Sijaci stroj Singer Starlet 6680 a podobné

Pozdravujem vsetky tvorive dievcata, dlho som tu nebola a dnes mam na vas velku prosbu.  Kupila resp.  dostala som (podla mojho vyberu)  novy sijaci stroj Singer Starlet 6680, ale aka som z neho bola na zaciatku vytesena,  teraz mam hlavu v smutku,  pretoze sa mi casto zasekava a lame ihly nielen pri hrubsich materialoch,  ale aj pri tych beznych tensich,  nit tam namotanu nemam a urcite mam aj dobre navlecene...  Ona nejaky cas sije normalne a potom sa zrazu zasekne a trapim sa aj niekolko hodin,  co navliekam,  skusam,  vymienam ihly... O tom,  ze mi nepresije viac vrstiev,  ani nehovorim a to som vyskusala hadam vsetky ihly ake existuju.  Na starej veritaske som s jednou ihlou sila aj pol roka a teraz na jedny periny posli ihly 4..   Asi poviete ze reklamovat,  ano,  to mam v plane,  ale chcem sa spytat,  ake mate skusenosti s takymito strojmi.  Ona ta masinka bez nite a latky slape uplne v pohode... Niekto si ich chvali,  niekto potvrdzuje to,  ze su slabe...  Staru veritasku mam pokazenu,  povodne som myslela,  ze ju uz nedam opravit,  ale. .. Asi dam... Ci? 

Forums: 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.