Výbery postupov

Tvorenie z gaštanov, aranžovanie aj zábava pre deti

Jar, leto, jeseň, zima. Každé ročné obdobie ponúka množstvo príležitostí na tvorenie. Jeseň je bohatá na gaštany, ktoré nám padajú priamo pod nohy. Stačí ich len pozbierať a pridať do venca, misy, kvetináča či koša a vyrobiť si príjemný jesenný aranžmán. Pre hravé tipy a detské ruky sme pridali aj pár nápadov na gaštanové postavičky a zvieratká.

Forums: 

17 návodov na háčkované a pletené papučky pre novorodencov a bábätká

Návody na háčkované a pletené papučky pre deti Vyberte si z návodov na háčkované a pletené papučky pre novorodencov. Nájdete tu postupy na papučky pre bábätká, chlapcov aj dievčatká,  na zimu aj leto, pre začiatočníkov i pokročilých.  

Forums: 

20 návodov na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé detiHovorí sa, že základom sú nohy v suchu a hlava v teple. Dvojnásobne to platí pri deťoch. Pozrite si návody na pletené a háčkované čiapky pre novorodencov, mladšie aj staršie deti. Vlastnoručne pletené či háčkované čiapky pre chlapcov aj dievčatá zahrejú aj rozveselia.

Forums: 

Jesenné dekorácie a vence: Na okno, dvere, do záhrady aj do bytu

Jesenné dekorácie sú také rozmanité a farebné ako samotná jeseň. Pozrite si nápady na jesenné vence z prírodných materiálov, kytice z lístia, upleťte si tekvicu. 

Jeseň nemusí byť len depresívna a chladná. Vpustite si do bytu, záhrady, domu a na balkón farby. Niekedy stačí málo. Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Forums: 

Postupy na kabelky: listové, crossbody, šité, pletené, háčkované

Vybrali sme postupy na malé kabelky, šité, pletené, háčkované, listové aj crossbody. Vedeli ste, že kabelku na svet priviedli muži a  za rozmach kabeliek v ženskom svete môže zmena módy? Keď sme prišli o veľké sukne, pod ktoré sme kadečo poskrývali, objavili sme čaro kabelky a urobili z nej módny doplnok.

Forums: 

Pre školákov: vrecká na prezúvky, peračníky, stojany na perá...

Pre školákov - hanmade vrecúška, peračníky, stojany na perá Pre malých i pre veľkých je začiatok školského roku ťažký. Tak aby tá škola nebolela po lete plnom zážitkov a jednotky nech sa ľahko zbierajú. Potešte svojich školákov vlastnoručne vyrobenými vrecúškami, peračníkmi, stojanmi na ceruzky, rozvrhmi. Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Artmama.sk