Hviezda z papiera - video postup

Opäť sa realizovala dcéra Martinka. Z pásikov papiera vyskladala hviezdu - táto má aj názov  german star (nemecká hviezda). Môžete ju zavesiť na stromček či ozdobiť ňou darček.

Použiť môžete ľubovoľný farebný tenší papier, dostatočné dlhý, aby ste vystrihnuté pásiky mohli preložiť napoly. Šírku pásikov treba prispôsobiť ich dlžke. Martinka skúsila viac materiálov, ale najlepšie jej to išlo z novinového papiera menšieho formátu. Efektnejšiu hviezdu získate z lesklej papierovej stuhy, len sa s ňou ťažšie pracuje, lebo sa točí ...

Na hviezdy o veľkosti cca 8 cm, použila deva pásiky o rozmere 60 cm dlžka a šírka 2 cm. Začíname tým, že štyri pásiky zložime napoly, novinové sú už zložene (na 30cm). Viac vo videu. Úsmev

Hviezda z papiera - video postup 1

German star z novinového papiera, nižšie aj z lesklej stuhy.

Hviezda z papiera - video postup - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Pamätám si, že tajomstvo tejto hviezdy ovládala moja spolužiačka zo základky. Ja som to potichu obdivovala a vlastne závidela. Ale sama som sa o to nikdy nepokúšala. A dnes aj vidím, prečo. Pomotali by sa mi ruky :)

Super ÁnoÁno

Kamila, máš neuveriteľne šikovnú dcéru:) Len som pozerala ako jej ruky fungujú, kde nič - tu nič a zrazu hviezda ako lusk. Odovzdaj jej moje vrúcne pozdravy a veľkú pochvalu:) 

V tomto, je ozaj šikovná, lebo aj by som to veľmi rýchlo zabalila. Váľam sa od smVeľký úsmevChichocem sa

No tak šikovná je po tebe, maximálne teda trpezlivosť možno zdedila po tatovi, alebo čo:))))

ÁnoÁnoÁnoparada,, konkurencia ako hromSlnkoSlnkoSlnko

Martinka je úúúžasnááá, ja som si to minulý rok odfotila zo starej knihy v knižnici, no nevedala som sa do toho pustiť, s týmto postupom to bude ľahšie :) 

Artmama.sk