Art mama - Časopis pre milovníkov tvorenia

Kde kúpim časopis Art mama?

 Často nám  kladiete otázku, kde sa dá kúpiť časopis Art mama.

Časopis Art mama nájdete v novinových stánkoch za 2.99€

Zimné číslo on-line časopisu Art mama

Už je to tu! Už si nemusíme zakrývať oči pred vianočnými ponukami v obchodoch, ani zapchávať uši, keď počujeme v telke: „Ja nemusím, ja už ho vidím!“. Prichádzajú Vianoce. Nádherné sviatky, plné radosti a pokoja. Áno, viem, tie prípravy... A to upratovanie, varenie a pečenie. Nebaví Vás to? Tak to jednoducho nerobte. Namiesto umývania okien sa vyberte na vianočné trhy. Upečte o jeden plech menej a radšej zájdite na koncert, do kina alebo len tak na prechádzku. Či na návštevu k susede, ktorá je sama. Užívajme si tento čas. Napríklad aj pri príprave originálnych vianočných dekorácií. Takže milé artmamy, pripravte si pohár vianočného punču a prelistujte náš časopis.

V stánkoch na vás čaká tlačený časopis Art mama!

Prinášame vám 96 strán návodov a nápadov, ktoré vás určite očaria. Originálne inšpirácie práce od vás pre vás.

V časopise Art mama nájdete tvorenie na celý rok, od veľkonočných dekorácií, cez letné a jesenné aranžovanie až po vianočné ozdoby.

Postupy a techniky sú rôznorodé, niektoré zvládnete spolu s deťmi, pri iných budete musieť posedieť dlhšie.

Uvarte si kávu alebo voňavý čaj, zoberte do rúk náš časopis. Veríme, že si vyberiete a strávite pri výrobe pekných vecí príjemné chvíle a výsledky vašej práce potešia nielen vás, ale aj vašich blízkych.

Časopis je možné zakúpiť v novinových stánkoch za cenu 2,99 €.

Prílohy k časopisu Art mama

Šablóny, predlohy, strihy ...

Čo sa do časopisu Art mama nezmestilo nájdete Tu. Slnko

Časopis Art mama jeseň 2016

Jesenné číslo časopisu pre všetkých milovníkov tvorenia.

V záhradách a na poliach sa finišuje, prichádza sladké obdobie zberu úrody. Čoskoro príde pár voľnejších mesiacov, obdobie, keď zostane čas na knihu či ručné práce.

Zo záhrady alebo potuliek v prírode si môžete priniesť pár zaujímavých plodov, vyrobiť z nich náhrdelníky, ktoré nájdete v tomto čísle časopisu.

Kým sa záhrady pripravujú na odpočinok, v školách sa práca len rozbieha. Aby však školský rok nebol iba o učení, pripravili sme aj niekoľko návodov vhodných práve na spoločné tvorenie s deťmi. Je len na vás, či to vyskúšate doma s vlastnými ratolesťami alebo na hodine so žiakmi, či poobede v školskom klube. Veríme, že si z našich návodov vyberiete také, ktoré zaujmú nielen vás, ale hlavne vaše deti.

Časopis Art mama leto 2016

Letné číslo časopisu pre všetkých milovníkov tvorenia.

Máte už plány na leto? Bude vaše leto oddychové alebo pracovné? Zabudnite na termíny, projekty a protivných kolegov. Nájdite si príjemné miestečko, kam si každý deň sadnete so šálkou kávy, čaju či domácej limonády. Zoberte do rúk knihu alebo ihlu, háčik, ihlice, nožnice a klieštiky. Popustite uzdu fantázii a bavte sa. Relaxujte, pretože pravidelný oddych vám pomôže usporiadať si myšlienky, na chvíľu vymeniť starosti, mobily a počítače za očká, stĺpiky, riadky, koráliky, stehy.... 

Časopis Art mama jar 2016

Jarné číslo časopisu pre všetkých milovníkov tvorenia.

Obsah:

Batikované kraslice, Prileteli motýle, Vyšívané pohľadnice, Aranžovanie,  Reliéfne kvetináče, Fimo korálky, Háčkovaná lienka , Zajko alebo veverička?, Šitý zápisník , Batika vo farbách jari, Tabuľa nemusí byť len čierna, Pedigové inšpirácie, Jarné recepty,  Zo života komunity

Vyšlo jarné číslo časopisu Art mama pre všetkých milovníkov tvorenia

Keď sme pred Vianocami s odretými ušami vydali prvé oficiálne číslo online časopisu Art mama, tak sme si poriadne odfúkli. No hneď na druhý deň sme začali spriadať plány na jarné číslo. Kadejaké nápady padali, niektoré aj dosť uletené, veď ako inak.

Chcete prispieť do časopisu Art mama? Je to jednoduché

Časopis Art mama vznikol spontánne. Jeho zostavovanie je rovnako spontánne, ako artmamy, ktoré prispievajú na stránku.

Aktuálne pracujeme na jarnom čísle, čo znamená, že téma je jar (aké logické!:)))

Je tu už tretie, no prvé oficiálne vydanie elektronického časopisu Art mama

Na jar prišla Iwa s nápadom urobiť pre artmamy časopis. Nezostalo pri slovách a na svet prišli strany plné ručne vyrobených vecičiek a inšpirácií, ktoré Iwa skromne nazvala mini časopis. Pre veľký úspech dala dokopy aj letné číslo, ktoré zožalo rovnaký úspech.
Zrazu bolo jasné, že jej chuť tvoriť nemôže vyprchať do stratena, a tak sme dali hlavy, financie a nápady dokopy, aby sme časopisu dali takú formu akú si zaslúži. Máme tu prvé oficiálne on-line číslo časopisu Artmama. A zaslúži si ho nielen časopis a jeho autorka, ale aj vy, artmamy, ktoré celé roky verne prispievate na web, radíte si navzájom bez nároku na odmenu.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.