Staré rifle - čo s nimi?

Kedysi pracovný odev, dnes bežná súčasť šatníka, bez ktorej si pomaly ani nevieme predstaviť život. Mať dobre padnúce džínsy sú malá výhra v lotérii. Čo však s rifľami, ktoré je už pomaly hanba nosiť, ale väčšinu tvorí kus kvalitnej látky? Pozrite sa, čo všetko sa dá ušiť a vytvoriť z rifloviny. Pozbierali sme pár nápadov ako využiť staré rifle a vytvoriť niečo, čo nám bude ďalej slúžiť. 

Ako ušiť tašku zo vyradených riflí

Aj vám je ľúto staré rifle len tak vyhodiť? Veru, bola by to škoda. Ešte môžu poslúžiť. Napríklad aj ako takáto taška. Vďaka tomu, že rifle sú pevné, tašku nie je potrebné ničím vystužovať.

Obal na čítačku zo starých džínsov

Aj čítačka si zaslúži trochu ochrany a ak sa vám nechce kupovať originálny obal, ušite si ho na mieru.

Prejsť na postup

Podložka pod hrniec z rifľoviny

Rifle, ktoré doslúžili môžete využiť rôzne. Ak je horná časť nositeľná, stačí odstrihnúť a máte šortky a zo zvyšku môžete vyrobiť napríklad podložku pod hrniec.

Prejsť na postup

Recyklujeme staré rifle - návod na brošňu

Občas sa stane, že si kúpime novú blúzku a zrazu sa zdá, že tomu niečo chýba. Že to chce nejakú maličkosť. Možno pomôže brošňa. Skúste podľa nášho návodu brošňu. Stačí pár drobností, ktoré sa možno doma nájdu. A už zajtra sa môžete popýšiť novým doplnkom.

Prejsť na postup

Ako opraviť rozpadnuté dreváky

Ak máte trochu trpezlivosti a odhodlania, možno sa vám kusom rifľoviny podarí zachrániť aj dosluhujúce dreváky. 

Prejsť na postup

Ako ušiť obojok pre psa

V núdzi je človek občas dotlačený do kreatívnych riešení, tak ako v tomto prípade, keď chýbajúci obojok zachránil kus starých riflí. 

Prejsť na postup

Ako ušiť papuče zo starých tričiek a riflí

Staré rifle a tričká, ktoré majú svoj osud spečatený, nemusia nutne skončiť v odpade. Dobre poslúžia ako materiál na mäkké papučky.

Prejsť na postup

Kabelka zo starých riflí

Toto je geniálny a efektný postup na kabelku. Určite stojí za vyskúšanie. 

Prejsť na postup

Postup na rifľové srdiečko

Pri recyklácii starých riflí často ostávajú kúsky, ktoré sa na prvý pohľad zdá, že sú už nepoužiteľné.

Na takéto drobné brošničky sú však práve  členité kusy najlepšie. Čím viac švíkov a prešívania, tým bude výsledok pevnejší a trvácnejší.

Prejsť na postup

Ako vyrobiť záplatu na nohavice

Na záver rada pre všetkých, ktorí sa nechcú vzdať obľúbených nohavíc. Ušiť záplatu nie je až taká veda a trochu času a námahy stojí za záchranu obľúbeného kusu odevu.

Prejsť na postup

Forums: 

Veľmi pekné a praktické vecičky! Ste šikulky.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.