Drevený podnos na obrúčky

Najčastejšie sa pod obrúčky používa svadobný vankúšik.  Ak túžite po originálnejšom podnose na obrúčky, vyrobte ho z dreva a machu.

Najväčšia výzva je zohnať správne drevo. Ideálne, keď máte k dispozicícii kruh z dreva, ktoré je už vysušené. Predíte sklamaniu z veľkých prasklín.

Na výrobu podnosu potrebujeme okrem vhodného dreva aj vypaľovačku do dreva, tavnú pištoľ, mach, ideálne už preparovaný a stužku na ktorú sa priviažu prstene.

Mach môžeme lepiť priamo na podložku alebo si vystrihneme srdiečko z kartónu, mach prilepíme naň a celé srdiečko potom upevníme pomocou tavnej pištole na drevo. Neskôr ho ľahšie odstránime.

Drevený podnos na obrúčky 1

Hotová drevená podložka pod prstienky

Drevený podnos na obrúčky 2

Vhodné drevo, preparovaný mach, tavná pištoľ, vypaľovačka do dreva, stužka

Drevený podnos na obrúčky 3

Najskôr pripravíme drevo. Obrúsime ho brúsnym papierom, mierne poprášime vodou a po usušení ešte raz prebrúsime, aby bolo čo najviac hladké

Drevený podnos na obrúčky 4

Vytlačíme zvolený nápis a umiestnime na dosku tak, ako potrebujeme.

Drevený podnos na obrúčky 5

Písmena rovno cez papier vypaľujeme vypaľovačkou do dreva. Tým ľahko prenesieme obrysy do podkladu. Potom dotiahneme vypaľovačkou tvar písmen tak, ako potrebujeme. Pre lepší výsledok pracujeme s rôznymi hrotmi.

Drevený podnos na obrúčky 6

Zvolíme správnu veľkosť vnútorného srdiečka. Môžeme vystrihnúť z papiera alebo priamo predkreslit na drevo.

Drevený podnos na obrúčky 7

Najskôr prilepíme mašličku tak, aby oba konce mali asi 20 cm. Potom prilepíme pomocou tavnej pištole mach k celej ploche srdiečka.

Drevený podnos na obrúčky 8

Ak sme lepili na papier, pomocou tavnej pištole prilepíme na drevo. Konce stuhy zaviažeme a pripevníme prstene. Podnos je pripravený na použitie.

Drevený podnos na obrúčky - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Krásne. A dobrý nápad, lebo je to vďaka iniciálkam a dátumu pekná pamiatka.

Artmama.sk