reklama

Ako uháčkovať tašku Júlia

Pridal/a Melania02 dňa 20.10.2022 - 22:20
Ako uháčkovať tašku Júlia - foto postup

Melania02

Háčkovaná taška Júlia zo 100% bavlnenej priadze. Je vystužená a má bavlnenú podšívku a 3 vrecká. Dno je z ekokože.

Viete ako uháčkovať tašku Júlia? Na výrobu letnej háčkovanej tašky budeme potrebovať:100% bavlnenú priadzu: Fiocco alebo Camillu,háčik č.1,5,nožnice,plastovú výstuž-sieťku.kožené dno z ekokože a bavlnenú látku na podšívku. 

reklama

Ako uháčkovať tašku Júlia - postup 1

Melania02

1/ Najprv si uháčkujeme 5 kruhov,ktoré potom spájame dokopy.Keď máme všetko spojené obháčkujeme si dno,na ktoré potom ešte naháčkujeme 3 riadky krátkych stĺpikov.Spojené kruhy a uháčkované dno potom spájame v jeden celok.Ďalej začneme háčkovať krátke stĺpiky,ktoré háčkujeme už vyššie nad tou kruhovou časťou.Urobíme 3 riadky krátkych stĺpikov.Ďalej nad krátkymi stĺpikmi háčkujeme následovný vzor.Uháčkujeme 10 riadkov vzorky a potom nad tú vzorku sa zase naháčkujú krátke stĺpiky.

Ako uháčkovať tašku Júlia - postup 2

Melania02

2/ Keď máme tašku uháčkovanú,tak začneme s vystužovaním pomocou plastovej výstuže-sieťky.Vystrihneme si potrebný rozmer sieťky,ktorý si premeriame podľa veľkosti tašky.Plastovú výstuž si spojíme.Na spojenú plastovú vystuž prišijeme bavlnenú podšívku,ktorú bude vidieť z vonkajšej strany tašky.Podšívka sa robí dvojitá.Neskôr sa robí ešte podšívka z vnútornej strany,s vreckami.

Ako uháčkovať tašku Júlia - postup 3

Melania02

3/ Po upevnení plastovej výstuže nasleduje šitie podšívky z vnútornej strany s 3 vreckami-na mobil,kľúče a peňaženku.Šiacím strojom ušijem podšívku,ktorú ešte ručne prišijem hore na pripravenú vystuženú tašku.Potom sa v strede prišije magnetické zapínanie.

Ako uháčkovať tašku Júlia - postup 4

Melania02

4/ Po ušití podšívky si uháčkujeme popruh veľkosti 65cm,na ktorý použijeme drevené korálky a upevníme na popruh,ktorý potom našijeme z oboch strán na tašku.Tašku ešte prizdobíme malými korálkami,ktoré prišijeme približne v strede tašky.Na vrch tašky,v strede ešte prišijeme malú ozdôbku.Viac na: https://handmadeadela.eu

Ako uháčkovať tašku Júlia - foto postup

Melania02

reklama

Komentáre

Dasa_, Pi, 21.10.2022 - 07:05

Krásna taška. Vďaka, že si sa podelila o návod.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama