Vianočná hviezda s korálok podľa Dasa_

Vianočné hviezdy na stromček si možno pamätáte, kedysi sa dali kúpiť, možno sa stále aj dajú. :-) Ak si chcete vyrobiť vlastné, skúste to s postupom od Dasa_. Priať vám pekné vianoce by bolo priskoro, ale popriať vám príjmné predvianočné tvorenie je tak akurát.

Potrebujeme:
- 1-1,2 metra dlhý drôt hrúbky 0,3 mm
- 2 druhy korálok – guličky a valčeky
- kliešte na drôt
Začneme tým, že na drôt navlečieme 5 okrúhlych korálok. Potom nasledovnom poradí navliekame: 1 podlhovastú, 1 okrúhlu a 1 podlhovastú korálku. Výsledkom je osem korálok v rade.
Koniec na strane podlhovastej korálky prevlečieme cez dve korálky na opačnej strane. Takto vytvoríme základnú slučku, na ktorú budeme pridávať ďalšie korálky.
Zo strany, kde sú okrúhle korálky pridáme ďalšie tri okrúhle korálky. Zo strany od podlhovastých korálok pridáme 1 podlhovastú, 1 okrúhlu a ďalšiu podlhovastú korálku.
Cez posledné dve okrúhle korálky prevlečieme drôtik zo strany, na ktorej sú podlhovasté korálky. Vytvorili sme ďalšiu slučku. Týmto spôsobom pokračujeme kým nevytvoríme 6 cípov. Ten posledný, siedmy, urobíme tak, že namiesto troch okrúhlych korálok navlečieme iba jednu a drôtik prevlečieme cez prvé dve korálky, ktorými sme začínali. Tým sa spojí stred a na siedmy cíp hviezdičky použijeme dve podlhovasté a jednu okrúhlu korálku. Drôtiky ešte prevlečieme spätne cez dve podlhovasté korálky, ktoré sme navliekli ako posledné a prebytočný drôt.

Vianočná hviezda s korálok podľa Dasa_ - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Úsmev pekný , skutočne zrozumiteľný návod. Daška (clap)(clap)(clap)Áno

vďaka :)

(clap) spomínam si na takéto ozdoby,určite vyskúšam,len nemám valčeky Úsmev

miesto "valčekov" daj dve guľaté korálky, aleb jednu olivovu a hned máš inú variantu

Úsmev díky,už si dajako poradím Úsmev

šikovná (clap)

(clap)Kvietok(clap)Kvietok(clap)Kvietok(clap)Kvietok(clap)

Pamätám sa na také hviezdičky. KvietokSlnkoKvietok Výborný návod, ďakujem (clap)(clap)(clap)

Srdce veľmi pekné (clap)(clap)(clap)Kvietok

(clap)Áno

(clap)Áno

(clap)Áno

Dáška nádherné a hned idem skúšať ďakujem za návod(clap)ÁnoMrkám

Artmama.sk