Výbery postupov

Vence na hroby už dávno nie sú len z umelých chryzantém

Dušičkové venceDušičkový čas sa blíži. Pre niekoho je to významný sviatok, pre iného pár dní, ktoré sa točia okolo cestovania na miesta posledného odpočinku blízkych. Akokoľvek to však je, väčšina ľudí pri spomínaní na tých, ktorí už nie sú medzi nami, absolvuje nákup alebo výrobu dekorácií na hroby v podobe vencov, košov a ikebán.

Jesenné dekorácie z lístia, postupy, inšpirácie

Tvorenie z lístia Vybehnite do prírody a nazbierajte si farebné listy. Urobíte niečo pre svoje telo a keďže listy pozbierané v prírode nikto nespoplatnil, budete mať aj super materiál na tvorenie zadarmo:) 

Forums: 

Tvorenie z gaštanov, aranžovanie aj zábava pre deti

Jar, leto, jeseň, zima. Každé ročné obdobie ponúka množstvo príležitostí na tvorenie. Jeseň je bohatá na gaštany, ktoré nám padajú príamo pod nohy. Stačí ich len pozbierať a pridať do venca, misy, kvetináča či koša a vyrobiť si príjemný jesenný aranžmán. Pre hravé tipy a detské ruky sme pridali aj pár nápadov na gaštanové postavičky a zvieratká.

Forums: 

Jesenné dekorácie

Jeseň nemusí byť len depresívna a chladná. Vpustite si do bytu, záhrady, domu a na balkón farby. Niekedy stačí málo. Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Obaly na rúško - inšpirácie a postupy

Rúško sa stane zrejme našim spoločníkom na najbližšie obdobie. Prinášame vám zopár nápadov na vlastnoručne ušité, urobené obaly na rúška, v ktorých budú bezpečne uschované, v školskej taške, kabelke či vo vrecku ..., v situáciach, keď nemusia byť nasadené na tvári.

Forums: 

Návody a postupy na jednoduché tvorenie pre škôlkarov

Návody a postupy pre deti sú aktuálne neustále, veď nuda sa nevyberá a počasie vie občas tiež skomplikovať plány. 

Vybehnime na polia a urobme si dekorácie z obilia

Obilie je výborný materiál na tvorenie. Použiť môžete celé byle s klasmi alebo len slamu. Dajú sa z neho upliesť vence, vyrobiť kytice, slamené zvončeky, sviečky a iné dekorácie. Vybrali sme pár návodov a nápadov ako využiť tento chutný prírodný dar aj inak ako na výrobu múky. 

Forums: 

Námornícky štýl na oblečení, doplnkoch, šperkoch a dekoráciách

Vybrali sme niekoľko návodov a nápadov na to, ako dostať more na oblečenie, šperky či do bytu. 

Forums: 

Živicové šperky, prstene, náušnice, prívesky, návody a nápady

Živica na šperky je epoxid, ktorý po zaschnutí imituje sklo. Zaliať živicou sa dajú fotografie, sušené rastlinky, kúsky plastu, koráliky a pod. Pozrite si živicové šperky, ktoré vyrobili artmamy.

Forums: 

Artmama.sk