Plienková torta rýchlo a jednoducho

Idem pozrieť kamarátov s dieťaťom, tak som si povedala, že im dám niečo, čo fakt potrebujú, teda plienky:) Lebo tých treba pri deťoch neúrekom. Zistila som akú značku a veľkosť používajú, kúpila som balenie, v ktorom bolo 60 kusov a spravila som tortu. Spotrebovala som presne tých 60 plienok, ktoré obsahovalo balenie. 

Náklady na tortovú plienku boli vlastne len tie plienky (13 €) a jutová stuha (5 metrov = 3 €).

Položila som to na drevený tanier (ten si potom zoberiem naspäť!:)) Umelé ruže sa mi doma povaľujú už roky, bol tým ozdobený darčekový kôš, ktorý som dostala. Celé to je skonštruované tak, aby sa to dalo ľahko rozobrať a zas na niečo iné použiť. 

A aby som sa nenudila, tak som túto tortu odzdobila a skúsila ju odekorovať starými tričkami

Plienková torta rýchlo a jednoducho 1

Všetky plienky zrolujeme a upevníme gumičkou. Tie gumičky som tiež doma našla, dala mi ich neter, mala ich pre bábiky, ale dievčatko nám akosi vyrástlo a bábiky ju už nezaujímajú:)

Plienková torta rýchlo a jednoducho 2

Ako podložku nemusíte použiť tanier, vystrihnite si kruh z kartónu naň položte alebo prilepte papierový tubus, ak nemáte papierovú rúru, tiež si ju môžete vyrobiť z kartónu. Okolo tubusu uložíme plienky a spojíme gumou.

Plienková torta rýchlo a jednoducho 3

Pridáme ďalšie plienky a aby nám neutekali a robilo sa nám dobre, tak ich rovno dávame za pás gumy. Toto je veľký zlepšovák!:))

Plienková torta rýchlo a jednoducho 4

Pokračujeme kým nemáme hotový druhý kruh na spodnom poschodí.

Plienková torta rýchlo a jednoducho 5

Týmto spôsobom vyrobíme spodné poschodie torty z troch radov plienok usporiadaných do kruhu. Každý rad po obvode je zaistený gumou.

Plienková torta rýchlo a jednoducho 6

Potom vyrobíme ďalšie poschodie - dva rady plienok.

Plienková torta rýchlo a jednoducho 7

Nakoniec tretie poschodie z jedného radu.

Plienková torta rýchlo a jednoducho 8

Vrelo odporúčam použiť na ozdobenie jutovú stuhu, funguje skoro tak dobre ako suchý zips. Asi záleží aj od plienok, ja sa v tom nevyznám, ale na týchto to držalo ako prilepené. Stačilo stuhu len prichytiť špendlíkmi.

Plienková torta rýchlo a jednoducho - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

ÁnoÁno

ÁnoÚsmev

Artmama.sk