Ako zabaliť vlnu ako darček

Dostať vlnu ako darček, napríklad aj na Deň matiek, nejedno srdiečko by zaplesalo. Len, ako to celé zabaliť.

Najjednoduchšie je mať vhodný obal. Ak ale nii je po ruke, vystačíme si s tým, čo nájdeme doma, ideálne v kuchyni. Naviac, pridáme tomu celému aj trochu vlastnej práce a jedinečnosti.

Potrebujeme pevnejšiu podložku pod tortu, ozdobnú podložku pod tortu, kartón, lepiacu pásku, lepidlo, či sponkovačku a nožnice. Samozrejme, môžeme použiť aj vhodný kartón z nejakej krabice. Proste sa treba popozerať okolo seba.

Práca je rýchla a môžu samozrejme pomôcť aj deti.

Pripravíme si vhodnu podložku pod tortu z pevného papiera. Ak nemáme, tak obkreslíme na kartón napríklad tanier vhodnej veľkosti. Zmeriame obvod tohto kruhu a výšku vlny. Podľa toho vystrihneme dlhý pás kartónu. Nezabudneme pridať aj kúsok na založenie. Bude tvoriť stenu obalu.

Ako zabaliť vlnu ako darček 1

Všetko, čo potrebujeme, nájdeme bežne aj doma

Ako zabaliť vlnu ako darček 2

Odmeriame dĺžku vlny - tým zistíme potrebnú šírku kartónu. Dlžku zistíme tak, že zmeriame obvod, pridáme na založenie a vystrihneme

Ako zabaliť vlnu ako darček 3

Kartón stočíme do valca a prichytíme vhodným lepidlom alebo napríklad sponkovačkou

Ako zabaliť vlnu ako darček 4

Pomocou lepiacej pásky prichytíme kartónové dno a celé to spevníme napríklad papierovou podložkou pod torty.

Ako zabaliť vlnu ako darček 5

Upevníme ozdobnú podložku, previažeme vhodnou stuhou a naplníme klbkami vlny. Môžeme pridať aj nové ihlice, či háčiky. Tie sa zídu vždy.

Ako zabaliť vlnu ako darček - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

chcem, chcem, chcem, aj ja som matkaVáľam sa od smVáľam sa od smVáľam sa od sm

Dobry napad:-) Fakt je, ze niektore darceky nestandardnych rozmerov a tvarov je veru problem zabalit.

Artmama.sk