Vyhrajte poukážky na nákup materiálu na tvorenie

Už je to 12 rokov, čo Artmama.sk uzrela svetlo sveta. Riadením osudu sa stalo, že náš web sa narodil presne vtedy, keď oslavujeme Medzinárodný deň žien.

Foto: Pixabay

Poďme oslavovať spolu narodeniny Artmamy, MDŽ, našu kreativitu a ochotu podeliť sa o vzácne poznatky a rady.

Zapojte sa do jarnej súťaže a vyhrajte jednu z piatich poukážok v hodnote 20 € na jednorazový nákup v e-shope s materiálom na tvorenie od výmyslu sveta.

Ako sa zapojiť do súťaže

Pridajte od 8. marca do 31. marca 2019 vlastný postup do kategórie Postupy a ste v hre. Čím viac postupov pridáte, tým väčšiu šancu na výhru máte.

Výhercov určíme žrebovaním, ich mená (nicky uvedené pri registrácii) uverejníme 2. apríla v komentároch po touto výzvou. O výhre budeme výhercov informovať prostredníctvom e-mailu zadaného pri registrácii.

Pozorne si prečítajte podrobné pravidlá súťaže.

Forums: 

ÁnoÁno

Hlásim, že môj víkendový pokus o vytvorenie postupu na betónovú mydelničku skončil tým, že som si zriedila betón tak, že sa z neho nedalo nič vyrobiť. To je tak, keď si prečítate nepozorne návod. Nevadí, bude aj druhý pokus. 

S betónom mám aj skúsenosť :) Tiež som si neprečítala postup a misku, ktorú som dala do vnútra, som nenaolejovala. A tak už naveky ostala zaliata v betóne. Nešla von, hoci bola obalená v igelite

No veď toto. Keď pozerám videá a návody na prácu s betónom, tak to vyzerá neuveriteľne jednoducho. V skutočnosti je tam veľa vecí, ktoré sa môžu pokaziť a v mojom prípade ohľadne betónu platí, že ak môžem niečo pokaziť, tak to pokazím:))))

Blahoželám našej "Artmama" a teším sa na ďalšie spoločne roky :)
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.