Háčkovaná vianočná hviezda na stromček

1.r.: Uháčkujeme 8 retiazkových očiek  a spojíme do krúžku.

2.r.: Do krúžku uháčkujeme 1 retiazkové očko a 17 krátkych stĺpikov.

3.r.: 3 retiazkové očká a 17 dlhých stĺpikov.

4.r.: Dlhé stĺpiky háčkujeme do stĺpikov predchádzajúceho riadku a striedame s 2 retiazkovými očkami, spolu 18 stĺpikov.

5.r.: Pod dve retiazkové očká háčkujeme 2 dlhé stĺpiky, 2 retiazkové očká, 2 dlhé stĺpiky, za každou skupinkou 3 retiazkové očká, 1 okienko z predchádzajúceho riadku vynecháme a skupinku háčkujeme do ďalšieho okienka.

6.r.: Pod 2 retiazkové očká háčkujeme 2 dlhé stĺpiky, 2 retiazkové očká, 2 dlhé stĺpiky, za skupinkou 3 retiazkové očká, 1 okienko vynecháme a skupinku háčkujeme do ďalšieho okienka.

7.r.: Do stredu skupinky v predchádzajúcom rieku háčkujeme 2 dlhé stĺpiky, 3 retiazkové očká, 2 dlhé stĺpiky, za skupinkou 3 retiazkové očká, za poslednou skupinkou urobíme 1 retiazkové očko, vpichneme do stĺpika na začiatku riadku a uháčkujeme krátky stĺpik, ktorým spojíme oblúčik z predchádzajúceho riadku.

8.r.: 4 retiazkové očká, skupinka – 2 dlhého stĺpiky, 3 retiazkové očká a 2 dlhé stĺpiky – picháme pod oblúčik medzi skupinku predchádzajúceho riadku, 4 retiazkové očká a opäť skupinka.

9.r.: Háčkujeme krátky stĺpik, do stredu skupinky urobíme 2 krátke stĺpiky, 1 retiazkové očko, 2 krátke stĺpiky. Nakoniec hviezdičku obháčkujeme pevnými očkami zlatou niťou.

Háčkovaná vianočná hviezda na stromček - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Artmama.sk