Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná

Kto chce háčkovanú sieťovku, ale nevie háčkovať, môže si takú tašku uviazať.  Netreba nič háčkovať, stačí mať po ruke pevný špagát.

Ja som špagát nemala, tak som si ho vyrobila, zo zvyšku starej tenkej priadze som uháčkovala 20 retiazok - cca 1 meter dlhých. Chcelo to dlhšie retiazky, ale bol to prvý pokus, tak som to neodhadla. Ak by som to mala robiť znova, tak na požadovanú dĺžku tašky pridám minimálne 20 %.

Znieslo by to aj viac ako 20 špagátov, taška by bola väčšia. Nabudúce budem vedieť:))

Potrebujeme:

  • Motúz, špagát, čokoľvek, čo sa dá viazať
  • Drevené rúčky na tašku  
Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 1

Pripravíme si 20 alebo viac špagátov rovnakej dĺžky. Polovicu uviažeme na jednu rúčku, polovicu na druhú.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 2

Aby nám špagáty na rúčke pevne sedeli, zviažeme susedné špagáty dokopy.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 3

Bočné špagáty na začiatku viazania ignorujeme, minimálne dva riadky ich neviažeme. Viď postup nižšie.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 4

Postupujeme pri oboch častiach rovnako. Uzlíkmi zväzujeme v rovnakej vzdialenosti od rúčky vždy dva susediace špagáty.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 5

Takto uviažeme dva riadky.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 6

Až potom zapojíme aj krajné špagáty. Obe časti položíme na seba a krajné špagáty zviažeme až v treťom riadku. Ak by sme to urobili skôr, horný otvor na taške by bol veľmi úzky a nič väčšie by sme do nej nevedeli vložiť.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 7

Viažeme dookola do požadovanej dĺžky.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 8

Dno zakončíme tak, že zopakujeme postup zo začiatku - zviažeme k sebe susediace šnúrky.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná 9

Potom zviažeme náprotivné šnúrky. Tým sa dno uzatvorí. Prečnievajúce strapce skrátime alebo necháme tak, to je len na vás.

Falošná háčkovaná sieťovka - viazaná - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

to vyzerá výborne, už len také uši zohnať ÁnoÁno

Ja som mala odložené z rozpadnutej tašky. Ale keď tak rozmýšľam ako improzivovať, tak nie je márne skúsiť to s nejakou starou hadičkou, ktorú zlepíš do kruhu a omotáš alebo obháčkuješ. 

(clap)(clap)ÁnoÁnoSlnko dobry napad,  hlavne pre nas nehackovacky.

Akurat som sa celkom  pobavila, ze pre nehackujucich a pritom na uvod pises "..zo zvyšku starej tenkej priadze som uháčkovala ..." Váľam sa od sm   Pred casom som tiez "riesila" male zbytky vlny a vtedy som si z nich pozapletala roznofarebne pasy - normalne 3 kusy zapletane ako vrkoc. Cakaju pripravene na svoju prilezitost a ked treba, pouzijem namiesto stuzky. Tie by sa asi dali tiez na tasku pouzit, len aby boli dost dlhe.

Alenka, presne na toto som myslela, keď som to písala, že možno nejakých ľudí dopletiem:))) Tak ale vidím, že ste to pochopili!:DD

Perfektný nápad,široké využitie nepotrebnej bavlny ,supéééér(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)

Ďakujem:)  Ešte mám jeden nápad, keď mi vydá čas, pridám:) 

(clap)Srdce(clap)Srdce(clap) paráda. 

Artmama.sk