Stojany na servítky: dekupáž, krakelovanie, pletenie

Stojany na servítky Pekná dekorácia aj praktický pomocník v kuchyni a pri stolovaní. Vyrobiť si stojan na servítky si môžete rôznymi spôsobmi, stačí si vybrať materiál a techniku, ktorá je vášmu srdcu blízka. 

Forums: 

Shabby chic štýl: Ako docieliť starý a opotrebovaný dizajn

Shabby chic štýl Shabby chic je dekoratívny štýl, ktorý pôsobí nostalgicky, opotrebovane, či staro. Spôsobov ako docieliť efekt, aby nové veci vyzerali poznačené časom je viacero.

Forums: 

Postupy a návody na pletené a háčkované čiapky a čelenky

Postupy na pletené a háčkované čiapkyVybrali sme pár zaujímavých návodov na pletené a háčkované čiapky, čelenky, pre malých aj veľkých, zručnejších aj menej skúsených. Úsmev

Forums: 

Darčeky a dekorácie na Valentína - inšpirácie, postupy

Vlastnoručne vyrobené darčeky na Valenrína Niekedy slová idú ťažšie ako činy. A občas nevieme nájsť dych povedať jednoducho že.... "Ťa milujem." Vtedy je čas na vhodný darček, najlepšie vlastnoručne vyrobený. Inšpirujte sa handmade darčekmi z lásky k sviatku zamilovaných.

Háčkované a pletené papučky pre deti postupy, návody

Máme pre vás pestrý mix postupov na papučky pre bábätká. Nájdete v ňom pletené aj háčkované papučky, postupy pre začiatočníkov aj pokročilých, papučky leto aj na zimu. 

Forums: 

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti Hovorí sa, že základom sú nohy v suchu a hlava v teple. Dvojnásobne to platí pri deťoch, kde je potreba navliecť na hlávku čiapku oveľa častejšia, než v prípade dospelých. Vybrali sme niekoľko návodov na pletené a háčkované čiapky, ktoré zahrejú a niektoré modely aj rozveselia. 

Forums: 

Artmama.sk