Hobby rezací plotter Craft Robo Lite

Predávam nevyužitý rezací ploter (mám ešte jeden, väčší)- pri príležitosti veľkého sťahovania prerieďujem zásoby kreatívnych materiálov, takže postupne budem pridávať ďalšie zaujímavé veci za výhodné ceny.

Craft Robo to európska verzia známeho plotra Silhouette SD (predchodca terajších Portrait a Cameo). Je 100% funkčný, odskúšaný pred pár dňami, môžem natočiť video, aby mal záujemca istotu :) Je k nemu relatívne nová, iba niekoľko krát použitá rezacia podložka a nastaviteľný rezací nôž, ktorý som dokupovala zvlášť. Značne zjednodušuje prácu, keďže hrúbku nastavíte pootočením, namiesto výmeny klobúčikov, ktoré tam boli pôvodne. Nie je to originál Silhouette nôž, trošku ťažšie sa vkladá a vyberá von, ale výhodou je, že keď sa otupí, dá sa nožík ľahko vymeniť- náhradné nožíky sú dostupné a lacné oproti originálu (niekoľko náhradných pribalím). Ak budete používať iba ten, ani ho nemusíte vyberať, nastaviť sa dá aj vložený do držiaku. K plotru treba dokúpiť akurát redukciu na UK zásuvku, ktorú dostať kúpiť asi v každom elektre... je to záležitosť cca od 2eur. A na pripojenie k počítaču treba klasický USB kábel, ak nemáte, nejaký pohľadám, ale ten sa vačšinou doma nájde bez problémov :) Prípadne môžete rezať z SD karty, bez kábla. Motív si pripravíte v počítači a uložíte na kartu. Motívov na rezanie je plný internet a veľmi veľa ich je na stiahnutie zadarmo.

K plotru pribalím ako darček 2ks časopisov s tématikou výroby pohľadníc (jeden obsahuje hrubú prílohu s rôznymi papiermi a pod.).

Záujemcom rada zodpoviem akékoľvek ďalšie otázky :)

CENA 65eur, vrátane kuriéra.

Kategórie inzerátov: 

Komentáre

V akom formáte (ai, cdr, pdf, alebo?) sú motívy, prosím?

Záleží od programu, ktorý budete na rezanie používať. K plotru je originál softvér zadarmo- Silhouette studio, ktoré ale využíva vlastný fotmát .studio, prípadne starší .gsd. Dá sa používať aj s niektorými platenými, ktoré podporujú napr. .svg alebo vektorové .pdf, či iné vami spomínané.

ešte jek predaju??? predpokladám formát A4

miloš

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.