Fast Sling Puck z kartónovej krabice

Našla som na nete takú hru. Volá sa Fast Sling Puck. Je to niečo ako kríženec hokeja so stolným tenisom a curlingom:) Pointa je, aby ste mali hracie pole prázdne. Gumou strieľate kamene na súperove pole, vyhrá ten, kto sa prvý zbaví všetkých hracích kameňov.

Udrela karanténa a vďaka nákupu potravín sa mi ocitli doma 4 veľké krabice, tak som jednu zrecyklovala a vyrobila som domácu verziu. Nie je to síce také rýchle ako originál, ale sranda je to rovnaká. Nie je to na rozvoj mozgovej aktivity, len na bohapustné hranie a niekedy aj nadávanie:)))

Potrebujeme: 

  • Hrubú kartónovú krabicu
  • Orezávač
  • Tavnú pištoľ
  • Vrchnáky z PET fliaš 
  • Ryžu na zaťaženie vrchnákov
  • 2 pásy gumy
Fast Sling Puck z kartónovej krabice 1

Hracia plocha vrátane mantinelov 35 cm x 58 cm (nebol to zámer, najskôr som to vyrobila a potom merala.:DDD

Fast Sling Puck z kartónovej krabice 2

Mantinely aj bránka v strede sú z dvoch vrstiev krabice, šírka mantinelov je 3 cm, výška bránky je 5 cm, otvor v bránke je 4 cm x 2,5 cm.

Fast Sling Puck z kartónovej krabice 3

Gumu natiahneme cez celú šírku hracej plochy na oboch stranách, na každej strane v rovnakej diaľke od zadného mantinela. Pozor, by bolo pnutie gumy rovnaké na oboch stranách, inak bude jedna strana v nevýhode/výhode:))

Fast Sling Puck z kartónovej krabice 4

Aby sa guma nešmýkala, do bočných mantinelov urobíme plytké zárezy, do ktorých vtlačíme gumu.

Fast Sling Puck z kartónovej krabice 5

Skúšali sme hrať s vrchnákmi od PET fliaš, ale sú ľahké a strašne to odstreľovalo po celej izbe, tak som vrchnáky zaťažila. Na dno vrchnáka som dala trochu lepidla z tavnej pištole, nasypala trochu ryže a opäť zaliala lepidlom. Hrací zážitok po zlepšilo o 300 %:)

Fast Sling Puck z kartónovej krabice - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Perfektné ÁnoPohodaSrdce

Ďakujem:) Poslala som foto tatkovi, už sa teší na koniec karantény, plánujeme veľký rodinný zápas:))

Artmama.sk