Vianočné pozdravy

Ahojte! Chcem sa vami podeliť o nápady na vianočné pozdravy, ktoré vyrábali moje deti pred sviatkami, pretože chceli priniesť niečo na vianočnú burzu do školy. Sama som bola prekvapená ich nadšením a tvorivým entuziazmom, s ktorým sa tejto úlohy zhostili. Behom jedného večera vyrobili hneď niekoľko nápaditých pohľadníc. Posúďte sami.

Vianočné pozdravy 1

Sobík vyrobený z búrskeho orieška. Parohy dokreslené, snehové vločky nalepené, nadpis pečiatkovaný.

Vianočné pozdravy 2

Vianočná sviečka z malej Milka čokoládky. Plamienok nakreslený fixkami, snehové vločky nalepené, doplnené flitrami a pečiatkovaným nadpisom.

Vianočné pozdravy 3

Snehuliak z gombíkov. Klobúk dokreslený, šál z červenej stužky, vločky a flitre nalepené, nadpis pečiatka, sneh dokreslený fixkou a bielou pastelkou.

Vianočné pozdravy 4

Krtko na lyžiach. Krtko vystrihnutý z obalu na omaľovanke, pozadie dotvorené trhaným kancelárskym papierom, ktorého okraje sú zafarbené modrou kriedou. Vločky - bodky sú dotvorené bielou fixou.

Vianočné pozdravy 5

Vianočný stromček. Vystrihnutý v kartóne a dozdobený trblietavými fixkami a glitrovým lepidlom.

Vianočné pozdravy 6

Stromček vytvorený pečiatkovaním pomocou gumy na ceruzke. Hviezdička je nalepená. Okraje obrázka sú obtrhané a začmudené kriedou. Nalepené na červenom kartóne.

Vianočné pozdravy - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Krása, najviac ma dostal pozdrav s čokoládkou. Úsmev

Nádherné prianička...tiež ako čokoholika ma zaujala s čokoládou Váľam sa od smSrdce

Deti sú šikovné, navrhujem zriadiť rodinnú manufaktúru:) 

(clap)

Ďakujem. To u nás sa stále niečo "majstruje" Úsmev

(clap)(clap)ÁnoÁnoSlnko sikovni pomocnici!

Zaujala ma peciatka "Vesele Vianoce", odkial ju mate? Zisla by sa veru..

www.jukanshop.com

diky.Úsmev

Artmama.sk