vianočné gulky z nití

‹‹ Vianočné dekorácie ››
vianočné gulky z nití, Vianočné dekorácie

Ostané tvorenie: 

0
Vaše hodnotenie: Žiadne
4.7
Priemer: 4.7 (10 hlasy)

Komentáre

jeeeeeeeeeeeej(clap) (clap)(clap)(clap)(clap) a to je ako robené???????????????

Prekvapenie jéj tie sú nádherné Kvietok

Sú prekrásne ako z cukru. To si robila na balóniku?...(clap) Slnko

krásne a akú niť si použila?(clap) (clap)(clap)

jej aj ja chcem vediet postup prosaim dakujem (clap)(clap)(clap)

je to nádherné super(y) ÁnoÁnoSlnkoSlnkoSlnko si šikulka

krásne biela farba to je moje aj chcem vedieť ako na to Úsmev

prosííííííííííím;-( napíšte už niekto ako sa to robí:-*

ak mozem ja.viem ze spagatik sa musi do niecoho namocit neviem ako sa to prene vola stuzovaci lak alebo lepidlo nieco take.potom sa tato snurka nataca na nafuknuty balonik.do obycajneho lepidla to nemocte Chichocem sa skusala som to dopadlo to cudne Chichocem sa .splaslo to.

len pre vas som to zistila je to namocene v disperznom lepidle.pozrite si http://www.artmama.sk/?q=vsetko-ostatne/spagatiky

a nenalepí sa to potom na ten balónik, ak ho obmotám tou lepidlovou niťou?

no ano nalepi potom to stvrde.a ak sa prepichne balonik ostane pekna pevna gulicka

ÁnoÁnoÁno

Prepáčte, že som nereagovala hneď, ale dnes sa dostavila únava po dvoch nočných. Všetkým Vám pekne ďakujem za pochvalu. Tu je postup na vianočné guľky z niti. Potrebujete:
- balóniky, vyberajte si čo najmenšej veľkosti
- nite, priadze, lurexové nite - pevnejšie na šitie
- Vodné sklo - dostať v drógérií
- štetec na nášanie vodného skla na namotané priadze na balóniku
balónik si nafúknem na požadovanú veľkosť, /nedajú sa robiť veľmi malé guľky, ak majú mať pekný guľatý tvar / nafúknutý balónik ešte dotvarujem tým že presuniem vzduch v balóniku tak, aby dostal pekný buľatý tvar a uviažem balónik ešte raz /osvečil sa mi tenučký drôtik/
potom som začala namotávať priedzu rovnomerne na nafúknutý balónik, priadzu musíte mierne napínať - nie však veľmi, aby ste nezdeformovali tvar balóniku, priadza nesmie byť ani voľná lebo sa vám bude zošmykovať z baloniku a budete ju musieť späť odmotávať, nakoniec namotáte lurexovú niť, konce pomocou háčiku na hačkovanie zapracujte pod už namotané priadze. Ak je namotávanie dokončené / odperúčam spraviť si viac kusov a potom pristúpiť k nanášaniu vodného skla na namotanú priadzu pomocou štetca, vodného skla musíte naniesť dostatočné množstvo, aby priadza bola dostatočne a rovnomerne vlhká, dajte pozor, aby ste to neprehnali, aby vám vodné sklo nestekalo a dáme sušiť priamo na radiator do druhého dňa. Ja dokážem balónik vybrať tak, že sa dá ešte raz použiť, je na vás či ho prepichnete, alebo vyfúknete on sa vám bez problému odlepí od pevne stvrdnutej guľky, budete prekvapené tie čo ste to skúšali s lepidlom. Ja som to neskúšala s lepidlom ja som rovno začínala s vodným sklom.
Keď som to robila minulý rok na tvorivých dielňach u nás v základnej škole došlo k vykúpeniu vodného skla v našej drogérií.
Ešte k dokončeniu, nakoniec si urobím mašľu je na vás z akej stuhy ja som použila lurexovú stuhu zviazala tenučkým drôtikom upevnila na guľku o niekoľko priadzí a na zavesenie som použila staré háčky z kolekcii. Odkaz pre ANAJO to čo som použila ja nie je niť pripadá mi to ako retiazka uhačkovaná z tenučkej priadze. Ja som to už dávnejšie dostala, že som taká tvorivá duša, že určite z toho niečo vymyslím a tak sa to dočkalo zrealizácie.

aj ja srdečne ďakujem a tuším idem vykúpiť to vodné sklo(giggle) Chichocem saChichocem sa

Je to prekrásne,tu najdem velmi vela inšpirácií na vianoce.Chcem sa ale spýtat či to vodné sklo riediš alebo ho nanášaš neriedené.Dakujem(y)

je to nádhera tie guľky(clap) ,krásne vyniknú na zelenom stromčeku diky , že si mán to krásne opisala:-*

krááásne sú (clap)Slnko

pekne gulky, super napad(y)

Vodné sklo neriedim, nanášamho také aké je vo fľaške

Ahoj aj ja musím pochváliť su krásne. Koľko gúľ mi víde natrieť s tej jednej flaštičky?

presne neviem vodné sklo predávajú asi v 1/2l a 1l fľaškách a spravili sme asi 30 ks gúl z 1/2l fľašky, ale presne to nemám odslesované, je to celkom zábavné tvorenie aj pre deti, no natieranie vodným sklom radšej sprav ty, tak veľa šťastia pri tvorení:-) ÚsmevÚsmev

Ďakujem.

(clap)PrekvapenieÁno
Slnko

Tolko som skumala, az som sa dostala k postupu prace "snehovych" guliek.Mam vsetko potrebne nakupene, vodne sklo,baloniky,priadzu.Uze sa tesim na poobedie, podvecer:-)

Spomenul som si na podobnú technológiu, ktorú som použil pri výrobe stropného svietidla.
To nafúkame veľkú loptu, vezmeme prírodné (nie umelé, to nelepí) lyko (z galantérie) vhodnej farby (mne sa najviac páči s hnedými prúžkami, môže byť aj tenká čierna linka, niečo ako melír) a šírky asi 10 mm (nie je podstatné) a kúskom izolepy prilepíme začiatok na loptu. Lyko navíjame postupne na loptu (podobne ako sú tieto vianočné gule) za občasného jemného sprchovania vo vani (cievku s lykom nenamáčame, len lyko navinuté na lopte). Pri každom prekrížení pásikov sa lyko v tomto mieste po usušení zlepí. Pri navíjaní na loptu dávame pozor, aby sme nerobili zbytočne veľké "zákruty" ale smer meníme len pozvoľna. Nafúknutá lopta má v mieste ventilu väčší krúžok, z ktorého vychádzajú jednotlivé pásy, z ktorých je lopta zlepená. Lyko smerujeme tak, aby sme tento krúžok nechali voľný. Po dostatočne hustom obtočení lykom (otvory rôznych tvarov cca 4 cm2) koniec lyka podvlečieme pod vytvorenú vrstvu, loptu ešte raz celú jemne ospršíme a zavesíme niekam vysušiť. Po dôkladnom vysušení odlepíme izolepu a začiatok lyka zastrihneme k nejbližšiemu prekríženiu, vypustíme z lopty vzduch a vytiahneme ju otvorom, ktorý vznikol v okolí ventilu (veľmi opatrne). Získali sme skelet, ktorý je relatívne pevný a tuhý, avšak pre väčšie spevnenie celý skelet nastriekame z vonkajšej i vnútornej strany nitrocelulózovým lakom v spreji (dámy! lak na vlasy vhodný nie je!). Po vytuhnutí môžeme pristúpiť k montáži elektrickej časti (neznalí zverte prácu elektrikárovi). Potrebujete elektrický kábel, tzv. dvojlinku s dvojitou izoláciou, ohybnú (licňa), najlepšie bielu scca 1 - 2 m, dva umelohmotné poháriky (biele, alebo vo farbe kábla) ako stropná krytka a vrchná časť vyústenia kábla zo skeletu, objímku na žiarovku, lustrovú svorku (tzv. čokoládku - dva kontakty) a dve viečka od 7 dcl pohárov na zaváranie (nie tie na uzavretie zatočením, ale tie, čo sa uzatváranjú hlavicou), ktoré slúžia ako príruby na upevnenie elektrickej časti a skeletu, cez ktoré prechádza kábel do objímky ku žiarovke (lepšia mliečna asi 60W), ktorá by mala byť zhruba v strede skeletu. Postup je elektricky zdatným zrejmý, ostatní nech prácu zveria skúsenému elektrikárovi. Ešte upresním, že objímku a plechové príruby od zaváraninových pohárov montujeme v mieste otvoru, cez ktorý sme vytiahli vyfúknutú loptu. Ale kadiaľ teraz vložíme žiarovku, však? No, spravíme to tak, že si vyhliadneme vhodné miesto (najlepšie spodok skeletu, bok je menej vhodný) a zopár prekrížení lyka opatrne oddelíme, aby sa nám dala dovnútra šikmo vsunúť ruka so žiarovkou. Po vytiahnutí ruky sa lykové pásy vrátia samopružne do pôvodnej polohy a otvor nie je vidieť.
Spravil som zopár takýchto svietidiel, pre seba som síce potreboval len jedno na chodbu obloženú drevom a takýto luster tam pôsobil integrujúco a prirodzene, ale keď iní videli vzhľad a úžasné tiene, ktoré luster vrhal na celú chodbu (pri jemnom zatočení je to nádhera), nechal som sa prehovoriť k výrobe ďaľších pár kusov.

neviem ci este chodite na tieto starnka ale potrbujem poradit z motanymi gulkami vobec sa mi nedary.Nemozem nikde zohnet balon z ktoreho by bola gulka ked ho nafukam. Ale aj tak som to skusila lenze ked som balon vyfucala pokazila sa mi aj gulka a nic mi z toho nezostalo velmi sa mi to paci len neviem ako na to

pacia sa mi tieto rucne vyrobene ozdoby

pacia sa mi tieto rucne vyrobene ozdoby

pacia sa mi tieto rucne vyrobene ozdoby

Artmama.sk