Ako vyrobiť trblietavý vianočný veniec gúľ na stromček

Možno aj u vás doma ostalo mnoho vianočných gúľ, ktoré už nedávate na stromček. Zmenili sa vaše preferencia, vymenili sa doplnky.

Vianočný veniec z gúľ na stromček

Nemusíte ich hneď vyhadzovať. Pohľadajte kovové ramienko z čistiarne a môžete začať navliekať. Čím toho bude viac, tým bude veniec lepšie vyzerať. Samozrejme, ak také gule nemáte, pokojne kúpte takú farbu, aká sa vám páči.

Možno sa čudujete, prečo ramienko na oblečenie. Ja som dlhšie hľadala a zistila som, že tento drôt mi najlepšie vyhovuje. Je dosť tenký, aby sa dali gule navliekať a zároveň aj dostatočne pevný, aby venček držal tvar.

Ak máte po ruke iný drôt požadovanej kvality, samozrejme použite ho. Dôležité je, aby po navlečení udržal tvar.

Ako vyrobiť trblietavý vianočný veniec gúľ na stromček 1

Potrebujeme mnoho vianočných gulí, ideálne rôznych rozmerov a drôtené ramienko. Možno aj tavnú pištoľ

Ramienko najskôr vytvarujeme do kruhu. Pomahala som si kliešťami a obrátenou misou, ktorá bola akousi formou. Keď je tvar v poriadku, pomocou kliešťou drôt v hornej časti rozstrihneme.

Guľky si roztriedime, aby sme pravidelne rozmiestnili tie väčšie. Ale samozrejme, ak máte iný zámer, je to len na vás

Navliekame a posúvame, navliekame a posúvame. Celý venček zhltne dosť veľa gulí. Ak treba, na niektoré miesta môžeme gule prilepiť aj tavnou pištoľou. Koniec drôtu pomocou klieští na konci ohneme do tvaru U a jemne tenkým drôtom prichytíme, čím kruh spojíme. Pomocou kliešťov vytvarujeme háčik na zavesenie. Alebo ho odstrihneme.

Ako vyrobiť trblietavý vianočný veniec gúľ na stromček - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

(clap)Áno(clap)Takýto veniec som vždy obdivovala, ale ešte neskúsila. Úsmev

(clap)(clap)(clap)KvietokKvietokKvietokÁnoÁnoÁno

Poslala som mamine;) Máme doma dva kufre ozdôb po oboch starkých, môže vyrobiť  aj 10 vencov;))

Konečné viem čo s guľami:))(clap)

Artmama.sk