Stretneme sa v máji v Bobrovci

Srdečne vás pozývame na jarné stretnutie naničmám, artmám, cukrárok a medovníkarok  3. - 5. 5. 2019 v penzione Jurika, v Bobrovci, neďaleko Liptovského Mikuláša. 

Poďte si s nami oddýchnúť. Penzión sa nachádza cca 4 km od Tatralandie a Liptovskej Mary a  cca 8 km je aj Kvačianska dolina, takže je kam sa ísť pozrieť, či už s autami, poprípade autobusom. Stretnutie bude predovšetkým relaxačné.  Plánujeme aj mini kurz tvorenia s Pegybabi ( zdobenie technikou "antique", fotorámika a sklenenej misky, viac info neskôr), plánujeme však hlavne oddychovať.  

Tu sú všetky detaily ohľadne ubytovania a stravy. Prosím, prečítajte si pozorne aj informácie ohľadne prihlasovanie a platby zálohy, iba tak budeme mať rezervované  ubytovanie. Penzión ma obmedzenú kapacitu, treba s tým rátať.

Ubytovanie: 

v 2-3 lôžkových izbách, prípadne apartmánoch, cena ubytovania za 2 noci s plnou penziou je 48 € za osobu + 2€ miestna daň

Deti: Cena za dieťa do 15 rokov na prístelke s plnou penziou je pri 2 platiacich dospelých osobách na 2 noci - 12 € , pokiaľ je len 1 dospelá osoba a 1 dieťa na izbe cena za dieťa - 40 €

Prihlasovanie:

na pobyt je potrebné prihlásiť sa na mail rezervacie@avena.sk do 15.3.2019, dokedy je potrebné zaplatiť aj 50% z ceny za pobyt. Pred platbou, je vždy nutné najprv  poslať mail s prihlasovacímu údajmi, celé meno všetkých prihlásených osôb, pri deťoch vek.  Nezabudnite uviesť, že sa hlásite na stretnutie žien do penziónu Jurika. Pri prihlasovaní po 15.3. už neviem zaručiť, ubytovanie. Ak máte nejakú dietu, pre istotu ju nahláste už pri prihlasovaní.

Teším sa na vás Úsmev

Forums: 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.