dievčatá moje diskutujúce. Je to nehoráznosť do neba volajúca.
Hjaja je mi ľúto čo sa ti stalo ale si právom rozhorčená. Veľmi obdivujem tvoju tvorbu, nedokážem niečo také urobiť, tak si to o to viac vážim. Je to podľa mňa obyčajné hnusné plagiátorstvo, ale na Slovensku je už možné všetko. Nepochopím to!!!!!!Je to tvoje duševné vlastníctvo, ako sa pod to môže niekto cudzí podpísať?Že výčitky svedomia,alebo niečo také??? To aby sme sa báli niečo,niekde uverejniť, lebo nemôžeš vedieť, či sa niekto "múdry" pod to nepodpíše. Plne ťa chápem, niečo podobné sa stalo dcére. Na svojich fotkách, ktoré nafotila na jednej folklórnej akcií, mala vodoznak a napriek tomu si ich dovolila jedna pracovníčka obecného úradu použiť ako "svoje". A.. nedočkala sa ani sprostého ospravedlnenia.
Je mi ľúto,že sa takéto niečo deje.Chápem tvoje rozhorčenie, ale aj všetkých koho sa to týka. Držím ti palce, aby sa ti dostalo patričnej satisfakcie. Áno Áno Áno Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

Skôr si myslím,že dotyčná ani nevedela,že koná zle.Je to len fiktívna stránka na školské účely.Na strednej sme taktiež niečo podobné robili a sťahovali fotky pomocou googlu a učitelia nás neupozornili,že máme kontaktovať majiteľov!!!Robíte zbytočné haló v tomto prípade,nepredáva vaše veci,neprezentuje svoju osobu s nimi a nezarába na nich.Bohužiaľ nevedomosť neospravedlňuje,ale snáď jej to odpustíte a slečna sa poučí do buducna

Dasa_, Pi, 24.04.2015 - 11:04

Obávam sa, že veľa toho padá na hlavu učiteľov. Mali by dôsledne trvať od začiatku na dodržiavaní autorských práv a nie nechať zdroj obrázkov bez povšimnutia. Minimálne pre budúcnosť, aby sa mladí poučili, že v živote to nie je tak jednoduché, ako sa zdá. Lebo ako človek pozná študákov, tak práca zbúchana poslednú noc pred prezentáciou, fotky postahované narýchlo, kto by sa babral s oslovovaním autorov. niet času. A ked práca prejde (ani učiteľov veľa krát nezaujíma pôvod obrázkov, nič nerieša, veď akademicka pôda...), tak všetko uložia a viac sa o to nestarajú.

Zdroje treba uviesť- na to upozorňujem deti aj ja Hambím sa , ale podobne ako Zumka mám pocit, že sa v poslednom období my ľudia viac kazíme Plačem

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama