Fotopostup na papierové korálky

Máte doma malú parádnicu, alebo ste radi za originálnu? V tom prípade korálok nie je nikdy dosť.  Chýba vám správna farba, velkosť ... ? Vytvorte spolu s deťmi  jedinečné a efektné korálky z titulných stránok časopisov alebo farebného papiera.  Či z nich spravíte náramok, náhrdelník, alebo náušnice, určite to budú originály.

Potrebujeme: tvrdší farebný papier velkosti A4 alebo hrubšiu obálku časopisu, pravítko, ceruzku, nožnice alebo rezačku na papier, lepidlo v tube, lepidlo priehľadné po vyschnutí, štetec, špajdle, ihlicu.

Viac sa nám osvedčil hrubší farebný papier, trochú väčší ako A4: Naša rezačka už veľmi nefungovala, radšej sme strihali.

Originálne postupy na tvorenie nájdete aj v časopise Art mama.

Časopis Art mama si môžete objednať v e-shope obchod.petitpress.sk.

Fotopostup na papierové korálky 1

Papierové korálky z hrubšieho farebného papiera

Fotopostup na papierové korálky 2

Potrebujeme tvrdší farebný papier velkosti A4 alebo hrubšiu obálku časopisu, pravítko, ceruzku, nožnice alebo rezačku na papier, lepidlo v tube, lepidlo priehľadné po vyschnutí, štetec, špajdle, ihlicu

Fotopostup na papierové korálky 3

Na kratšej strane farebného papiera naznačíme čiarku vo vzdialenosti 0,5mm od okraja a pokračujeme v intervale 1 cm. Na opačnom konci značíme čiarky vo vzdialenosti 1cm od začiatku.

Fotopostup na papierové korálky 4

Protiľahlé čiary spájame tak, aby sme nakreslili? uzučké rovnostranné trojuholníky. Naznačené trojuholníkové pásiky buď narežeme pomocou rezačky alebo striháme nožnicami.

Fotopostup na papierové korálky 5

Širší koniec pásika potrieme lepidlom. Obtáčame ho okolo špajdle, alebo ihlice, tak aby strana s lepidlom nebola priamo na ihlici. Vždy začíname rolovať širší koniec. Užší koniec na konci prilepíme. Korálku stiahneme z ihlice.

Fotopostup na papierové korálky 6

Vytvorené korálky nasunieme na špajdlu, ktorú oprieme na oboch koncoch. Korálky dôkladne natrieme po celom obvode hrubšou vrstvou lepidla. Necháme vyschnúť.

Fotopostup na papierové korálky 7

Náramky z papierových korálok

Fotopostup na papierové korálky - foto postup
PrílohaVeľkosť
Image icon Šablony na rôzne korálky z papiera42.72 KB

Fotopostupy: 

Komentáre

super nápad(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)

Kamila, veľmi pekné. Fakt sa podarili:) To by som zniesla aj ja a to už dlhšie nepatrím do kategórie "malá parádnica":))

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.