Inšpirácie na karnevalové masky

Sezóna karnevalov je už v plnom prúde. Mnohé stojíme zoči voči odhodlaným pohľadom našich detí s požiadavkou na tu naj masku. Niektoré ratolesti majú presnú predstavu čím by na karnevale chceli byť, už len prísť na to ako masku spraviť. Možno tie vaše tápu rovnako ako vy. Ak vám dochádza fantázia, veríme, že vás kopne múza pri našom výbere.

Forums: 

Darčeky a dekorácie na Valentína - inšpirácie, postupy

Vlastnoručne vyrobené darčeky na Valenrína Niekedy slová idú ťažšie ako činy. A občas nevieme nájsť dych povedať jednoducho že.... "Ťa milujem." Vtedy je čas na vhodný darček, najlepšie vlastnoručne vyrobený. Inšpirujte sa handmade darčekmi z lásky k sviatku zamilovaných.

Pätnásť inšpirácií na karnevalové masky

Pri štyroch deťoch som tých masiek narobila celkom dosť. Niektoré boli ozaj len improvizáciou z núdze cnosť, pri iných som sa celkom vyšantila.  Asi úplnou klasikou bolo dokončovanie masiek v poslednú noc. Do riešenia  technických záležitosti sa skoro dobrovoľne zapájal manžel, do tvorenia deti.

Forums: 

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti Hovorí sa, že základom sú nohy v suchu a hlava v teple. Dvojnásobne to platí pri deťoch, kde je potreba navliecť na hlávku čiapku oveľa častejšia, než v prípade dospelých. Vybrali sme niekoľko návodov na pletené a háčkované čiapky, ktoré zahrejú a niektoré modely aj rozveselia. 

Forums: 

Postupy a návody na pletené a háčkované čiapky a čelenky

Postupy na pletené a háčkované čiapkyVybrali sme pár zaujímavých návodov na pletené a háčkované čiapky, čelenky, pre malých aj veľkých, zručnejších aj menej skúsených. Úsmev

Forums: 

Artmama.sk