reklama

Vajíčka zdobené prepeličími pierkami

Pridal/a Dasa_ dňa 18.03.2023 - 09:29
Vajíčka zdobené prepeličími pierkami - foto postup

Dasa_

Ak ste niekedy skúšali servítkovú techniku, hravo zvládnete výrobu týchto veľkonočných vajíčok. Stačí obyčajné lepidlo na papier a vhodné vajíčko. Vyskúšala som originálne fúkané aj umelohmotné. Na oboch to išlo veľmi dobre, na pohľad nevidieť rozdiel.

Prepeličie pierka som kúpila v kreatívnych potrebách. Samozrejme, ak máte svoj vlastný vzor, prípadne iné efektné pierka, využite ich.

reklama

Vajíčka zdobené prepeličími pierkami - postup 1

Dasa_

Potrebujeme hlavne vajíčka, ideálne biele. Môžu byť originál vyfúkané alebo kľudne aj vhodné umelé. Ďalej treba prepeličie pierka, lepidlo na papier, štetec a nožnice.

Dasa_

Vyberajte jemnejšie pierka s peknou kresbou. Také, aby nemali hrubú kostrnku. Ak je pierko väčšie, ľahko ho upravíte nožnicami.

Vajíčka odmastíme. Ak treba dať dole pečiatku, mne sa osvedčil čistiaci prostriedok cif a hubka na riad.

Dasa_

Vajíčko potrite lepidlom na mieste, kde chcete prilepiť pierko. Pierko býva trochu ohnuté, tak ho priložte na vajíčko tak, aby kopírovalo jeho prirodzený tvar.

Dasa_

Nakoniec štetcom pierko pritlačte ku škrupinke. Môžete pridať kvapku lepidla a tak pierko zabezpečiť aj zhora. Len opatrne, netreba ho moc.

Dasa_

Pierka na vajíčkach výborne držia. Na obrázku sú dve prirodzené vajíčka a dve umelé.

Dasa_

reklama

Komentáre

Dasa_, Po, 20.03.2023 - 11:46

Ďakujem. A pritom je to úplne jednoduché. Treba skúsiť

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama