reklama

VAROVANIE


reklama

DNES SOM DOSTALA EMAIL S TýMTO TEXTOM, MOŽNO TO JE PRAVDA MOŽNO NIE, ALE JE TO NA KAŽDOM AKO SI TO ZOBERIE, MÁM VÁS VŠETKY VEĽMI RADA A NETEŠILO BY MA AK BY SA NIEKTORÁ Z VÁS DOSTALA DO PROBLÉMOV PRE SPOLOČNOSŤ, KTORÁ IDE AJ CEZ MŔTVOLY. TAK TU JE OBSAH EMAILU:

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem
NEDVIHAJTE HOVOR AK VAM BUDU VOLAT Z TOHOTO CISLA, JE TO PODVOD !!!

091...

Info nizsie:

Je to firma Courlux a ponuka vyrobky typu holiace strojceky, spodne pradlo, vitaminove produkty za cenu postovneho vo forme skusobnej vzorky, ak suhlasite so zaslanim, prip. aj poviete adresu, stavate sa ich zakaznikom a kazdy mesiac si najdete v schranke dalsie a dalsie ich produkty, za ktore musite zaplatit uz ovela vyssie sumy, mimochodom hovor je nahravany...

Operatori z tychto liniek ziskali podvodom Vase tel. cislo z utajenej databazy. Ide o telemarketingovu spolocnost, ktora obchoduje s holiacimi strojcekmi a spodnou bieliznou pre Zilinsku firmu Courlux. Pokusat sa Vam budu poslat na Vasu adresu napr. Flexifront holiaci strojcek zdarma. Ak vsak nadiktujete adresu, stavate sa ich zakaznikom a aj ked si nepreberiete prvu a potom dalsie zasielky, budu po Vas vymahat ich zaplatenie. Ide o to, ze telefonatom ste s tym suhlasili!!! Spat, ani na ich linky pre zrusenie sa vsak nedovolate. Ide o audiotext a za hovor Vam este zauctuju peknu palku!

Mimochodom spolocnost Courlux, ktora s vyrobkamim obchoduje, nie je na Slovensku registrovana v OR.
Nenalette preto na podvod!
Ozaj a mena operatorov su: Martin Sutor, alebo p. Sulina.
Varujte aj znamych! Poslite toto dalej!
Verejne dostupne databazy o ktore sa oni opieraju, totiz na utajene cisla neexistuju!!! Vase /ak mate utajene/ cislo ziskali obycajnym podvodom od Vasho operatora!


reklama


reklama

Komentáre

LadyS, Ut, 02.03.2010 - 19:15

toto nie je jedina spolocnost ktora "otravuje" telefonatmi v tom najnevhodnejsom case (na wc v obchodnom centre napr.ked drzite dieta vo vzduchu aby sa vycikalo Chichocem sa ) a je na kazdom ci si tovar objedna alebo nie..ja som sa tiez na nieco davno "ulakomila",aj mi prislo,a ked prisiel druhy balicek tak som ho obratom poslala nazad na ich adresu a hned som aj pisala mail ze to posielam a nech ma vymazu z databazy..potvrdili prijatie balicka,napisali mail s ospravedlnenim a uz mi viac nevolali Tlieskam

veru aj mne volali na oba telefony aj ked neviem, kde vyhrabali moje cisla. nie su asi ani prva ani posledna firma s podobnym zameranim. asi sa im treba len slusne podakovat a nechat to tak a ako LadyS pise, ked uz nieco pride a nechcete to treba to poslat spat a napisat im, ze si to viac nezelate a oni si vas vymazy z databazy. a volaju od nich aj zeny nielen muzi.

Ja som si objednala holiaci strojček Flexifront, náhradné čepielky mi chodia domov podľa toho v akom časovom termíne som si nahlásila. Komunikujem mailom a nemám s nimi problémy. Od ďalšej firmy som si objednala uvítací balíček zadarmo a k tomu ešte asi dve zásielky, keď sa mi to ďalej nepáčilo mailom som to zrušila a žiaden problém.

katryn, Ut, 02.03.2010 - 21:31

neviem presne či to bola zrovna táto firma,ale aj mne volali ,akurát že boli ako volajúci so skrytou identitou,takže číslo som nevidela,bola to ženská a stále sa pýtala prečo nechcem ten úžasný produkt,tak keď ho nechcem tak ho nechcem ,no nie Pohoda

LadyS, Ut, 02.03.2010 - 22:13

no nam sa stalo s manzelom ze nam naraz zazvonili mobily a volali nam z jednej firmy a nukali ten isty produkt..ja som to skoncila rychlo a ked sa manzel opytal odkial maju jeho cislo tak skoncil tiez rychlo..inac tato otazka vacsinou zabera na vsetkych Áno

Ale čo teraz treba robiť v tom pripade že už to je objednane ale baliček ešte neprišiel,treba ho prevzať alebo nie?

http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-spotrebitelovi/Zakon-o-ochrane-spotre…
Pri takomto type predaja platí, že po prevzatí je zákazník oprávnený do 7 dní odoslať tovar naspäť a musí obdržať naspäť za to peniaze. Čo nechcem, podľa možností nepreberám, ale ak sa stane, aj tak sa dá Úsmev.
Najneskôr v deň dodania tovaru alebo začatia poskytovania služby je predávajúci povinný poskytnúť:
písomné informácie o podmienkach a postupoch pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy
adresu predávajúceho, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť reklamáciu
informáciu o záruke a servisných službách
informáciu o možnosti zrušenia zmluvy uzavretej na dobu neurčitú alebo na čas dlhší ako 1 rok.
Podľa § 11 tohoto zákona predávajúci nesmie spotrebiteľovi dodať tovar alebo poskytnúť službu, ktoré si spotrebiteľ neobjednal, ak súčasne s dodávkou žiada ich zaplatenie (zákaz lavínových obchodov).
Firma môže mať sídlo kde chce,pokiaľ ponúkajú tovar na Slovensku, spadajú pod slovenskú legislatívu.
Nie si povinná prevziať balíček, ale ak bola predtým uzavretá dohoda, na základe ktorej v tomto prípade musíš platiť nejaké poplatky, tak tie uhradiť musíš. Ak si sa aj zaviazala na následné zasielanie, môžeš to písomne zrušiť.
Ešte som si všimla jednu vec, asi ste zažili ankety v obchodných strediskách, kde vám chcú položiť len pár otázok a môžete vyhrať nejakú blbosť. Tiež ma minule tak pristavili a pýtali kvôli výhre samozrejme kontaktné údaje a podpis a pekne na krajíčku som si všimla maličkým napísané, že dávam súhlas na spracovanie osobných údajov, tak pozor aj na ankety Úsmev.
No a stále tvrdím, že čo sa týka kontaktov a osobných údajov, treba sa správať paranoidne Úsmev. Nezverejňovať telefón, maily a HLAVNE nie na internete. A potom reagovať - odkiaľ máte moje telefónne číslo? Kto vám dal súhlas na spracovanie mojich osobných údajov? Úsmev

no manžel sa od nich nechal prehovoriť na ponožky, akurát včera došliÚsmev ale utajené číslo nemá, tak som zvedavá či sa s nimi bude dať komunikovať keď bude trebaMlčím , okrem tel. čísel uviedli aj mail a web stránku ,adresa sídla firmy je vo švajčiarsku

ja som so zásielkou súhlasilaSmútok , holiaci strojček došiel a začali chodiť aj čepielky - všetko som to nepoužité zbalila a poslala naspäť - a trééésk - upomienka a hneď aj s penále - tak tam volám, že som to vrátila a oni že aký mám na to doklad, mala som len podací lístok z pošty a ten som odmietla poslať, tak to zostalo tak - po troch mesiacoch sa ohlásila vymáhacia firma a žiadala oveľa vyššie penále - to ma teda vytočilo, aj im som presne nadiktovala kedy som balík poslala späť, oznámila že mám o tom doklad a slečna z vymáhacej firmy sa mi OSPRAVEDLNILA, že mi LEBO NA TÚTO FIRMU majú už viac sťažností... medzi tým mi z firmy volali asi 2-krát Prekvapenie a ponúkali produkt, vždy som im "rozpovedala" ako to bolo s ich prvou zásielkou a že žiadam o vymazanie môjho čísla z ich databázy... zavolali aj tak ešte 2-krát..Prekvapenie Prekvapenie

Nemusíš posielať originál, stačí odoslať kópiu podacieho lístka.

tak presne to sa stalo aj mojej kolegyni a teraz má pre pár žiletiek na krku exekúciu, a s firmou sa nedá komunikovať, no nie je to sranda Smútok Smútok Smútok

No známi zase majú problém s firmou s medicínskym zameraním, ktorá im poslala poštou (nie na podpis) vzorky (bez objednania), potom im prišla faktúra, oni to vrátili, potom upomienka atď... Čiže nič nechceli, nič nemajú, len faktúru, upomienku a problémy na krku. Firma vravela, že vzorky späť nedostali. Myslím, že sa treba tváriť, že ani vy ste nič nedostali - takáto pošta sa na pošte nezapisuje.

Závisí od toho, akým spôsobom to odoslali. Neviem, z akého sveta som, ale podľa mňa sú vzorky bezplatné Úsmev, preto sú to vzorky Úsmev. A hore je uvedené, že poslať niečo bez objednania a žiadať za to úhradu nie je v súlade s legislatívou.

Dievčatá , mám podobný problém. Pred 2 rokmi som sa presťahovala, aleešte nemáme prehlásený trvalý pobyt. Niektorá pošta mi občas príde na starú adresu, kde mám ešte stále trvalý pobyt, hoci tam už nežijem. Nedeávno som si medzi poštou našla list od vymáhacej spoločnosti s upomienkou, udajne už druhou, na 28 eur. List nebol doporučený. Vyhrážajú sa mi v nom exekúciou za niečo čo som nedostala. Na liste je iné krstné meno ako moje, inač priezvisko a adresa sedí. Čo mám robiť? Moj muž vraví, že to nebolo doporučené, proti podpisu, tak nemám nič platiť ani na to reagovať, však to vlastne niesom ja. Trochu sa bojím, lebo s exekučnými firmami už mám svoje neblahé skúsenosti.

Ak od teba niekto vymáha peniaze za niečo, čo ti nedodal, tak jeho to obohacovanie sa na tvoj úkor. Ja by som tam asi predsa len skúsila zavolať a vysvetlila, že tu taká osoba nebýva, ani nikdy nebývala Úsmev, inak má muž pravdu.

Zkopíruji vám, jak jsem se jich zbavila já. Z uvedené korespondence by vám mělo být jasné, jak to probíhalo u mě:

Zákaznický servis
STELLA LADY
Oderská 333
196 00 Praha 9

Frýdek-Místek 15.12.2009

Vrácení nevyžádaného zboží

Po doručeném „Upozornění na neuhrazené faktury“ ref. č. ........... a následné korespondenci s p. ........ vám vracím vaše zboží.

Z uvedené korespondence cituji:

„Dne 29. 5. 2009 jsem řádně uhradila prostřednictvím mé banky první odsouhlašenou zásilku holícího strojku Stella lady v částce 69,-- Kč s tím, že jsem současně s příkazem k úhradě sdělila odesílateli COURLUX INTERNATIONAL SA, STELLA LADY, cituji: NEMÁM ZÁJEM O DALŠÍ ZASÍLÁNÍ NÁHRADNÍCH BŘITŮ.

Tímto jsem považovala náš obchodní vztah za uzavřený a všechny případné další zásilky za nevyžádané.

V následujícím období (přesný datum nevím) mi byl do mé schránky bez jakéhokoliv dalšího kontaktu vložen další balíček od této firmy. Co v něm je, netuším, jelikož dodnes leží neotevřen. Považuji ho za zásilku nevyžádanou. Má-li firma COURLUX INTERNATIONAL SA, STELLA LADYzájem o navrácení balíčku na její náklady, nechť mi to laskavě sdělí, jakým způsobem si ho vyzvedne, případně mi sdělí adresu, kam balíček zaslat a jakým způsobem mi uhradí vzniklé náklady s poštovným.

Vámi zaslané "Upozornění" s kalkulací dlužné částky považuji tudíž za neopodstatněné a žádám o vyřízení této záležitosti výše navrhnutou smírčí cestou.

Tyto vnucovací praktiky firmy COURLUX INTERNATIONAL SA, STELLA LADY , přestože další služby byly mnou odmítnuty a firmě sděleny, se mi vůbec nelíbí a nesvědčí o dobrém jménu firmy.“ – konec citace.

Po domluvě s p......... vám tudíž vámi zaslané zboží vracím a považuji tuto záležitost za vyřízenou. Prodlevu od zaslání „Upozornění“ omlouvám mým úrazem dne 22. 11. 2009 s následnou hospitalizací a operací.

S pozdravem

"Stelička"

Od té doby je "ticho po pěšině", tak doufám, že u mě nezazvoní exekutor.

Dobrý deňSmútok .Tiež som sa nechala nachytať na jednu milú dámu, kt.mi zavolala.Tiež to bolo, že to je to len anketa.Ale nakoniec som si objednala bezplatne od firmy STELLA LADY hol.strojčk a 2 trojčepieľkové hlavice, len za poštovné 2,62€.Neviem ani odkiaľ mali moje č., v minulosti mi tiež volali nejaké čísla, ale tie som nezdvíhala, ale toto som riskla.Sú to podvodníci.Treba vždy počkať 2 týždne na papier od nich, kde je vaše č., čo pridelili oni aj internetový kód.Je tam aj zvýraznené, Áno že periódu zasielania náhrad.hlavíc si možem kedykoľvek upraviť podľa potreby, a že nemám žiadnu povinnosť ďalšieho odberu, zasielanie náhrad.čepielok a možem ich kedykoľvek zrušiť.Hneď som tam zavolala, keď som dostala ten list, že to chcem zrušiť.Tá pani ma hneď prehovárala, že prečo to chcem zrušiť, že sa to oplatí a také blbosti.Netreba sa nechať a trvať na svojom.Povedala, že je teda moja objednávka zrušená, dúfam mi nepríde ani sada zadarmo, aj keď človek musí zaplatiť poštovné, tak to ani zďaleka nie je grátis!!!V liste bolo aj nap., že ak svoju zásielku nechcem, nemám váhať a do 10 dní kontaktovať zákaznícky servis na tel.č.041 281 21 26, v dňoch pon. až piat. od 7.30 až 18.00.A webová stránka flexifront.com.
ADRESA:Mlčím Zákaznícky servis pre Stella Lady, P.O.BOX7, Žilina 010 15.Takže nikdy netreba dvíhať pofiderné čísla, a aj keď to zdvihnš, povedať, že nemáš záujem, pretože nikdy ti nič nikto nedá zadarmo a je to len podvod!!!!!!!Prekvapenie Prekvapenie Plačem

Aky je toto podvod? Veľký úsmev Ved ty si si cosi objednala...kym neviem za akych podmienok si CO objednavam, tak si predsa neobjednam nic.

aj som súhlasila s dodávkou OMEGA-3 za 2,62 zaplatila som šekom a ako správu pre prijímateľ som jednoducho napísala stop dodávkam a je pokoj Úsmev

sarach, Št, 17.02.2011 - 18:38

Nechápem, prečo ich voláte podvodníkmi. Ja som mala od nich objednané ponožky bamboo, uvítací balíček prišiel, ďalšie som zrušila, nakoľko som nemala záujem. Mám od nich strojček Stella Lady, a môžem povedať, že je skvelý. Od neho mi budú chodiť (aspoň dúfam) aj náhradné čepieľky. Teraz mám objednaný ďalší uvítací balíček. Preto nechápem, čo tu vypisujete, že nie sú seriózni, a že sú podvodníci. Veď je len na VÁS či uvítací balíček prijmete. Ak v telefonáte súhlasíte zo zaslaním prvej zásielky, samozrejme že ho musíte vyplatiť. To Vás zabijú 3,- eurá necelé??? A ešte keď ste s tým súhlasili??? V sprievodnom liste máte PRESNÝ postup, ako zasielanie ukončiť. Stačí len ČÍTAŤ! Ja s nimi žiaden problém nemám. Stačí sa riadiť ich pokynmi. Stačí pochopiť čo píšu. Stačí čítať. Podľa mňa sú seriózni, len vy sami si robíte problémy, a nadávate na druhých. Súhlasíte so zaslaním, a nechcete to vyplatiť... to čo je? Keď s niečím súhlasím, tak som už povinný zásielku prevziať a vyplatiť tú smiešnu sumu. Ďalej je na Vás, či im pošlete mail, že to chcete stopnúť, alebo si to necháte zasielať ďalej. Preto si myslím, že to, čo tu píšete sú samé kraviny. Opakujem, mňa čaká od nich už tretia vecička!

lucya_, Ne, 03.06.2012 - 14:27

1. čísla NIE SÚ získané podvodom od žiadneho operátora, ak sa ľudí ktorý vám volajú spýtate, odkiaľ majú vaše čísla tak vám jasne poveda že sú generované systémom, nie je to žiadna databáza nakúpených čísel.
2. ste hlúpy... Úsmev ak sa s nimi nechcete baviť tak im to povedzte, ak nechcete nič si nechať zaslať aj to im povedzte a nesťažujte sa tu, len kvôli tomu že 3/4 z vás sú, ako som už napísala, hlúpy... ako písala sarach - súhlasíte so zaslaním a nechcete platiť? telefonista/ka vám povedia kolko čo stojí, povedia o ďalších zásielkach.. povedia vám všetko, tak počúvajte a čítajte papiere čo vám od spoločnosti prídu. Tu poukazujete len na svoju hlúpúosť Mrkám
A áno, mám dôvod tváriť sa múdro, robím v CallCentre, kde pár mojich kolegov volá kampaň Courlux a predávajú Bambusové ponožky.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama