Návod na jednoduchú nákupnú tašku zo starých riflí

Takúto tašku zvládne ušiť aj úplný začiatočník. Môžete ju ušiť z obnosených nohavíc alebo si na to kúpite takú látku po akej vám srdce piští:)

Taška z riflí, postup, ako ušiť

Odporúčam niečo pevné, lebo platí pravidlo "čím väčšia taška, tým viac tam nahádžete".

Je to skôr nákupná taška, ale ja ju nosím normálne a vláčim v nej všetko. Mám ju už rok, odniesla som v nej tony a drží ako keby ju za to platili:) 

Ja som šila podľa tohto postupu na webe purlsoho.com , veľmi podobný je návod z webu handmadiya.com.

Návod na jednoduchú nákupnú tašku zo starých riflí 1

Vystrihnete si dva rovnaké obdĺžniky. Veľkosť je len na vás, rátajte niečo na švíky a počítajte s tým, že niečo zoberie aj dno tašky. Na oba diely z lícovej strany našite popruhy.

Oba diely priložíme k sebe lícovou stranou a po stranách zošijeme.

Tašku necháme obrátenú naruby a prešijeme rohy, aby nám vznikol objem a dno. Zelená čiara je švík na dne tašky. Čierna čiara je švík, ktorý vyrobíme na rohoch a ružová čiara označuje kadiaľ budeme strihať, aby sme sa zbavili prebytočnej látky v rohoch. Ak to nie je jasné, tak fakt odporúčam postup, ktorý som nalinkovala v úvode postupu, tam je to dosť jednoznačné.

Návod na jednoduchú nákupnú tašku zo starých riflí - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

Šikovná taška Áno

Si šikulka perfektná je... Ja sa na niečo také tiež chystám.. Robila si do nej aj futro?

Ďakujem:) Až taká šikulka nie som, toto zvládne hocikto. Jediné, na čo som hrdá je, že je to riflí, lebo to mi zaručilo takmer úplnú nezničiteľnosť:))) Aj futro som ušila. Presne tak ako tašku, akurát bez popruhov:))) a trošku kratšie ako taška. Je to tam len vložené a našité. 

Artmama.sk