reklama

Kalkulačka na vypočítanie ceny za prácu


reklama

Bambuľky, ktoré mate problém, vypočítať si cenu svojej práce, tu je link na kalkulačku. Možno Vám pomôže Úsmev
http://www.craftcalculator.com/


reklama


reklama

Komentáre

Adri, Po, 11.05.2015 - 07:02

Jedno veľké ďakujem Gitka. Mne pomôže a veľmi. Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

gitart, Po, 11.05.2015 - 07:19

Som rada Úsmev Podľa mňa by ju mali používať všetci, každý by bol spokojný, lebo keď si všímam ceny za handmade, prestávam rozumieť tej ich matematike Chichocem sa

Iwa, Po, 11.05.2015 - 09:02

No, skusmo som si dala vystrihovačku, čo som robila na okno... za tú cenu by ju nikto nekúpil Smútok A tylová sukienka, čo mám v albume, by stála podľa tej kalkulačky 71€. Pekné, ale na Slovensku bude ešte pár dní trvať, kým budú takéto ceny...

gitart, Po, 11.05.2015 - 09:20

Pre mňa je to pomôcka N1, lebo keď sa ma niekto opýta, za koľko by si to spravila? Nikdy neviem odpovedať Úsmev Nie som obchodník a tvorím pre radosť, relaxujem ... pre svoje deti, seba, svojich blízkych, ako darčeky ... neponúkam na predaj Úsmev
Na SK je to naozaj ťažké ... naše platy sa nedajú porovnať so zahraničím, preto si veľa šikuliek privyrába ... divím sa však, keď vidím, že cena nepokrýva ani náklady za materiál ... toto si viem spočítať, lebo tiež tvorím ...

Možno bude táto kalkulačka odrazovým mostíkom pre určenie SI SVOJEJ CENY, ale určite nebude pre všetky žienky reálna pri konečnej cene Úsmev

Iwa, Po, 11.05.2015 - 18:25

To áno, určenie si svojej ceny, alebo aspoň ceny svojej práce za hodinu Áno Áno Áno Lebo veľa dievčat ani netuší, koľko by si mali pýtať za výrobok a okolie ich dotlačí takmer k cene materiálu. Dosť veľa ľudí má predstavu, koľko stojí materiál, ale netušia koľko hodín mravenčej práce treba na vytvorenie niečoho pekného. A potom mi kľudne môžu povedať, že či som "zdravá", keď za vystrihovačku A4 chcem povedzme 8 euro..."Veď je to len obyčajný papier!?"
Stále mám pocit, že na Slovensku si ľudia nevedia vážiť prácu iných ľudí a hlavne prácu "obyčajnú", ako sú remeslá a práce, kde nepotrebuješ ani maturitu. Ani to neviem poriadne napísať, ale všeobecná mienka je taká, že hocikto v banke za prepážkou je "viac", ako krajčírka alebo kuchár. Zažila som na vlastnej koži, keď som išla robiť do firmy, kde som robila aj manuálne práce (lepenie fólií, príprava stánkov na výstavách) a dosť veľa ľudí sa mi čudovalo, od niektorých som počula, že ako si ničím kariéru, že s vš by som mala robiť niečo "lepšie"... pokladali tú prácu za podradnú (pre mňa). Smútok Aj tak sa mi tam páčilo Úsmev

gitart, Ut, 12.05.2015 - 18:33

Myslím, že tu nejde iba o to, že ostatní považujú tú ktorú prácu za "podradnú" ... určite máš pravdu, ale nad takýmito malichernosťami sa JA už vôbec nepozastavujem ... pre mňa je dôležité, či mi tá práca prináša radosť, či som spokojná ...
Uvedomujem si však, aké je smutné, koľko by sme si MALI za svoju prácu pýtať a koľko v konečnom súčte dostaneme. Neviem, či Vás napadlo spočítať si aj čas strávený v práci, v tej reálnej, kde pracujete ... je mi na zaplakanie ... robím ju strašne rada, ale nikde ma neposúva, stále som na tom rovnako ... neviem si dovoliť ani po 20-tich odpracovaných rokoch viac ... Skôr opačne, mám pocit, že som na tom stále horšie.
A čo sa týka tvorby - handmade - tu sa ani nevyjadrujem ... preto neponúkam na predaj, lebo dnes sme na tom oveľa horšie, ako len pred nedávnom ... aj keď ... konečne vidím záujem o handmade ... áno, vidím ho ... len keby bolo ZADARMO Smútok

Kalkulačka je dobrá, Úsmev tak jsem si zkusila vypočítat kabelku, hmmm, dobrá cena vyběhla.... No a co se ohodnocení ručních prací týče, jestli si myslíte, že je to jinde ve světě lepší, tak jste tedy na omylu, ocenit to dovede jenom ten, kdo už něco podobného udělal. pod cenou neprodávám, ale ani to nepřeháním, ale když se to nekomu zdá moc, tak at si to vyrobí sám, nebo si koupi seriovku od čínanů.

gitart, Ut, 12.05.2015 - 18:38

Nemyslím, že práca handmade je v zahraničí ohodnotená výrazne lepšie, ale čo poznám tvorivé žienky, také problémy, ako tu u nás, oni vonku nemajú ... skôr som hodnotila príjem, zárobok za reálnu prácu, podľa štatistík sme v ohodnocovaní na chvoste ... a to je to najsmutnejšie ... že si našu prácu (nie handmade) neváži ani štát, firma ... ako si môže potom našu ručnú prácu vážiť bežní ľudia???

macina, Ut, 12.05.2015 - 05:43

rucne prace niesu u nas lacne....pokial si ludia neuvedomia cenu tychto prac tak aj ta kalkulacka je nam na nic...... Kvietok Kvietok Kvietok je smutne ze rucne prace sa pomali stracaju a ked niekto chce svoje vyrobky predat tak je to stale o tom istom ze je to drahe atd......vsetko treba okomentovat,ohovorit a hlavne sa postazovat lebo je to drahe......vlastna skusenost

gitart, Ut, 12.05.2015 - 18:43

Možno máš pocit, že sa ručné práce strácajú, ja to vidím inak ... konečne sa to začína rozbiehať, konečne je o to záujem, problém je v tom, že to chce každý "ZADARMO" ... lebo, keď nás nedokáže adekvátne ohodnotiť štát, ako môžeme chcieť od bežných ľudí, aby nás ohodnotili ??? A dá sa to povedať aj naopak, keď sa nevieme už ani my ohodnotiť, ako môžeme chcieť od iných, aby tak urobili ???
Začarovaný kruh ... Smútok

macina, Ut, 12.05.2015 - 19:20

z vlastnej skusenosti ked bol zaujem o moje veci tak nakoniec boli len vyhovorky len aby som to dala bud zadarmo alebo za nizku cenu......je tiez nezijem zo vzduchu a peknych oci......najprv sa clovek natrapi pokial vytvori to co ludia chcu a potom je to rana pod pas ked to nekupia......od tej doby nic nerobim lebo na to nemam nervy na tych ludi co nevedia co chcu

gitart, Ut, 12.05.2015 - 22:19

Poznám Tvoje pocity ... mne prichádza nespočetné množstvo e-mailov, objednávok ... Keď odpíšem cenu, za akú som ochotná danú vec vytvoriť ... buď nedôjde už žiadna odpoveď, alebo ... v tom lepšom prípade ... sa ospravedlnia, že nemajú toľko peňazí, aby si to mohli dovoliť ... neskladám hlavu dolu, nerobím pre nich, robím pre seba a pre svojich blízkych, robím to preto, lebo ma to baví a bez tvorby by som nemohla žiť Úsmev
NIKDY som nič nespravila skôr, ako bola dohoda, že berú, aj za takú cenu, alebo nie ...
A verte mi, pod cenu nejdem, zrátam si všetky svoje náklady ...
Neponúkam na predaj, ako som už písala, ale som zamestnaná, mám stály príjem ... môžem si dovoliť povedať, "ZADARMO" to nespravím ... Nemám vysoký plat, nemôžem vyskakovať, neviem si kúpiť čokoľvek chcem, ale žijem si spokojne ... teším sa z rodiny, z detí, skvelého manžela ...
Po toľkých rokoch si človek určí skutočne iné priority Zlomené srdce

Danys, St, 13.05.2015 - 09:37

Gitka, tiež keď po mne niekdo niečo chce tak poviem za kolko a keď súhlasi urobím inak nie.Robím málo - hlavne pre seba a ako darčeky keď potrebujem.Nerobím kvanta už je ich dosť.Dá sa vyberať z kvality.Lenže niekdo není súci svojho výrobku. Keď chcem predať tak to musí tiež vyzerať. A za ďalšie, každému trvá práca inu dobu. Niekdo je zručný a niekomu to trvá. Výsledok može byť stejný, ale cena rozdielná podľa kalkulačky. Je to na každej z nás,ako si to ohodnotime a či dáme pod cenu.

gitart, St, 13.05.2015 - 10:00

Samozrejme, táto kalkulačka je len orientačná, každý nech si z nej vezme, čo chce ... niekto ju príjme ako pomôcku, niekto si ju ani nevšimne ... niekto si ju naopak všimne a povzdychne si, že to za takú cenu nepredá a potrebuje súrne peniažky ... nikoho nenútim ju používať, to by som si nedovolila, skôr chcem, aby sme sa nad tým zamysleli ...
Každý rozhoduje sám o sebe, o svojej cene, o svojom šťastí ...
Každý pracuje preto, že potrebuje zarobiť, aby prežil a každý tvorí aj preto, že ho to baví a relaxuje pri tvorbe, tak ako ja Úsmev
Úsmev Zlomené srdce Objímam

MagdaV, Št, 14.05.2015 - 15:09

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Presne!! Máš pravdu! Aj ja mám takéto skúsenosti. Chcú moje práce, ale ZADARMO!! Alebo len za minimálnu cenu, či za cenu materiálu. No a kde je práca a energia, keď pracujem hlavne po večeroch?? A najlepšie je, keď si niekto rozkáže, že chce vyšiť to, či ono, presne na mieru, presne farbu, aby mu vyhovovala do bytu a zabudne sa spýtať, čo mi za moju prácu zaplatí.Prípadne nasľubuje: " však potom,.a toto ti zoženiem " a pod. A ja stále čakám na splnenie tých sľubov! Smútok

podľa tej kalkulačky by môj anjel stál 47€...to by bola krása dostať zaňho toľko, no môžem len snívať....

gitart, Pi, 15.05.2015 - 07:03

Ja som si na kalkulačke počítala svoju reálnu prácu ... nie handmade ... Koľko hodín odpracujem viem presne, aj tu som však dala iba počet hodín, za koľko som naozaj zaplatená, lebo hodiny navyše mi nikto nezaplatí, či ostanem v práci dlhšie, ako často a ako dlho, ani to, že okolo mojej práce je kopec iných pracovných povinností, napr. deinštalácia a inštalácia prác, nákup materiálu ... to všetko robím zadarmo .... preto som to nehodila do kalkulačky ...
náklady na prácu som uviedla iba za cestu do práce, teda nie na nákup materiálu ... iba čisto do práce ... autom a počítala som si cenu benzínu nie na celý mesiac, ale podľa počtu KM ...
SOM v NEMOM ÚŽASE ... neviem sa spamätať z výšky ceny, ktorá mi vyšla ... a ešte tá naša vrchnosť, urodzení páni ... sa nám smejú do očí, keď zvýšia plat o 5%.
Plačem

macina, Pi, 15.05.2015 - 08:15

tato diskusia je nekonecna.......vsetci vieme ze rucne prace su nezaplatitelne a niesu ohodnotene.....je to smutne lebo dalsia generacia uz nebude vediet co je to rucna praca a aka je pekna ale bohuzial neohodnotena....radsej si vsetko kupime z Ciny......lebo je to lacne....

Jak dobre som sa zasmiala , sorry, ale ta kalkulacka neplati pre Slovensko! Aby mi niekto zaplatil €1713 za jeden kus na Sk ? Taak to by som mohla dllllho cakat

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama