Výbery postupov

Postupy na kabelky: listové, crossbody, šité, pletené, háčkované

Vybrali sme postupy na malé kabelky, šité, pletené, háčkované, listové aj crossbody. Vedeli ste, že kabelku na svet priviedli muži a  za rozmach kabeliek v ženskom svete môže zmena módy? Keď sme prišli o veľké sukne, pod ktoré sme kadečo poskrývali, objavili sme čaro kabelky a urobili z nej módny doplnok.

Forums: 

Nákupné tašky: šité, háčkované, viazané, bez šitia. Postupy a návody

Nákupná taška nemusí byť len praktická, môže byť aj pekná, ekologická, spratná, dizajnová, recyklovaná... Vybrali sme postupy na nákupné tašky, z ktorých si vyberie každý. Niektoré sú zo starých riflí, tričiek, iné sú viac módnym doplnkom. 

Forums: 

Ako vyrobiť sviečku: Postupy, nápady na domácu výrobu sviečok

Vyrobte si sviečku doma. Môžete použiť vosk, parafín, gél, alebo zvyšky starých sviečok. Ozdobiť ich môžete škoricou,  badiánom, kávovu, levanduľou, či pomocou servítkovej techniky.

Forums: 

Divý mak na oblečení, šperkoch a bytových doplnkoch

Makové kvety sú krásnou ozdobou oblečenia, bižutérie, textílií a dekorácií v byte. Pozrite sa ako sa s makovou výzvou poradili ženy a dievčatá na Artmama.sk.

Forums: 

Užitočné rady, postupy, strihy ako ušiť rúško, čím nahradiť gumičky, aké použiť drôtiky...

Eady pri šití rúšok Slovenské ženy sú veľmi šikovné nielen pri šití rúšok, ale aj pri improvizovaní. A zúfala situácia v zásobovaní rúškami si vyžaduje niekedy aj veľkú dávku fantázie. Ponúkame vám zopár užitočných rád, ktoré vám môžu pomôcť pri šití rúšok.

Forums: 

Ako batikovať? Zafarbite si tašky, šaty, blúzky aj tričká

Aj v batikovaní existuje viacero techník - horúca, studená, voľná batika. Batikovať sa dá kadečo, čoho dôkazom sú aj postupy a výrobky, ktoré na web Artmama.sk počas rokov pridali šikovné ženy a dievčatá. Pozrite sa ako zafarbiť šatku, šaty, tuniku, tričko, tašku, ale aj tenisky. 

Forums: 

Uterákové torty: na narodeniny, pre deti aj na svadbu

Torta patrí k oslave. Môže byť klasická sladká, menej tradičná slaná a potom sú to načisto iné torty, ktoré sa síce nedajú zjesť, ale môžu spôsobiť rovnakú radosť. Okrem toho môžete vyrobiť aj ďalšiu praktickú tortu, respektívne zabaliť praktické veci ako sú uteráky, nápaditým spôsobom.

Forums: 

Ako ozdobiť tortu z toaletného papiera

Kto má rád recesiu, ten sa môže pustiť do výroby torty z toaletného papiera. Torty sú to pekné a praktické, veď toaletný papier potrebuje každý, bez ohľadu, na vek, pohlavie, povolanie aj vierovyznanie:) 

Forums: 

Návody a nápady na tvorenie z roliek toaletného papiera

Kartónové rolky z toaletného papiera končia najčastejšie v triedenom odpade. Našťastie, sú medzi nami ľudia, ktorí vidia materiál na tvorenie aj tam, kde iní vidia len smeti.

Artmama.sk