Vianoce

Vianočné pletenie z pedigu a papiera

 vianocne pletenie z papletu a pediguPopliesť sa dá všeličo. Dojmy aj pojmy a potom je galiba na svete. Ak však siahnete na pletenie radšej po papieri či pedigu, tak nesiahnete vedľa!

Máme pre vás krásne inšpirácie na vianočnú nôtu.

Jednoduché advetné svietniky aj pre úplných začiatočníkov

Jednoduché adventné svietnikuNemusíte byť žiaden odborník na aranžovanie aby ste si pripravili efektný advetný svietnik. Postačí vám k nemu ozaj málo. Inšpirujte sa originálnymi nápadmi zo sveta tvorenia.

Forums: 

Vianočné ozdoby

 Vianočné ozdoby na stromčekNa stromček sa dá zavesiť všeličo. Ale všeličo nie je také vzácne ako vlastnoručne urobené ozdoby! A že tieto sú jedinečné určite uznáte.

Inšpirujte sa krásnymi vianočnými ozdobami z dielne našich šikovných artmám ;)

Adventné vence a svietniky

Adventné svietniky a venceVytvorte si originálny adventný veniec či svietnik podľa našich inšpirácii. Pokoj, láska, viera a nádej - štyri symboly v štyroch sviecach na advetnom venci.... a to, ako ich viete vyjadrit vy.

Vianočné dekorácie a darčeky zo špagátu

dekoracie zo špagátuŠpagát sa nájde snáď v každej domácnosti. Ak nemáte predstavu, ako ho využiť inak než prakticky, tak si pozrite nápady na originálne vianočné dekorácie a darčeky pre najbližších. Inšpirujte sa skvelými nápadmi a dielkami našich šikovných artmám.

Forums: 

Ako premeniť obyčajnú šišku na neobyčajnú dekoráciu

Tvorenie zo šišiek 2 Kreativita medze nepozná, prečo by sa mala vyhýbať šiškám. Materiál je zadarmo, stačí sa prejsť lesom, aj čerstvý vzduch si užijete.Tu je pár pozbieraných nápadov z Artmama.sk a iných zdrojov na lesné vianočné dekorácie.

Forums: 

Iris Folfing - inšpirácie a postupy na efektné pozdravy

Iris Folfing inšpiriácie postupyIris Folding je veľmi efektná a pritom jednoduchá technika. Svoj pôvod má v Holandsku, kde pôvodne recyklovali vzorované vnútorné strany poštových obálok. Papier strihali na tenké pásiky a skladali ich z rubovej strany podľa určitého systému. Výsledkom bol pekný plastický obrázok, ktorý pripomínal clonu fotoaparátu. Túto techniku môžeme využiť pri tvorbe pohľadníc, venovaní, obrázkov z papiera ale aj textilu.

Artmama.sk