Veľkonočné tvorenie z roliek z toaletného papiera

Inšpirácia s mini postupom na veľkonočné tvorenie s deťmi. Martinka sa trošku hrala počas prázdnin. Všetko sú to veľmi jednoduché veci, stačí sa hrať. Inšpirovali sme sa na nete. Úsmev

Potrebujeme:

rolky z toaletného papiera, farebný papier, nožnice, lepidlo, fixy a veľa fannázie a chuti na tvorenie Úsmev

Veľkonočné tvorenie z roliek z toaletného papiera 1

Veselí zajačikovia z roliek na toaletný papier.

Vystrihneme si pás farebného papiera o šírke zdopovedajúcej výške rolky, tak aby ho s malým presahom obalil. Nakreslíme si na papier primerane veľké uši, kruh, presahujúci spodnú časť rolky a labky.

Rolku obalíme papierom a presah zalepíme. K spodne časti prilepíme kruh a k nemu labky podľa obrázka.

K ušiam si vystrihneme menšiu verziu z papiera ružovej farby a prilepíme na uši. Uši môžeme zlepiť aj medzi sebou, tak aby sa zľahka prekrývali.

Uši prilepíme z vnútra rolky podľa obrázka. Oči si môžeme buď vytlačiť a vystrihnúť, alebo preddkresliť a vystrihnúť, alebo domaľovať spolus ňufákom a fúzmi.

Iného zajačika môžeme spraviť tak, že hlavičku, prilepíme v dolnej časti. Vystrihneme si kruh, dve uši a labky podľa obrázka (dva polkruhy). Uši a labky prilepíme ku kruhu.

Na hlavičku prilepíme oči, dokreslíme ňufák a labky a prilepíme ju k oblepenej rolke. Ako chvostík prilepíme bamguľku z vaty.

Podobným spôsobom môžeme spraviť aj kuriatko. Zobáčik spravíme z oranžového kosoštvorca zloženého napoly. Nožky budú trochu iné.

Podľa vlastnej fantázie, môžeme z rolky roztrihnutej na polovicu spraviť košíček. A ešte malá inšpirácia na kohútika z vajíčka.

Veľkonočné tvorenie z roliek z toaletného papiera - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

Perfektné!:)

Milé (clap)(clap)(clap)Áno

tie sú roztomilé Srdce

Artmama.sk