SILUETA technikou Paverpol

O této technice jsem už psala podrobně zde na Artmama http://www.artmama.sk/vsetko-ostatne/paverpol-zrcadlo

Pokud chcete tvořit postavy, ale začínáte s tvorbou, udělejte si nejprve postavu, která nemá ruce a nohy. Možná si říkáte, že bude divná. Vůbec ne!
Vytvořte si základ, na kterém bude postava upevněna. Je to kus dřeva, kamene a tak podobně. Do něj zapíchněte pevný (svářecí) drát. V místech kde by měla mít postava ramena, si připevněte, křížem přes svářecí drát několik špejlí spojených v jednu. Tím vám vzniknou ramena.
Z tvrdého kartonu si vystřihněte tvar trojúhelníku, u kterého jedna strana bude široká jako ramena postavy a délka je určena výškou jakou jste si zvolili. Vystřihněte si dva kusy, jeden dejte před svářecí drát druhý za, a vše spojte papírovou lepenkou. Z alobalu vymodelujte hlavu a napíchněte na drát a oviňte namočenou textilií v Paverpolu . Tento základ celý natřete Paverpolem. Ještě než uschne – tedy na mokrý klaďte namočené textilie a oviňte kolem těla. Já použila řídkou látku natrhanou na vlákna. Nechte uschnout a patinujte. Houbičkou namočenou do akrylové barvy lehce poklepávejte v místech, která jsou vystouplá.

Komentáre

(bez predmetu)

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Wau peknééé

Wau peknééé Slnko Slnko Slnko Kvietok Kvietok Kvietok Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Odporúčame