Výbery postupov

Háčkované pletené papučky pre deti postupy návody

Máme pre vás pestrý mix postupov na papučky pre bábätká. Nájdete v ňom pletené aj háčkované papučky, postupy pre začiatočníkov aj pokročilých, papučky leto aj na zimu. 

Forums: 

Pätnásť postupov na valentínske srdiečka - darčeky, pozdravy, dekorácie

Vybrali sme pestrú vzorku postupov, v ktorých hrá hlavnú rolu srdce. 

Forums: 

Ako zabaliť drobné darčeky? Postupy na krabičky, škatuľky, taštičky

Ako zabaliť drobnosť? Jednoducho. Vyberte si z postupov, ktoré vyriešia tento problém. Skladané, lepené, jednoduché, zdobené, striedme aj luxusné škatuľky, krabičky aj obálky, to všetko sa nám raz určite zíde:) 

Forums: 

Staré rifle - čo s nimi?

Pozrite sa, čo všetko sa dá ušiť a vytvoriť z rifloviny. Pozbierali sme pár nápadov ako využiť staré rifle a vytvoriť niečo, čo nám bude ďalej slúžiť.

Forums: 

Inšpirácie na originálnu kyticu alebo darček pre pani učiteľku z lásky

Kedysi sa koniec roka nezaobišiel bez kvietku pre pani učiteľku. V niektorých školách táto tradícia pretrváva, z iných sa vytratila. Záleží najmä na rodičoch a ich deťoch. Ak patríte medzi tých, pre ktorých je koniec školského roka a vysvedčenie ekvivalentom kvetov pre učiteľa, možno vás zaujmú výtvory slovenských žien, ktoré svojim deťom na záver školského roka pribalia aj viac ako kvietok. K vytvoreniu originálnej kytice alebo darčeka sa smelo môžu pridať aj vaše deti.

Originálne kytice a darčeky pre pani učiteľky od našich artmám

Forums: 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.