Háčkovaná kabelka pre radosť

Háčkovanie kabelky vyžaduje silné prsty, pracuje sa s háčikom č. 6 a 2.

Potrebujete: 3 klbká vlny Bravo Big Color hnedastej a priadze Catania marhuľovej a zvyšok hnedej priadze.

1. Uháčkujete obdĺžnik háčikom č. 6 z 33 očiek retiazky a zadným krátkym stĺpikom 18  riadkov. 

2. Pokračujte obháčkovaním obdĺžnika a háčkujte 26 riadkov dookola zadným krátkym stĺpikom.

3. Potom zahnite na krajoch 14 cm, viď obrázok, čí sa vytvorí kabelková kraj a háčkujte háčikom č. 2 Catania priadzou marhuľovou. Pri prvom riadku vpichujte po 2 krátke stĺpiky do posledného riadku z vlny Bravo Big. Uháčkujte  6 riadkov striedaním krátkymi stĺpikmi obyčajnými a zadným.  
Posledný riadok uháčkujte hnedou priadzou (aby sa to tak skoro nedomazalo). 

4. Na okraje vsuňte otváracie krúžky na kabelky (dajú sa kúpiť v galantérii) a uháčkujte pásik na rameno nad karabínkou (tiež z galantérie) zo 6 krátkych stĺpikov s dĺžkou 56 cm, prišite zips k hornému okraju ručne, uháčkujte vrecko na mobil šachovnicovým vzorom háčikom 2 z hnedej Catanie a prišite na vrecko ozdobný gombík, 30 retiazkových očiek 18 riadkov dlhými stĺpikmi. 

5. Obháčkujte pásik na rameno hnedou priadzou dookola pre spevnenie, aby sa nenaťahoval. 

Háčkovaná kabelka pre radosť  1

Kabelka - darček od Ježiška

Háčkovaná kabelka pre radosť  2

Zahnite okraje, takto urobíme kabelku. Okraj má menší obvod!

Háčkovaná kabelka pre radosť  3

Obdĺžnik - dno kabelky.

Háčkovaná kabelka pre radosť  4

Rozmery 34x18x27 cm

Háčkovaná kabelka pre radosť  - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

ÁnoÁno

Artmama.sk