Vianoce

Vianočné tvorenie s deťmi - foto postup

Vianočné tvorenie s deťmi

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Vianočné ozdoby

 Vianočné ozdoby na stromčekNa stromček sa dá zavesiť všeličo. Ale všeličo nie je také vzácne ako vlastnoručne urobené ozdoby! A že tieto sú jedinečné určite uznáte.

Inšpirujte sa krásnymi vianočnými ozdobami z dielne našich šikovných artmám ;)

Vianočné dekorácie

Hanmade vianočné dekorácie A aby bolo všetko tip top. Aby sa na nič ale úplne na nič nezabudlo. Aby ladili všetky detaily spolu. ... či občas stačí jeden nádherný kus a atmosféra na vás dýchne toho pravého Ducha Vianoc.... Inšpirujte sa krásnymi dielkami z dielne našich šikovných artmám. 

Vianočné pozdravy - Inšpirácie a postupy

Inšpirácie n avianočné pozdravySMS-ky, maily, telefonáty... Ale úprimne, pohľadnica na Vianoce musí byť! Čo tak pozbierať pár inšpirácií a vytvoriť si vlastnú?

Adventné vence a svietniky

Adventné svietniky a venceVytvorte si originálny adventný veniec či svietnik podľa našich inšpirácii. Pokoj, láska, viera a nádej - štyri symboly v štyroch sviecach na advetnom venci.... a to, ako ich viete vyjadrit vy.

Vianočné dekorácie a darčeky zo špagátu

dekoracie zo špagátuŠpagát sa nájde snáď v každej domácnosti. Ak nemáte predstavu, ako ho využiť inak než prakticky, tak si pozrite nápady na originálne vianočné dekorácie a darčeky pre najbližších. Inšpirujte sa skvelými nápadmi a dielkami našich šikovných artmám.

Forums: 

Ako premeniť obyčajnú šišku na neobyčajnú dekoráciu

Tvorenie zo šišiek 2 Kreativita medze nepozná, prečo by sa mala vyhýbať šiškám. Materiál je zadarmo, stačí sa prejsť lesom, aj čerstvý vzduch si užijete.Tu je pár pozbieraných nápadov z Artmama.sk a iných zdrojov na lesné vianočné dekorácie.

Forums: 

Artmama.sk