Vence na hroby už dávno nie sú len z umelých chryzantém

Dušičkové venceDušičkový čas sa blíži. Pre niekoho je to významný sviatok, pre iného pár dní, ktoré sa točia okolo cestovania na miesta posledného odpočinku blízkych. Akokoľvek to však je, väčšina ľudí pri spomínaní na tých, ktorí už nie sú medzi nami, absolvuje nákup alebo výrobu dekorácií na hroby v podobe vencov, košov a ikebán.

Halloween, dušičky a strašidlá. Vytvorte si útulný dušičkový domov

Áno, áno, tento sviatok nemá tradíciu na Slovensku, ale najmä deti ocenia ak počas „Všechsvätých“ zažijú aj niečo iné, než návštevy cintorínov. Spríjemnite im spomínanie na blízkych dekoráciami, pri ktorých výrobe sa spoločne zabavíte, naučíte sa niečo nové, potrénujete jemnú motoriku.

Jesenné dekorácie: Na okno, na dvere, do záhrady aj do bytu

Jeseň nemusí byť len depresívna a chladná. Vpustite si do bytu, záhrady, domu a na balkón farby. Niekedy stačí málo. Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Jesenné dekorácie so šípkami aj recept na šípkový džem

Tvorenie so šípkami Šípky patria neodmysliteľne k jeseni. Okrem tradičného šípkového čaju ich môžeme využiť aj pri nápaditých jesenných dekoráciách ako vence a kytice. Nádherné červene plody vyniknú aj prírodných dušičkových vencoch. Vedeli ste, že zo šípok sa dá uvariť aj vynikajúci džem alebo koncentrát na prípravu omáčok? 

Forums: 

Artmama.sk