Recyklácia vianočných pozdravov

Tak tieto pozdravy som robila, ked ešte boli moje deti malé, moja sestra síce nepochopila moju myšlienku či dávam úctu niečomu, čo niekto vyrobil, ale povedala v rodine - že však viete šetrí kde sa dá. No tak si to zoberte z ktorejkoľvek strany.

Je to veľmi jednoduché.

Potrebujeme staré vianočné pohľadnice, nejaký biely hrubší papier, ja som použila druhú stranu z kalendára, nejaké stužky na zavesenie alebo nitky, nožnice a lepidlo.

Recyklácia vianočných pozdravov 1

Pohľadnice vystrihneme do tvaru ktorý sa nám páči, kruh, trojuholník a mnoho iného. Vystrihneme aj biele tvary. Potom spolu zlepíme , vložíme do vnútra na hrot stužku či nitku a čakáme kým uschne. Potom ešte obstrihame - ja cikcakovými nožnicami, zaťažíme aby sa vyrovnali a môžte písať prianie a poslať či len tak zavesiť niekde.

Recyklácia vianočných pozdravov - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Chcela som pridať ale zrejme neviem ako to je po novom a teda neviem čo s obrázkami.

Tak ak sa dá tak to preložte. Za fotky sa ospravedlňujem ale mám pokazený foťak a tento foťak do vody si robí čo chce.

jednoduchý nápad a to sa mi veľmi páčiÁnoÁno

áno Katka, je to jednoducho ale ja to robím skoro stále páči sa mi to, niekedy prilepím mašličku či posýpem glitrami, moje deti si to vešajú aj na stromček.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.