Hračka z rukavice

Už dlhšie mám odložené rukavice, ktoré nenosím. Tak som sa včera hecla a skúsila som z nich vyrobiť hračku - potvorku:) 

Potrebujeme: starú rukavicu, niečo na vypchatie, gombíky, niť, ihlu, kus starého trička alebo inej látky.

Kedže je to veľmi jednoduché, tak je to vhodné aj na tvorenie pre deti, možno im budete musieť pomôcť so šitím, ale môžu strihať a vypchávať a radiť vám:))

Hračka z rukavice 1

Rukavicu obrátime naruby a odstrihneme z nej palec a dieru zašijeme. Palec nevyhadzujeme, neskôr z neho urobíme nos.

Hračka z rukavice 2

Rukavicu prevrátime späť na lícnu stranu a vypcháme, ja mám ešte zásobu niečoho, čo sa dá potrhať a dobre sa s tým vypcháva.

Hračka z rukavice 3

Patent na rukavici zahneme dovnútra a zošijeme.

Hračka z rukavice 4

Z odloženého palca vyrobíme nos, ten som tiež vypchala. Našijeme gombíky akože oči, táto potvora je kus škuľavá, ale to je naschvál:)

Hračka z rukavice 5

Chvíľu som rozmýšľala, či ju nechám tak, alebo aj vlasy urobím, nakoniec som si povedala, že by mohla mať vlasy, že to bude veselšie. Postrihala som kúsok trička na pásik, urobila na nich uzlíky a našila.

Hračka z rukavice 6

Keďže som to robila z nosenej rukavice, ešte som z nej žiletkou oholila žmolky.

Hračka z rukavice - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

tá je super ÁnoÁno

A už je na ceste k majiteľke - trojročnému dievčatku mojej kolegyne:) Lebo keď kolegyňa videla potvorku na fotke, povedala, že neteri by sa to určite páčilo. A bolo vybavené. Takže musím urobiť ďalšiu potvoru, lebo mám ešte jedno dievčatko, ktorému to chcem darovať:) 

Artmama.sk