Fotopostup Krabička na vreckovky - decoupage

Vieme, že viacerí máte kreatívne tvorenie a servítkovú techniku v malíčku ;), ale mnohí stále nevedia o čom je reč, preto vám prinášame jednoduchý fotopostup, ako ľahko dotvoriť servítkovou technikou drevenú krabičku na vreckovky :).

Fotopostup Krabička na vreckovky - decoupage 1

Použili sme: Drevenú krabičku na vreckovky, moridlo (farba orech - régia), bielu farbu dekor paint, decoupage lepidlo a lak v jednom, servítku s motívom ruží, štetce a krajku na dotvorenie.

Najskôr sme bielou farbou namaľovali vrchnú časť krabičky a po uschnutí sme moridlom namaľovali bočné steny krabičky - 2x. Namorené časti krabičky pekne zvýraznili štruktúru dreva na krabičke.

Zo servítky sme oddelili dve vrstvy, použili sme iba jednu, vrchnú časť servítky.

Bielu časť krabičky sme natreli decoupage lepidlom, dbali sme na to, aby bola vrstva lepidla primeraná. Potom sme priložili celú servítku, jemne vyhladili rukami a hneď na to sme servítku vyhladili kvalitným štetcom s jemnými štetinkami, aby nepotrhal servítku. Štetec môžeme pri vyhladzovaní servítky trošku namáčať v lepidle, nie však veľmi.

Zvyšné časti servítky, ktoré ktoré neboli nalepené na vrchnej časti krabičky, sme odstránili jemným brúsnym papierom prechádzaním po hrane krabičky. Krabičku sme celú (aj časti natreté moridlom) prelakovali decoupage lepidlom a lakom v jednom.

Po uschnutí krabičky sme tým istým lepidlom nalepili na okraje krabičky krajku.

Krajka môže byť nalepená ľubovoľne, fantázii sa medze nekladú :).

Nakoniec sme krabičku naplnili vreckovkami. Táto drevená krabička má zásuvný systém odspodu.

Hotovo :). Takto vyhotovenú krabičku na vreckovky môžete použiť kdekoľvek v domácnosti...alebo ju tiež môžete podarovať ako vhodný praktický darček a určite potešíte nielen samotnou krabičkou, ale aj tým, že ste ju sami vytvorili :). Želáme vám veľa chuti do tvorenia ;).

Fotopostup Krabička na vreckovky - decoupage - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

ÁnoÁno vďaka

Krásne.

krabička je krásna a pekný postup je na ňu, ďakujem

Dobry den, prosim vas, kde sa daju zakupit take krabicky? Dakujem

Artmama.sk