Háčkovaná ľalia - postup

Možne ste skúsili uháčkovať karafiát podľa tohto návodu. Možno nie a čakali ste na návod ako uháčkovať ľaliu.

Návod na háčkovanú ľaliu

Potrebujeme: perlovku, primeraný háčik, kvetné piestiky napríklad z obchodu s cukrárskymi potrebami, tekutý škrob.

Háčkovaná ľalia - postup 1

1. riadok.: 15 retiazkových očiek. 2. riadok: 16 polodlhých stĺpikov, 1m1x nahodený dlhý stĺpik, 1n2x nahodený dlhý stĺpik, 1n1x nahodenýdlhý stĺpik, 17 polodlhých stĺpikov, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1n2x nahodený dlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1 polodlhý stĺpik, spojovacie očko.

Háčkovaná ľalia - postup 2

3. riadok: 17 polodlhých stĺpikov, 1 polodlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1n2x nahodený dlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1 polodlhý stĺpik (do predchádzajúceho 2x nahodeného dlhého stĺpika), 19 polodlhýchstĺpikov, 1 polodlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1n2x nahodený dlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1 polodlhý stĺpik (do predchádzajúceho 2x nahodeného dlhého stĺpika), 2 polodlhé stĺpiky, spojovacie očko.

Háčkovaná ľalia - postup 3

4. riadok: 19 polodlhý stĺpik, 1 polodlhých stĺpikov, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1n2x nahodený dlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1 polodlhý stĺpik (do predchádzajúceho 2x nahodeného dlhého stĺpika), 23 polodlhých stĺpikov, 1 polodlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1n2x nahodený dlhý stĺpik, 1n1x nahodený dlhý stĺpik, 1 polodlhý stĺpik (do predchádzajúceho 2x nahodeného dlhého stĺpika), 3 polodlhé stĺpiky, spojovacie očko.

Háčkovaná ľalia - postup 4

Podľa predchádzajúceho postupu pripravíme 6 lístkov. Hotové lístky namočíme do neriedeného tekutého škrobu a necháme usušiť napríklad na plechovke od nápoja. Tým sa mierne vytvarujú a bude sa s nimi lepšie pracovať.

Háčkovaná ľalia - postup 5

Tri okvetné lístky zošijeme podľa obrázka.

Háčkovaná ľalia - postup 6

Háčkovaná ľalia - postup 7

Do zošitých okvetných lístkov vložíme ďalšie 3 okvetné lístky a znova zošijeme.

Háčkovaná ľalia - postup 8

Nakoniec vložíme piestiky, prešijeme a dotvarujeme okvetné lístky.

Háčkovaná ľalia - postup - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

Krásne. Už len nabrať odvahu a pustiť sa do toho;)

Nádhera.(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)ÁnoÁnoÁnoÁnoÁno

Artmama.sk