Hmota do silikonových formičiek na ornamenty - rada

Ahojte dievčatá, tento rok si chcem urobiť vianočné gule kúpila som si rôzne formičky ornamentov, ale čo do nich? Nepoznáte nejakú dobrú hmotu do silikonových formičiek na ornamenty ktoré chcem potom lepiť na gule? Skôr niečo tuhé. Ďakujem vopred za rady.

Forums: 

to sú také uzavreté formičky? Niečo na odlievanie? Potom možno živica

Modelovacia hmota FIMO či iné

  Ja som toho roku urobila zopár vianočných gulí v štýle baroko a ornamenty som robila nasledovne. Do silikónovej formy som špachtľou naniesla Primer paste "gesso"....ale pozor sú 2 druhy, takže len túto.....potom som to umiestnila na radiátor a za 12 hodín to bolo už vytuhnuté. Výhoda je,že je to plastické, ohybné a dá sa to aplikovať na oblé predmety.
Potom som to natrela akrylovou farbou a opatinovala. Do zásoby som si tak urobila viac kusov a až po týždni som to lepila na gule. Pripájam foto....a želám Ti krásne tvorenie.

Netušila som, že aj s tou pastou sa dá, ja som si chcela objednať http://www.creativetime.sk/Slonovinova-zivica-2x20-ml-d5650.htm  , ale ešte ani formičky nemám Veľký úsmev

Pegy, toto je ono?

Áno je to ono....človek sa stále učí....ani ja som dlho o tom nevedela, ale je to fakt super.

Super, v novom roku vyskúšam. Ešte mi napíš prosím, akú pastu, alebo čo si na vrch použila. Či iba tú akrylovú farbu? Ďakujéééém Úsmev

Táto pasta je biela, keď som to vybrala z formičky, tak som ich natrela hnedou akrylovou farbou a keď preschli, tak som ich opatinovala bronzovou antikovacou pastou, trošku poutierala do suchej handričky a už sa dajú nalepovať......takže podľa vôle a vkusu akrylová farba a potom antikovacia pasta, ktorá k nej pasuje.

Ďakujem za podrobný návod :-)
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.