Výbery postupov

Jesenné dekorácie: Na okno, na dvere, do záhrady aj do bytu

Jeseň nemusí byť len depresívna a chladná. Vpustite si do bytu, záhrady, domu a na balkón farby. Niekedy stačí málo. Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Tvorenie z gaštanov, aranžovanie aj zábava pre deti

Jar, leto, jeseň, zima. Každé ročné obdobie ponúka množstvo príležitostí na tvorenie. Jeseň je bohatá na gaštany, ktoré nám padajú príamo pod nohy. Stačí ich len pozbierať a pridať do venca, misy, kvetináča či koša a vyrobiť si príjemný jesenný aranžmán. Pre hravé tipy a detské ruky sme pridali aj pár nápadov na gaštanové postavičky a zvieratká.

Forums: 

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti

Postupy na pletené a háčkované čiapky pre bábätká a malé deti Hovorí sa, že základom sú nohy v suchu a hlava v teple. Dvojnásobne to platí pri deťoch, kde je potreba navliecť na hlávku čiapku oveľa častejšia, než v prípade dospelých. Vybrali sme niekoľko návodov na pletené a háčkované čiapky, ktoré zahrejú a niektoré modely aj rozveselia. 

Forums: 

Pre školákov: vrecúška, peračníky, papuče, stojany na perá

Vlastnoručne vyrobené pomôcky pre školákov Pre malých i pre veľkých je začiatok školského roku ťažký. Tak aby tá škola nebolela po lete plnom zážitkov a jednotky nech sa ľahko zbierajú. Potešte svojich školákov vlastnoručne vyrobenými vrecúškami, peračníkmi, stojanmi na ceruzky... Inšpirujte sa dielkami našich šikovných artmám.

Ako oživiť tričko? Kreslenie, maľovanie, farbenie, aplikácie

Obyčajné tričko alebo tielko premeníte na zaujímavý kus farbami, aplikáciami či pomocou servítky.

Forums: 

Ako batikovať? Zafarbite si tašky, šaty, blúzky aj tričká

Aj v batikovaní existuje viacero techník - horúca, studená, voľná batika. Batikovať sa dá kadečo, čoho dôkazom sú aj postupy a výrobky, ktoré na web Artmama.sk počas rokov pridali šikovné ženy a dievčatá. Pozrite sa ako zafarbiť šatku, šaty, tuniku, tričko, tašku, ale aj tenisky. 

Forums: 

Divý mak na oblečení, šperkoch a bytových doplnkoch

Makové kvety sú krásnou ozdobou oblečenia, bižutérie, textílií a dekorácií v byte. Pozrite sa ako sa s makovou výzvou poradili ženy a dievčatá na Artmama.sk.

Forums: 

Pätnásť projektov na letné tvorenie

Pätnásť projektov na letné tvorenie Leto a prázdniny sú hlavne o kúpaní, turistike, cestovaní. Ak potrebujete aspoň na chvíľu zmenu, ponúkame vám pätnásť zábavných projektov. Môžete si obnoviť šatník, vyrobiť módny doplnok, spotrebovať zvyšky, dať druhú šancu nepotrebným veciam, alebo sa iba zahrať a stráviť spoločne čas. 

Forums: 

Letné klobúky

Inšpirácie na letné klobúky, háčkované, z papletu ... Leto sa blíži k svojmu polčasu. Ešte stále však stihnete vyrobiť krásny módny klobúčík pre seba, priateľku alebo deti či vnúčatá. Papierové pletenie alebo háčkovanie, k čomu máte bližšie?

Inšpirujte sa klobúkmi našich šikovných artmám.

Artmama.sk