Bábika z modrotlače

Máte stromček vo folklórnom štýle? Skúste napríklad takúto jednoduchú bábiku či anjelika z modrotlače. Určite si bude výborne rozumieť napríklad so slamenými ozdobami alebo háčkovanými zvončekmi.

Ak vám modrotlač nevyhovuje, použite napríklad bielu látku. Z folklórnej bábiky sa stane anjel.

Tip: Vyskúšajte namiesto látky  farebný papier. Výsledok bude rovnako pekný a bez problémov ho zvládnu aj deti.

Bábika z modrotlače 1

Biely anjel

Bábika z modrotlače 2

Potrebujeme: modrotlač, rozmer 16x18 cm, biele plátno rozmer 8x10 cm, filc telovej farby, čipku, tavnú pištoľ

Bábika z modrotlače 3

Z filcu odstrihneme prúžok dlhý cca 30 cm a široký 1,5 cm. Pevne ho zrolujeme podľa obrázka, zaistíme kvapkou lepidla.

Bábika z modrotlače 4

Okolo hlavičky omotáme čipku a uviažeme ju na spôsob šatky.

Bábika z modrotlače 5

Modrotlač vyžehlíme a začneme skladať do harmoniky. Šírka jednotlivých skladov je približne 1,5 cm. Aby sklady dobre držali, prežehľujeme ich žehličkou. Nakoniec harmoniku zložíme na polovicu a v strede prilepíme k sebe pomocou tavnej pištole. Na vonkajšiu časť harmoniky prichytíme čipku.

Bábika z modrotlače 6

Rukávy skladáme z menšieho obdĺžnika, sklady robíme široké približne 1 cm. Nakoniec celú harmoniku preložíme na polovicu a znova prežehlíme.

Bábika z modrotlače 7

Telo bábiky, rukávy aj hlavu v šatke spojíme spolu pomocpu tavnej pištole. Pripevníme vhodnú stužku a môžeme ozdobiť veniec na dvere, darček alebo rovno vianočný stromček.

Bábika z modrotlače - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Krásne:) Ja by som potrebovala zámok a v každom jednu izbu v inom štýle, aby som si mohla dopriať všetky pekné ozdoby:))))

Krasne, toto urcite vyskusam

(clap)(clap)(clap)KRáSNE

Veľmi pekné(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)SrdceSrdceSrdceSrdceSrdceÁnoÁnoÁnoÁnoÁno

Aj jednoducha vec urobi radost.Vdaka za vytvor.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.