SWAP dobrej vôle 3

Dátum a čas akcie: 

16.09.2017 09:26 to 30.11.2017 09:26

Miesto akcie: 

Slovensko ale aj Svet

Aj ked s novým nickom som to stále ja a vyhlasujem swap dobrej vôle 3.

Prihlasovanie do swapu konči 10.10.2017

odoslanie swapu do             30.11.2017

Pravidla swapu také aké boli aj v predošlých dvoch swapoch dobrej vôle.

Povinnosťou účastníka swapu je vyrobiť min. jeden výrobok a odoslať ho na adresu ktorý dotyčny obdrží, neoznamuje to obdarovanému ale mne. Dôležité je poslať  jednú vlastnoručne vyrobenú vec na akukoľvek tému, nie je rozhodujúca cena a tiež každý ak chce môže pribaliť to čo uzna za vhodné a tiež je na obdarovanom či odfotí a zverejní iba prácu alebo celý swap.                                                                             Je mi jedno ak bude chcieť niekto poslať vlastnoručne upečený koláč a vie ho správne doručiť tak to považujem za splnené vlastnoručné dielko, ale tiež ak niekto chce pribaliť 100 000 tisíc Mrkám  aj to bude jeho vec. 

Treba si uvedomiť že ja pošlem niekomu swap ale dostanem swap od úplne iného človeka.

Povinnosťou je odfotiť swap a čím skôr uverejniť.

Prosím, aby sa prihlasovali iba tí ktorí to naozaj aj dodržia. Ak chcete prihlasiť deti berte do úvahy že dospelá osoba by mala doložiť či skontrolovať čo sa odosiela, predsa to len nie je detské tvorenie.

Prihlasiť sa do swapu je možné max. 3x.

Tak milé dámy a milí páni prihlasujte sa na moju adresu cez kontakt, prosím o adresu, nick tu na AM, počet swapov a aj to či môže byť zahraničie.

Swap začne iba ak nás bude min. 20 osôb, ak nás toľko nebude swap zruším.

Teším sa na vás.

art-Lenka 3x

monika952

marketka3005

martinaj

púpava 3x

zuzanami

savarona

VIERKA61 2x

andrea1977

evacigi 2x

nicolete

teta.máša

Pozvánka: 

Komentáre

čaute, ide sa tvorit!! Kto sa ešte neprihlásil do swapu??? šup šup.. :-)

Lenka dakujem že si sa prihlasila, veru nejako sa nikomu do toho nechce, takže prosím prihlaste sa a budete mať darček aj k Vianociam a v predstihu.

Ach jaj, to už nikto nechodí na artmamu? kde sú tie časy kedy som mala do swapu prihlasených 146 ľudí. No tak prihlaste sa ešte.

mna to velmi lakaÚsmev.. len neviem, ci  stihnem nieco vyrobit. A ked sa uz prihlasim, nerada by som sklamala.

Málo nás,málo nás, poďte niekto medzi nás
Ja mam zaujem, 1x.. ale som daleko, az v turecku... tak ci ma priberete do partie? :))

Samozrejme, prihlas sa len nás je zatiaľ žalostne málo.

Tak som van pisala. Dufam , ze to prislo, momentalne fungujem cez mobil, tak je to pre mna trosku zlozite...

ja by som mala tiez zaujem :-)

(clap)(clap)

Predlžujem prihlasovanie do 10.10.

prosím prihlaste sa ešte.Slnko

skusim aj ja 1x

Skúsim tiež.

Napíšte mi cez kontakt prihlasovacie údaje, teším sa.Úsmev

Aj ja sa hlásim, adresu pošlem.

Dakujem všetkým za prihlásenie, verím že sa ešte niekto nájde do večera. Emma D nemám mail od teba, prosím napíš mi cez kontakt.

Hlásim sa i ja Chichocem sa

super

už som dávno neswapovala, tak sa hlásim :-) 1x

Takže aj ked s malým zavahanim ale nakoniec som adresy odoslala, prosím dajte vedieť ak niečo neprišlo.

Všetkým prajem príjemné tvorenie, aby sme obdarovaných potešili, pozrite si ich profily aby sme sa aspoň trošku priblížili k tomu čo sa im bude páčiť.

Všetkým dakujem za prihlásenieBozkávam

Swap dnes odoslany... poslala som aj mail. :)

aká šikovnica (clap)ja ešte stále na tom pracujem

Dakujem.ja musim,lebo ide to z daaaleka predaleka,tak aby som stihala do terminu :)
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.