Vianočný pohľadnicový swap

Dátum a čas akcie: 

30.11.2016 23:59

Miesto akcie: 

celý svet

Skoro by som bola zabudla na (môj) obľúbený vianočný pohľadnicový swap. Pohľadnica je pre mňa taký malý darček - s ňou vždy zo schránky vyberám kus radosti a dobrej nálady (na rozdiel od účtov a úradných zásielok). Tak rýchlo čo, ako a dokedy...

Čo a ako: vianočná pohľadnica vyrobená ľubovoľnou technikou. Popozerajte galériu tu na webe alebo hľadajte aj v našom artmamovskom časopise. Inšpirácií nájdete toľko, že nebudete vedieť, do ktorej sa skôr pustiť. Prihlásiť sa môže každý, kto má niečo o sebe v profile alebo aspoň obrázky svojej tvorby.

Termíny: Prihlásiť sa treba mailom alebo cez kontakt u mňa do 30.11. (vrátane), treba napísať svoj nick, adresu, koľko pohľadníc pošlete a či ste ochotné poslať aj do zahraničia.. 1.-2.12. vylosujem kto komu pošle pohľadnicu. Nebudú to dvojice, ktoré si medzi sebou pohľadnice vymenia a budem sa snažiť, aby neboli rovnaké ako vlani. Ak sa niektorá prihlási 3x, dostane 3 adresy kam pošle pohľadnicu a od iných troch dievčat jej pohľadnice prídu.

Pohľadnice treba poslať do 18.12.2016, ostatné detaily (odfotiť, ohlásiť, kedy odišli, od koho prišli a pod.) pošlem každej s adresami.

Prihlásení:

1. Verisska 3x

2. anikaBA 3x  SrdceSrdceSrdce

3. Alena7 2x  SrdceSrdce Srdce

4. Apolienka1 1x  Srdce

5.akinomf 3x

6. Kaidyl 3x SrdceSrdce

7. Iwa 3x

Pozvánka: 

Komentáre

hlasim sa 3x a mozem jednu aj do zahranicia , idem napisat mail 

toto ja uz nestiham Smútok

Hlásim sa, dvakrát. Mrkám už aj píšem . Slnko

Hlásim sa 1x Úsmev

Dnes   8.12.2016  som swap odoslala / 3x/. Prajem krásne sviatky a v r. 2017  veľa nových nápadov.

Pohľadnicka dnes odoslana Úsmev

Úsmev pohľadnice poslané Mrkám

Vcera mi prisla pohladnicaÚsmev, foto vlozim zajtra.  No len neviem: ja som na moje pohladnice napisala normalne prianie Hanbím saa ta , co mi prisla, bola cista - ako na dalsie pouzitie. Ako to malo byt?

...a kam s ňou, s pohľadnicou vianočnouMrkám? Ahááááá, už som našla kategóriu!

Ale pozerám, že moja pohľadnička ešte neprišla a to som ju posielala v pondelok a doporučene Smútok

PrislaMrkámale az dnes som si ju mohla vyzdvihnut. Dakujem mocSlnkozajtra odfotim pri dennom svetle a svacnem sem. 

(clap)

dievčatá, dajte mi aspoň mailom vedieť, od koho vám prišla pohľadnica... síce aj ja som lajdáčka, už mi prišli pohľadnice od Alena7 a anikaBA, ale zajtra doobeda odfotím :) a pidám aj slniečka.

neviem prečo, ale srdiečka mi dáva na začiatok riadku Chichocem sa

Aj ja som sa čudovala Chichocem sa ...ale mne to robí niekedy aj v texte, že zo stredu textu po uverejnení mi to skočí na začiatok, tak neviem...

Pohľadnice odoslané Veľký úsmev

Prišla mi pohľadnica od Alenky - Alena7 foto dám zajtraKvietok

Milé dievčatá,

Prišli mi všetky 3 pohľadnice, veľmi pekne ďakujem. Foto dám až začiatkom januára, dovtedy budem mimo BA.KvietokSlnkoSlnkoSlnko(clap) 

Dnes mi prišla aj od Verissky Objímam ...odfotím Úsmev

Včera prišla aj posledná pohľadnica, aspoň takto sa chcem poďakovať keďže foto zatiaľ nestíham vložiť. Tohto roku ma pohľadnicami potešili Kaidyl, Iwa, Alena 7.

Nech radosť a šťastie vládne u Vás doma, nech zďaleka obchádza Vás nešťastie a smola. Nech pohoda vládne za sviatočným stolom, nech láska prevláda nad nemilým slovom.

Všetkým krásne Vianoce.

Dnes mi prišla aj od Iwky Objímam

Dievčatá, srdiečka pri menách skáču ako chcú :-D Je niekto, kto nedostal pohľadnice?

Artmama.sk