Výbery postupov

Najlepšie postupy na Artmama.sk v roku 2020

Naj obsah 2020 Rok 2020 sa niesol nielen v znamení šití rúšok. Veľmi obľúbenou sa stali aj ozdoby zo studeného porcelánu, háčkované a pletené čiapky a papuče ... Stále väčším hitom sa stávajú háčkované ozdoby na vianočný stromček. Pozrite si aké postupy, či obrázky boli najsledovanejšie na stránke Artmama.sk v uplynulom roku 2020.

Forums: 

Postupy a návody na pletené a háčkované čiapky a čelenky

Postupy na pletené a háčkované čiapkyVybrali sme pár zaujímavých návodov na pletené a háčkované čiapky, čelenky, pre malých aj veľkých, zručnejších aj menej skúsených. Úsmev

Forums: 

Obdarujte blízkych ručne originálne - tipy, nápady a postupy na handmade vianočné darčeky

Vianočné darčeky môžete kúpiť, ale aj vyrobiť. Veď ručne vyrobená vec má obrovskú cenu. Pamätáte si, keď ste ako deti bez peňazí rodičom kreslili obrázky? Tak toto je niečo podobné, akurát vás to bude stáť trošku viac úsilia:) 

Forums: 

Obaly na rúško - inšpirácie a postupy

Rúško sa stane zrejme našim spoločníkom na najbližšie obdobie. Prinášame vám zopár nápadov na vlastnoručne ušité, urobené obaly na rúška, v ktorých budú bezpečne uschované, v školskej taške, kabelke či vo vrecku ..., v situáciach, keď nemusia byť nasadené na tvári.

Forums: 

Návody a postupy na jednoduché tvorenie pre škôlkarov

Návody a postupy pre deti sú aktuálne neustále, veď nuda sa nevyberá a počasie vie občas tiež skomplikovať plány. 

Vybehnime na polia a urobme si dekorácie z obilia

Obilie je výborný materiál na tvorenie. Použiť môžete celé byle s klasmi alebo len slamu. Dajú sa z neho upliesť vence, vyrobiť kytice, slamené zvončeky, sviečky a iné dekorácie. Vybrali sme pár návodov a nápadov ako využiť tento chutný prírodný dar aj inak ako na výrobu múky. 

Forums: 

Námornícky štýl na oblečení, doplnkoch, šperkoch a dekoráciách

Vybrali sme niekoľko návodov a nápadov na to, ako dostať more na oblečenie, šperky či do bytu. 

Forums: 

Živicové šperky, prstene, náušnice, prívesky, návody a nápady

Živica na šperky je epoxid, ktorý po zaschnutí imituje sklo. Zaliať živicou sa dajú fotografie, sušené rastlinky, kúsky plastu, koráliky a pod. Pozrite si živicové šperky, ktoré vyrobili artmamy.

Forums: 

Netradičné kytice: sladké, slané, ponožkové, stužkové, háčkované aj gombíkové

Kytica živých kvetov poteší každého. Občas sú však chvíle keď kvety nie sú práve po ruke alebo chceme zaujímavým spôsobom zabaliť ako kyticu úplne iné veci, než kvety. 

Forums: 

Artmama.sk