Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier

Už som párkrát zabalila darčeky do novín, notových papierov, látok a podobne, ale baliaci papier veru nie je na zahodenie:) Skúšala som teda kadejaké vzory, ktoré by som mohla použiť na vianočné, narodeninové aj hocijaké iné darčeky. 

Papier som pečiatkovala všetkým, čo mi prišlo doma pod ruku, vidlička, krúžok z mlynčeka na mäso, vatové tyčinky, valček na odstraňovanie omrviniek a chlpov, kefka na topánky...  Niektoré vzory dopadli lepšie, iné horšie, tak pridávam tie, ktoré podľa mňa dopadli použiteľne a nemuseli by obdarovaného vyložene uraziť:))

Použila som akrylové farby, ktoré som si kúpila v záchvate naučiť sa maľovať, ale ako si mi to nevyšlo, tak som z nich aspoň trochu minula na darčeky.

Ako podložku na farbu som použila zvyšok peny, ktorá sa dáva pod plávajúcu podlahu. Dlho som ju opatrovala, konečne prišiel jej čas! 

Vrelo odporúčam pustiť sa do tejto zábavy s deťmi. Ja síce nie som decko už dávno, ale viem si predstaviť ako by som sa pri tom vybláznila ako krpec, keď ma to ešte aj dnes bavilo:)))

Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier 1

Prvý vzor vznikol pomocou vidličky.

Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier 2

Na druhý vzor som kombinovala korkovú zátku a kefku na topánky. Kefku nepoužívam, tak aspoň takto som jej našla účel:)

Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier 3

Za obeť padla aj súčiastka z mlynček na mäso, toto sa mi veľmi páči:)

Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier 4

Vatovými tyčinkami som videla maľovať aj fakt pekné obrazy, tak toto nie je obraz, ale je to veselé:)

Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier 5

Najrýchlejši to šlo s valčekom na odstraňovanie chlpov z gauča:) Má to veľkú výhodu, nalepíte na to špagát a on tam drží ako hluchý dvere. Špagát nasiakne farbou, takže nemusíte ani často namáčať do farby.

Ako si vyrobiť vlastný baliaci papier - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

ten odchlpovac a mlyncek na maso ma úplne dostali Áno

Ďakujem;) Neskromne musím priznať, že ten mlynček som obzvlášť hrdá!:)))

Je to nádhera...ÁnoSrdce

To je bomba, takáto salva nápadov !!! ÁnoÁnoÁnoTen valček so špagátom je výborný. Aj ostatné sa mi páčia. Idem sa ešte raz pozrieť a vytešiť. MrkámNo a to, že niekto nevie maľovať, žiadne obavy, každý človek má na niečo iné vlohy. Aj mne stojí stojan na maľovanie aj s farbami dodnes v kúte, pri deťoch som jednoducho nemala na to čas a teraz mám ruky už "drevené" na jemno-kresbu, ale objavila som, že mám na niečo úplne iné lepšie schopnosti, ktoré som aj patrične využila. 

Dievčatá, ďakujem, som rada, že sa vám tie nápady páčia:)

Artmama.sk