Postupy na gumičkové náramky

Fotopostupy na gumičkové náramky

Postup na plochý štvorradový gumičkový náramok

Postup na plochý štvorradový gumičkový náramok - foto postup

Opäť jeden veľmi jednoduchý fotopostup na náramky, ku ktorým nám postačia gumičky a dve vidličky. Náramok môžeme robiť na troch alebo na štyroch hrotoch vidličky.

Postup sa opakuje dokolečka, až n aúvodnú prekríženú gumičku.
Nesmieme zabudnúť pretiahnúť gumičky cez horné na všetkých ôsmych hrotoch vidličky. Čiernu spájajúcu gumičku nasúvame vždy len na jednu vidličku, vždy predtým ako pridáme ďalšie štyri gumičky. Najprv pretiahneme čiernu gumičku cez nový rad gumičiek až tak gumičky na všetkých ôsmych hrotoch.

Verím, že postup je zrozumiteľný z obrázkov.

Postup na gumičkové zdobenie ceruziek a dutinkové náramky

Postup na gumičkové zdobenie ceruziek a dutinkové náramky - foto postup

Postup na dutinku pletenú z gumičiek je veľmi jednoduchý. Stačia nám k tomu dve vidličky a háčik, ale postačia aj prsty. Rovnakou technikou môžeme vytvoriť zdobenie na ceruzky aj dutinkový náramok.

Náramok pletieme dlhší a na začiatok pridáme jednu gumičku, ktorú prekrížene navlečieme cez obe vidličky. Potom navlečieme gumičky podľa postupu nižšie a skôr ako pokračujeme základným postupom pretiahneme prekríženú gumičku cez obe vidličky, aj navlečené gumičky.

Fotopostup na gumičkový náramok pre zručnejších

Fotopostup na gumičkový náramok pre zručnejších - foto postup

Tak toto je už iný level Úsmev aj keď k postupu nám stačia len dve vidličky, zlepené k sebe zadnou stranou, na troch miestach. Náramok spravil syn, na mne bolo len fotenie. Na texty si netrúfam, verím, že obrázky sú zrozumiteľné.

Platí základné pravidlo, čo robíme na jednej vidličke, zopakujem aj na druhej strane, na druhej vidličke.
Ak preťahujeme gumičku (gumičky) na krajnom hrote vidličky, robíme tento postup pre všetky štyri krajné hroty vidličiek.
Postup sa pre jednotlivé farby opakuje dokolečka.

Fotopostup na jednoduchý kvietok z gumičiek a korálok

Fotopostup na jednoduchý kvietok z gumičiek a korálok - foto postup

Tento postup je úžasné jednoduchý, postačí nám k nemu háčkovka, korálky a gumičky. Na jeden kvietok môžete použiť 6 alebo 7 korálok. Do korálky môžete navliesť jednu gumičku, vtedy vám do kvetu vojde aj 7 korálok, alebo do korálky vsuniete dve gumičky naraz, ide to aj bez háčkovky a vtedy spravíte kvietok len zo šiestich korálok.

Fotopostup na základný gumičkový náramok aj s korálkami

Fotopostup na základný gumičkový náramok aj s korálkami - foto postup

Tu je postup na úplne základný jednoduchý náramok, ku ktorému vám stačia len gumičky a tri ceruzky, len sme ho doplnili aj o korálky.
Na konci nájdete aj foto náramkov vytvorených touto základnou technikou bez korálok.

Zlepíme si tri ceruzky vedľa seba, tak aby stredná bola posunutú o cca 3 cm nižšie.

Začiatok:
Na krajné ceruzky nasunieme gumičku, ktorú v strede prekrížime. Nad ňu nasunieme dve ďalšie gumičky, ktoré už nekrížime. Spodnú gumičku na každej ceruzke pretiahneme cez ďalšie dve , ktoré sú nad ňou.

Pokračovanie:

Fotopostup na pletený gumičkový náramok

Fotopostup na pletený gumičkový náramok - foto postup

Opäť jeden z veľmi jednoduchých fotopostupov, tentokrát bez korálok. K postupu vám stačí hrebeň, prípadne dve vidličky zlepené vedľa seba.
Pokúsila som sa o náramok vo farbách dúhy. Náramok ukáže v plnej kráse až na ruke, inak bez nej je vzor trochu voľný? Úsmev
Náramky môžete použiť aj pre označenie pohárov pre hostí počas párty, aby si ten svoj poznali. Slnko Len tie moje boli robené na krehkú rúčku mojej dcéry, na tie poháre by sa zišlo pridať viac očiek.

Prvý rad:
Na osem hrotov hrebeňa, nasunieme postupne štyri gumičky, tak že jedna gumička je vždy prekrížená medzi dvoma hrotmi.

Gumičkový náramok s korálkami extra jednoduchý

Gumičkový náramok s korálkami extra jednoduchý - foto postup

Nafotili sme pre vás fotopostup na úplne jednoduchý náramok s korálkami. Stačia vám korálky a gumičky. Nepotrebujete ani háčik, ani žiadne iné pomôcky, len vaše šikovné prsty. Inšpiráciu sme našli na internete. Pri fotení mi pomáhal syn Jakub.

Fotopostup na gumičkový náramok s korálkami

Fotopostup na gumičkový náramok s korálkami - foto postup

Ak ste ešte neprepadli gumičkovému šialenstvu, možno vás inšpiruje tento jednoduchý postup na náramok s korálkami. Neviem, či sa mi to podarilo vyfotiť aby to bolo zrozumiteľné. Postup je jednoduchý.
Stačia nám k tomu dve vidličky, lepiaca páska, korálky, háčkovka a gumičky.

Príprava:

Najprv si pomocou háčkovky navlečieme cez gumičky korálky.
Vidličky zlepíme pomocou lepiacej ale papierovej pásky zadnou časťou k sebe najlepšie na troch rôznych miestach.

Začiatok:

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.