Klobúčiky na gratulačné fľaše

Ako zabaliť a ozdobiť fľašu? Vyrobte si klobúčiky na gratulačné fľaše.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 1

Potrebujeme: Kúsok kartónu, kúsok pevného PVC (použila som zo starého zakladača), pravítko, kružidlo, ceruzku, fixku, nožnice, kvalitné lepidlo, sisalový motúz, priadzu, háčkovku, špendlík, korkový štupel zo šampanského, plastový obal z Kinder vajíčka, kúsok z mikroténového sáčka.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 2

Na kartón si kružidlom nakreslíme kruh o veľkosti 4 cm a menší (obvod obalu z Kinder vajíčka) o veľkosti 1,8 cm a vystrihneme si ho, fixkou si ho preklesíme na kúsok PVC a tiež si ho vystrihneme.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 3

Klobúčiky na gratulačné fľaše 4

Klobúčiky na gratulačné fľaše 5

Z obalu od Kinder vajíčka si odstrihneme ten väčší diel, obalíme ho kúskom z mikroténového sáčka a taktiež si obalíme plastový kruh.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 6

Z priadze si uháčkujeme jednoduchú reťaz potrebnej dĺžky a začíname robiť klobúčik.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 7

Klobúčiky na gratulačné fľaše 8

Najprv si v rukách pomocou lepidla urobíme ulitku -kruh, ktorý dáme na obal, pripevníme ho špendlíkom a pokračujeme tak, že nanášame lepidlo okolo reťaze (lepidlom nešetríme) a do kruhu okolo obalu ho točíme a pritláčame.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 9

Tak isto pracujeme aj so sisalovým špagátom. Ak máme klobúčik hotový, necháme ho do polosucha preschnúť a potom ho ešte tvarujeme. Keď je už celkom suchý opatrne ho dávame dole z našej “konštrukcie” a na záver opatrne z neho dáme dole aj mikroténový sáčok.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 10

Keď máme klobúčik celkom suchý, tak ho zdobíme podľa ľubovôle, či je určený pre pána alebo dámu. Pánský klobúčik zo sisalu som prizdobila pierkom, tmavomodrým prámikom, modrou stužkou a urobila som mašličku z folklórnej stužky.

Klobúčiky na gratulačné fľaše 11

Dámsky klobúčik z priadze som zdobila krajkou, dvojitou mašľou a ružičkou. Pri zdobení sa fantázii medze nekladu.

Klobúčiky na gratulačné fľaše - foto postup

Fotopostupy: 

Komentáre

roztomilé(clap)(clap)(clap)

Artmama.sk