Jeseň

Vence na hroby už dávno nie sú len z umelých chryzantém

Dušičkové venceDušičkový čas sa blíži. Pre niekoho je to významný sviatok, pre iného pár dní, ktoré sa točia okolo cestovania na miesta posledného odpočinku blízkych. Akokoľvek to však je, väčšina ľudí pri spomínaní na tých, ktorí už nie sú medzi nami, absolvuje nákup alebo výrobu dekorácií na hroby v podobe vencov, košov a ikebán.

Jesenné dekorácie z lístia, postupy, inšpirácie

Tvorenie z lístia Vybehnite do prírody a nazbierajte si farebné listy. Urobíte niečo pre svoje telo a keďže listy pozbierané v prírode nikto nespoplatnil, budete mať aj super materiál na tvorenie zadarmo:) 

Forums: 

Tvorenie z gaštanov, aranžovanie aj zábava pre deti

Jar, leto, jeseň, zima. Každé ročné obdobie ponúka množstvo príležitostí na tvorenie. Jeseň je bohatá na gaštany, ktoré nám padajú príamo pod nohy. Stačí ich len pozbierať a pridať do venca, misy, kvetináča či koša a vyrobiť si príjemný jesenný aranžmán. Pre hravé tipy a detské ruky sme pridali aj pár nápadov na gaštanové postavičky a zvieratká.

Forums: 

Jesenné dekorácie

Jeseň nemusí byť len depresívna a chladná. Vpustite si do bytu, záhrady, domu a na balkón farby. Niekedy stačí málo. Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Jesenné dekorácie so šípkami aj recept na šípkový džem

Tvorenie so šípkami Šípky patria neodmysliteľne k jeseni. Okrem tradičného šípkového čaju ich môžeme využiť aj pri nápaditých jesenných dekoráciách ako vence a kytice. Nádherné červene plody vyniknú aj prírodných dušičkových vencoch. Vedeli ste, že zo šípok sa dá uvariť aj vynikajúci džem alebo koncentrát na prípravu omáčok? 

Forums: 

Ježko zo šišiek - foto postup

Ježko zo šišiek

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Postup na kríž pletený z papiera - foto postup

Postup na kríž pletený z papiera

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Hrušky zo žiarovky - foto postup

Hrušky zo žiarovky

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Artmama.sk