Adventný veniec za pár centov - recyklovanie

Ako všetko, aj adventný veniec som robila na poslednú chvíľu:) Ak sa dá, rada, sa vyhnem nákupu polystyrénových vencov, niekedy sa nedá, ale občas sa zadarí. 

Adventný veniec za pár centov - recyklovanie 1

Nedávno som pri upratovaní našla plastovú rúrku, tak mi napadlo, že keď budem robiť veniec, možno použijem a teraz prišla jej chvíľa. Je to pevný a veľmi ľahký materiál, zlepila som to technickou páskou, tá udrží všetko:)

Potom som postrihala noviny na cca 6 cm pásy a tými som postupne obaľovala rúrku.

Pri obaľovaní som nepoužívala lepidlo, drží to dobre aj samé. papier treba stláčať, aby bol veniec pevný a rovnomerný.

Obaľujeme až kým nedosiahneme požadovanú hrúbku.

Nakoniec som to celé obalila lepiacou páskou. V tejto fáze je veniec v podstate hotový.

Pokračovala som tak, že som veniec obalila pásmi látky.

Medzi jednotlivé vrstvy látky som zasunula vetvičky tuje a tisu.

Celý veniec som omotala špagátom a ozdobila srdiečkami zo studeného porcelánu (výroba z minulých Vianoc). Veniec som položila na drevený tanier, do stredu som dala čajové sviečky a zasypala malinkými šiškami, tie som kúpila na Dušičky, ale vtedy som ich nepoužila.

Adventný veniec za pár centov - recyklovanie - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

ÁnoÁno

Hneď po tavnej pištoli spievam ódy na lepiacu pásku - ja som ňou dokonca doma opravovala aj obkladačky PohodaPohoda

Lepiaca páska je super. Inak, myslela som, že mám doma papierovú a budem lepiť rovno na veniec, ale asi som ju už minula, alebo umne odložila:)) Tak som použila plastovú a vlastne je to dobre, lebo som tam dala potom tú látku a na ňu som už nič nenalepila, takže po vianociach veniec rozoberiem a znovu použijem. 

látku ani nedávaj dole - dopníš nejakú kraslicu a máš rovno veľkonočný :)

Pravdu máš:) Ale možno bude mať na veľkú noc chuť na inú farbičku. Aj keď zelená je taká celoročná, že celoročnejšia už ani neexistuje:))

(clap)(clap)ÁnoÁnoSlnko

Ta ty si aká šikovnica. (clap)

ÁnoÁnoÁnoÁnošikovna si

Artmama.sk