Malý vianočný stromček z tuje v PET fľaši

Vyrobila som malý vianočný stromček. Pôvodne som chcela vetvičky napichať do Florexu, ale nechcelo sa mi to pri zháňať, keďže obchody sú pozatvárané a objednávať takú blbostičku cez net sa mi zdalo divné a hlavne sa mi nechcelo čakať:)))

Tak som rozmýšľala, čím nahradím Florex a napadlo mi, že by sa na to dala použiť plastová fľaša. Je s tým viac roboty ako s Florexom, ale je lockdown, aj tak sa nedá nikam chodiť, tak som pekne strávila večer pri výrobe stromca:)

Na stromček som použilla:

1,5 litrovú PET flašu, zeminu na izbové kvety, orezávač, vetvičky tuje, drôtik a drevenú paličku.

Namiesto palice stačí aj konár, ja som konár nemala, ale použila som drevenú rúčku z pokazeného gumeného zvonu na odpady. Odložila som to, že taká dobrá palička sa na niečo zíde a zišla sa:)))

Malý vianočný stromček z tuje v PET fľaši 1

Flašu hore trochu zrežeme, aby sa nám lepšie plnila. Z papiera som vyrobila kornút, cez ktorý som zeminu nasypala do fľaše.

Aby bola fľaša lepšie zaťažená, doliala som do zeminy aj vodu. S vodou to netreba preháňať, do fľaše budete robiť dierky, tak nech to netečie. Do stredu fľaše som do zeminy zapichla paličku.

Do fľaše som orezávačom urobila diery a napichala do nich vetvičky.

Keď sa s vetvičkami dostaneme nad úroveň plastovej fľaše, tak ďalšie vetvičky priväzujeme na paličku.

Ja som na pripevnenie vetvičiek použila drôtiky, ktorými sa zväzuje zelenina.

Hotový základ stromčeka.

Aby bol stromček vyšší a spodné vetvičky padli nadol, postavila som fľašu do veľkého hrnčeka.

Malý vianočný stromček z tuje v PET fľaši - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Super nápad! Takto s fľašou je to možno aj stabilnejšie ako s florexom.

Ďakujem:) Zdá sa mi, že je to stabilnejšie, je to ťažšie, lepšie sa s tým manipuluje. Horšie sa do toho pichá, ale na to vymysleli orezávače:)))))

s tým orezávačom si to super vymyslela. Som dumala, jak do toho robiť diery. To by mi nenapadlo.

Myslím, že sa ti fakt podaril ÁnoÁno

Ďakujem;) 

(clap)(clap)(clap)

(clap)(clap)(clap)ÁnoÁnoÁno

Dievčatá, vďaka;) Sama som prekvapená, že to tak vyšlo. Stromček drží, aj po 10 dňoch vyzerá rovnako. Normálne mám radosť:)

Krásna práca.Môžem sa opýtať?aj keď to tu nepatrí. Si spokojná s 3D panelmi bielymi v pozadí? Ďakujem a pekné sviatky.

mares, ďakujem :) 
Inak, som veľmi rada, že si niekto všimol ten obklad, lebo je nový!:)))
Viac napíšem do súkromnej správy:)

ÁnoÁnoÁno

Artmama.sk