Postup na korálky z Fimo v štýle Pandora III.

Inšpirácia na tvorenie s deťmi. S Martinkou sme sa pokúšali o vytvorenie vlastných jedinečných korálok na náramky z FIMO. Tu je modrá verzia a postup na veľmi jednoduchý, ale celkom efektný vzor. Úsmev Postup na iný vzor korálok z Fimo nájdete TU.

Potrebujeme: farebné hmoty fimo, podložku, valček, nástroj na rezanie, nity, ihlice, štetec, lak na modelovaciu hmotu,  komponenty na náramky.

Na vaľkanie hmoty sme použili u nás dlho nevyužitý strojček na prípravu rezancov. 

Pripájam inšpiráciu na veľmi jednoduchú ružičku.Úsmev

Postup na korálky z Fimo v štýle Pandora III. 1

Modrú a čiernu hmotu vyvaľkáme natenko, ideálne na rovnaký rozmer, preložíme ich cez seba a orežeme do obdĺžnika. Vyšúľame si biely válček.

valček obalíme jednou vrstvou modro-čiernej hmoty tak, aby sme povrch valčeka obalili iba raz. Prebytočnú hmotu odrežeme.

Rovnakým postupom obalíme valček svetlomodrej farby

Valčeky šúľaním zmenšíme na požadovaný priemer a narežeme ich na tenké kruhy. Pripravíme si podkladové guľôčky modrej farby.

Na guľôčku ľubovoľne lepíme pripravené kruhy. Nariedko, nahusto – podľa vlastnej fantázie. Medzery môžeme vyplniť jednofarebnou hmotou.

Guľôčku zľahka v dlaniach vygúľame, jemne sploštíme a cez stred nasunieme nity.

Korálky môžeme spraviť aj tak, že pripravené kruhy zúžime na úzke ovály a tie prilepíme po obvode guľôčky v jednom smere, pozdĺžne alebo naprieč.

Takto pripravené korálky sušíme v rúre pri teplote 130 °C asi 15 minút. Na záver ich nalakujeme.

A môžeme sa hrať. ;)

Inšpirácia na mini ružu z FIMO. Vyšúľaný válček nakrájame na rovnaké časti.

Prstom ich roztlačíme, necháme chvíľu hmotu stuhnúť, pri zohriati pod prstom, nedrží veľmi tvar.

Lupene uložíme postupne, za seba tak aby s ačiastočne prekrývali.

Zrolujeme a vytvarujeme lupene.

Skrátime a koniec upravime podľa potreby. Sušíme v rúre a prelakujeme obdobne ako korálky.

Ružou môžete ozdobit čokoľvek.

Postup na korálky z Fimo v štýle Pandora III. - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Juj, pekné:) A tá ružička, tá je super. Dokonca to vyzerá takmer jednoducho! Ale už som hocičo považovala za jednoduché a keď som to vyskúšala, tak to také ľahké nebolo...:D

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.